Bekijk volle/desktop versie : Studie Bijles Gezocht: HBO geschiedenis ..



08-01-2009, 12:31
Ik zou graag bijles willen hebben, minimale eisen is dat je zelf ook HBO geschiedenis of op de UNI hebt gedaan ..

Het gaat er nu vooral om de Romeinse tijd ..

Wie kan mij helpen ?

08-01-2009, 12:44


Ben geen history expert, maar heb je wat aan deze info:

Romijnse rijk.

08-01-2009, 13:04
slimmerik .. wikipedia is totaal geen betrouwbare bron .. en HBo geschiedenis is net wat ingewikkelder dan normaal ..

maar toch bedankt

08-01-2009, 13:36

Citaat door Lynn:
slimmerik .. wikipedia is totaal geen betrouwbare bron .. en HBo geschiedenis is net wat ingewikkelder dan normaal ..

maar toch bedankt



Nou... Wikipedia is redelijk betrouwbaar hoor

Zie hoe betrouwbaar is wikipedia.

Maar even goed, graag gedaan

08-01-2009, 13:50



Citaat door Jeweetog:
Nou... Wikipedia is redelijk betrouwbaar hoor

Zie hoe betrouwbaar is wikipedia.

Maar even goed, graag gedaan



ik weet niet op welke niveau jij je studie volgt, maar op het hbo en uni is hbo totaal geen betrouwbare website

08-01-2009, 14:14

Citaat door Lynn:
ik weet niet op welke niveau jij je studie volgt, maar op het hbo en uni is hbo totaal geen betrouwbare website



Ik ben klaar met school, heb de technische variant an informatica gedaan op de HBO.

Voor mij was het ja/nee, waar/niet waar een 0 of 1

Ik haalde mijn source codes ook van het internet af als voorbeeld. Maar ik had de luxe om het te kunnen 'controleren op betrouwbaarheid' middels een compilatie opdracht

Geschiedenis... Das toch even wat anders

Maar wikipedia is niet niveau gebonden. Zo staan er wetenschappelijke artikelen over quantum mechanica (vb) en artikelen die geplaatst zijn door 16 jarige snotneusjes

Er zijn vast wel websites die dedicated to geschiedenis zijn en met een beetje geluk opgericht door HBO'ers of WO'ers.

Wat betreft de betrouwbaarheid van informatie over geschieden is kunnen we nog lang over discussiëren

08-01-2009, 14:20

Citaat door Jeweetog:
Ik ben klaar met school, heb de technische variant an informatica gedaan op de HBO.

Voor mij was het ja/nee, waar/niet waar een 0 of 1

Ik haalde mijn source codes ook van het internet af als voorbeeld. Maar ik had de luxe om het te kunnen 'controleren op betrouwbaarheid' middels een compilatie opdracht

Geschiedenis... Das toch even wat anders

Maar wikipedia is niet niveau gebonden. Zo staan er wetenschappelijke artikelen over quantum mechanica (vb) en artikelen die geplaatst zijn door 16 jarige snotneusjes

Er zijn vast wel websites die dedicated to geschiedenis zijn en met een beetje geluk opgericht door HBO'ers of WO'ers.

Wat betreft de betrouwbaarheid van informatie over geschieden is kunnen we nog lang over discussiëren


Tjah als je naast wikipedia een goede betrouwbare bron kunt neerleggen dan zou ik denken oke .. ik gebruik hem samen met de ander, Maar alleen das gwn niet zo betrouwbaar, ieder snorneus die eff met de pc kan omgaan kan er een artikel plaatsen .. Tjah .. Voor geschiedenis kan ik Wikipedia alleen gebruiken of globaal info te lezen, maar voor verslagen ed moet ik toch wel anders wezen .. maar goed van je dat jij je studie hebt afgemaakt ..

Op naar de Uni .. of gwn werken ?

08-01-2009, 14:29

Citaat door Lynn:
Tjah als je naast wikipedia een goede betrouwbare bron kunt neerleggen dan zou ik denken oke .. ik gebruik hem samen met de ander, Maar alleen das gwn niet zo betrouwbaar, ieder snorneus die eff met de pc kan omgaan kan er een artikel plaatsen .. Tjah .. Voor geschiedenis kan ik Wikipedia alleen gebruiken of globaal info te lezen, maar voor verslagen ed moet ik toch wel anders wezen .. maar goed van je dat jij je studie hebt afgemaakt ..

Op naar de Uni .. of gwn werken ?



Ik heb wel gezocht voor je naar een andere website over geschiedenis. Maar dat is bijna niet te vinden in nederlands

Ben niet verder gegaan, ik werk

08-01-2009, 14:38

Citaat door Jeweetog:
Ik heb wel gezocht voor je naar een andere website over geschiedenis. Maar dat is bijna niet te vinden in nederlands

Ben niet verder gegaan, ik werk



jaah .. en als er wat staat dan is het niet datgene wat ik moet kennen .. het is gwn enorm veel, vandaar dat ik iemand wil hebben die samen met mij de stof doornemen .. en linken en verbanden leggen ..

beter toch, ..

Dr. House is geniaaal

08-01-2009, 14:48

Citaat door Lynn:
jaah .. en als er wat staat dan is het niet datgene wat ik moet kennen .. het is gwn enorm veel, vandaar dat ik iemand wil hebben die samen met mij de stof doornemen .. en linken en verbanden leggen ..




Ik heb m'n best gedaan



Citaat door Lynn:

beter toch, ..

Dr. House is geniaaal
Dr. House is funny in a cynical way

"Do I get a bonus here if I pretend like I care"

08-01-2009, 14:59

Citaat door Jeweetog:
Ik heb m'n best gedaan


Dr. House is funny in a cynical way

"Do I get a bonus here if I pretend like I care"



ik weet dat je je beste beentje heb je voorgelegd

vanavond is dr house echt vet .. om half 9 .. ik moet jammer genoeg werken .. dus moet ik hem missen .. ben pas tegen half 10 thuis en dan is tie net afgelopen .. balenn !!