Bekijk volle/desktop versie : sporten in sportclub..



Pagina's : [1] 2

08-01-2009, 09:05
Salaam 3alaikoum allemaal,

Wie van julie sport er in een sportclub? Hoe doen de dames dat die hoofddoek dragen? Wat is jullie mening daarover?

Ik wil graag meer sporten dan 2x per week hardlopen, maar ik twijfel of ik wel in een sportschool wil sporten...

08-01-2009, 09:08


waar woon je?

08-01-2009, 09:11
ik woon in Den Haag en daar hebben we heel veel sportscholen voor dames, waaronder Fitness First

08-01-2009, 09:13

Citaat door Me_Sabrina:
ik woon in Den Haag en daar hebben we heel veel sportscholen voor dames, waaronder Fitness First



he ik woon ook in den haag en werk op een sportschool voor alleen ladies

08-01-2009, 09:14


Je hebt genoeg sportscholen voor vrouwen. Ik zelf zou me echt niet op mn gemak voelen in een gemengde sportschool. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan vind ik.

08-01-2009, 09:22

Citaat door Beautiful_Eyess:
Je hebt genoeg sportscholen voor vrouwen. Ik zelf zou me echt niet op mn gemak voelen in een gemengde sportschool. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan vind ik.



Ja precies.

Dat is ook een optie.
Ik woon in Utrecht. Weet iemand hier in de buurt een sportschool??

08-01-2009, 09:37

Citaat door missmis:
he ik woon ook in den haag en werk op een sportschool voor alleen ladies


In de buurt van het centrum?

08-01-2009, 10:08

Citaat door Beautiful_Eyess:
In de buurt van het centrum?



ja meid

08-01-2009, 10:15
Ik draag geen hoofddoek maar een vriendin van mij wel en we sporten dan op tijden dat er alleen vrouwen zijn. Dat is 3 keer per week. Superrrr gezellig! Het is altijd lachen.
Wij doen dan Aerobic, pilatus, steps en fitnes.


ooh ja ik woon in Breda

08-01-2009, 10:17

Citaat door missmis:
he ik woon ook in den haag en werk op een sportschool voor alleen ladies



wow hadden we dat maar hier zo ideaal!! hier is alles gemengd zo jammer zelf de sauna in de sportscholen is gemengd ben er een keer met mijn kleren in gelopen zehma fout gelopen zitten ze daar met vrouwen en mannen in de sauna wist niet wat ik zag ik zo o sorry is dit niet de wc?? o

08-01-2009, 18:50
Mensen uit Utrecht die een leuke sportschool weten?

Hupakee, kom op met de adviezen....

08-01-2009, 19:07
tegenover de moskee
in overvecht
heb je een plekje waar je
kan sporten
alleen met vrouwen
voor weinig geld
ik ben er zelf niet geweest heb het van vriendinnnen gehoord
komen vooral marokkie meiden enzo

zelf heb ik dvd in huis gehaalt
en ga daarop meedoen
lekker thuis

08-01-2009, 21:05


He meid,

Ik weet niet waar je ongeveer woont in Utrecht maar kijk eens op de site van curves.nl.
Dit is een sportschool met meerdere locaties ( door heel nederland) en is dan ook alleen voor vrouwen. Ik zou zeggen bekijk het en oordeel zelf. Ps. Er werken ook alleen maar vrouwen!!

08-01-2009, 21:22

Citaat door delayla:
He meid,

Ik weet niet waar je ongeveer woont in Utrecht maar kijk eens op de site van curves.nl.
Dit is een sportschool met meerdere locaties ( door heel nederland) en is dan ook alleen voor vrouwen. Ik zou zeggen bekijk het en oordeel zelf. Ps. Er werken ook alleen maar vrouwen!!


Dank je wel meid,

Ik heb de site bekeken en dit lijkt me ideaal.
Weet je wat een abbonement kost per maand?
Ik heb ze geprobeerd te bellen maar ze nemen helaas niet op.

08-01-2009, 21:28

Citaat door kauthartje:
wow hadden we dat maar hier zo ideaal!! hier is alles gemengd zo jammer zelf de sauna in de sportscholen is gemengd ben er een keer met mijn kleren in gelopen zehma fout gelopen zitten ze daar met vrouwen en mannen in de sauna wist niet wat ik zag ik zo o sorry is dit niet de wc?? o




Pagina's : [1] 2