Bekijk volle/desktop versie : ik wou jou ook! tot je mij verkrachte en mishandelde..(WG.)..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

07-01-2009, 20:28
Beste mensen ik wil graag. mijn verhaal hier plaatsen het is waargebeurd.
Veel leesplezier.

ik zal iedere dag inshalla een stukje plaatsen. en let A.U.B niet op mijn taalfouten. ik weet ik maak er veel tijdens bassieschool ben ik vaak niet opschool geweest wegens famlie problemen. en ik ook dat iedereen deze verhaal sireus neemt, want ik plaats hier mijn gevoelens. alvast bedankt

07-01-2009, 20:29


Hallo beste mensen mijn naam is Yasmina. ik had het ooit helemaal. Ik was goed bezich met school ik had eht goed thuis!! Mjin ouders waren schatjes!! ik had hele liefe zussen!! 2 stuks ik had geen broers maar wel een zwager en een kleine neefje voor de rest had ik totaal niemand meer geen neven geen tantes, ooms niks dat is een lang verhaal en het heeft met mijn moeder te maken. maar daar gaat het niet over. ik had ook een hele liefe man aan mij zij.
Tot dat het op een dag helemaal veranderde...

Ik zal me zelf even goed voorstelen. Ik ben yasmia. mijn leven werd een hel toen ik 18 jaar werd. sinds dien vier ik geen verjaardagen meer van me zelf. ik ben van mij zelf 1. 57 lang woog destijds 47 kilo, ik weet heel mager maar ik at alles wat op mijn weg kwam om een beetje bij te komen. ik had van me zelf donkerblod haar net als mijn mama en een zus van mij. iedereen had stijl haar maar ik had een bos krullen en dat had ik van mij pa. ik had heel lang haar tot net boven mijn riem (van broek) mijn ouders waren niet streng als het ging om kleding, maar als het erom ging dat we laat naar buiten mochen enz dat mocht allemaal niet. natuurlijk mocht ik wel eens naar koopavond ofzo met vriendinen maar mijn ouders hadden liever dat ik dat overdag deed en ik gaf ze groot gelijk, want ik vind dat je als meisje beter net te laat buiten moet zijn, want er zijn egt vieze mensen op straat. ik woonde zelf in Rotterdam. dus zoals de meeste al weten hange er om elke hoek een stuk of 10 jongens. ik woonde in een dorp gilze aaan de rijn. op mijn 14de verhuizde we naar rotterdam. ik vond het eerst maar niks, want ik werd op school leterlijk aangevallen door jongens dat was ik niet gewend met al die hollanders bij mij op school ze waren heel verlegen en raar, maar hier dus egt niet.

Mijn eerste schooldag was erg stom!! het was natuurlijk begin september ik had een driekwartsbroek aan en een mauwloos t-shirt. alle mieden keken mij vies aan en alle jongens keken mij vies aan op een nog viezere manier. de weken gingen moeilijk voor bij ik had niet eens vriendinen op die shool en de jongen begonnen mij egt te iriteren. Ik was al 15 geworden in augustus maar goed ik negeerde ze. maanden later waren we al weer in december het eind december net voor nieuwjaar. ik ging met me zus de stad in en ik ging nieuwe kledingen halen, want we zouden met zen alle feesten. ik had leuke dingen gehald en we wouden naar huis gaan toen me zus zei laten we bij mc eten ik zei oke is goed. we zaten aan het eten toen er opeens een jongen op mij afkwam hij was prachtig niet egt lang, hij was breed en bij was tbarkella egt knap. hij zei het volgende beste damen: ik zit al 10 minuten links van je met al mijn vrienden je weet dondergoed dat we het over jullie hebben, maar je hebt niet eens de moeite gedaan om 1 x mijn kant op te kijken. ik zei tegen me zus zullen we? ze zei laten we gaan en ik liep hem voorbij en ging naar huis. dagen, weken, maanden, een hele jaar ging voorbij. en ik kwam die jongen weer tegen ik was net 16 jaar geworden en we waren buiten mijn verjaardag aan het vieren met mijn zus en haar vriendinen en 2 hele leuke meiden die ik leerde kenen in de tussen tijd. lajla, esma, ze waren egt top. we waren aan het eten bij een pizzaria en we waren aan het lachen ze zongen voor mij en ik had egt lol. achteraf toen we klaar waren gingen we opstaan en liep ik meteen naar de kassa met mijn zus en me zus ging natuurlijk alles betaald met mijn papa de geld hahaha. trouens mijn zus is 4 jaar ouder als ik en de andere is 6 jaar ouder als ik. maar die was al getrouwd we hadden haar gevraagd maar ze kon niet jammer. maar goed. me zus wou betalen toen die man zei het is al betaald door die jongen daar in het blauw. ik wou net kijken toen mijn zus zei niet kijken en ze zei: het maakt me niet uit geef hun geld maar teug hoeveel is het bedra en die man zei het bedag en ze gaf hem het geld. en we liepen weg.

Voor de volgende dag liep ik van school naar huis toen er een bmw langs me reed en hij even verderop ging parkeren. ik liep door en merkte dat iemand uitstapte ik keek naar de grond en liep door. opeens stond iemand voor mij ik probeerder langs hem te gaan, maar lukte niet. Ik; pardon meneer mag ik er alstublieft langs.
hij; ten eerste ben ik nog geen meneer ten 2de wil ik graag dat je me in me ogen aankijkt. ten 3de wi ik weten waarom je gisteren niet toe liet dat ik ging betalen. toen keek ik op
ik; ten eerste ik ken je niet! ten 2de wil ik graag dat je uit mijn weg gaat! ten derder waar zie je mij voor aan!! en ik wou hem voorbij lopen toen die zei jou wil ik als mijn vrouw!! ik liep door. hij kwam me achterna en pakte me hand en gaf het een kusje waardoor ik hem een klap gaf en mijn hand weg trok ik weet niet eens hoe ik dat durfde maar ging automaties. en het kwam op zijn neus en die ging bloeden. opeens hoorde ik een auto heel hard remen en stapte paar jongens uit en die kwamen achter mij staan ik keek naar de jongen voor mij heel erg bang. ik dacht bij me zelf ooh mij god wat gebeurt er nu met mij!! ik kwam mijn vader altijd overal tegen en ik zat allah te smeken dat mijn vader om een hoek zou komen. ik zei sorry voor de klap ik schrok me en ik draaide me om, om door te lopen toen toen die jongen mij weer bij de hand pakte en zei ga wat met mij drinken ik zei nee!! hij hier kijk naast je zullen we hier binnen. ik; nee sorry ik mag niet van me ouderS! hij; kom op en hij gaf die andere jongens een teken waardoor ze weg gingen. hij ging door met smeken en ik ging met hem naar binnen. we zaten ik nam gewoon cola. en hij nam het zelfde. we hadden een gesprek het ging als volgt:
hij; ik ben mohamed ... ik ben 19 ik woon .... en jij?
ik; ik ben yasmina .
hij; hoe oud ben je yasmina.
ik; 16
hij; hoezo heb ik jou nooit eerder gezien dan vorige jaar 1 x.
ik; ik ha niet vaak naar buiten en ik woon pas sinds vorige jaar hier. ik woonde in een dorp
hij: je bent beetje gegoeit.
ik; ja jij ook heel erg zelfs.
hij; ja ik was 1.72 en nou ben ik 1.83 jij?
ik; ooh dat ging snel ik was 1.55 en nou ben ik 1.57
hij; is tog ook mooi en zo gingen we verder met praten.


Met de dag begon ik deze jongen steeds leuker en leuker te vinden. hij had gezgt dat die niet dilde want anders wou ik hem niet. maar hij had wel een moooie auto en had altijd mooie kleding aan. gaf altijd zoveel geld uit wanner we samen waren kocht ook vaak spullen voor mij, natuurlijk nam ik het nooit aan behalve met verjaardagen en 14-feb. op mijn 17de verjaardag was ik nog steeds met hem. ik was helemaal verlieft op hem!! ik hield van hem en wou hem als mijn man! en hij het zelfde van mij!! hij was heel erg goed voor mij en heel erg lief voor mij!! ik was zijn vrouw zijn dame. me zus wist ervan dat ik met hem ging. het was egte liefde tot zijn liefde een obsesie werd.

07-01-2009, 21:33
Over een week werd ik dan weer 18 dit jaar besloot ik het met mo vieren, want hij smeekte mij al maanden. dus ik dach oke waarom niet, want mijn ouders gingen naar een bruiloft van kenis in belgie en ik bleef hier bij me zus en me zwaer logeren, want zei hadden geen zin en ik zei ik ook niet.
Het was de dag van mijn verjaardag ik werd wakker gebeld en hij zong voor mij ik was zo blij dat ik hem had en ik moest lachen om hem. hij zei maak je klaar ik haal je over een uur op sta bij die bassiesschool voor je zus de huis. ik; oke sweety
ik maakte me klaar had een prachtige jurk aan heel mooi me haar had ik los hij hield van mij krullen. en ik had pumps aan maar egt hoge pump. ik liep naar de auto toe hij stapte uit met een bos bloemen en gaaf me een dikke kus en knuffel. we stapte in en reden naar een turkse plek en gingen daar eten lachen ik had een prachtige kristale roos van hem gekregen (swaroski) en daarnaast had ik een goude keting met een kleine diamant erin gekregen. was heel erg mooi!! ik bedankte hem, maar zei ook dat het nergens voor nodig was het teveel was. en weer begon ik erover. je zweert dat je geen diler bent! je werkt niet! je gaat niet naar school! waar haal je het geld vandaan!!! en niet weer zeggen je ouders!! zo gingen we weer ruzie maken ik werd altijd boos, want ik wist dat hij iets deed. we stapte weer in en gingen ergens parkeren ik zei vertel me de waarheid daar heb ik het recht op. en ik bleef doordingen van vertel mij!! vertel en hij deed het
mo; ja ik diel yasmina wat dan nu he?? en hij keek boos
ik; breng me alstublieft naar huis!!
hij; wat??? doe normaal yasmina!! wat maak je het uit met mij??
ik; breng me nou maar naar huis!! zei ik ook boos terug en hij starte zijn auto en reed naar mijn huis. ik stapte uit en deed de deur open en ging naar boven, want ik woonde in een felt. hij kwam me achterna. ik; mo wat doe je?
mo; we gaan praten
ik; nee hallo doe normaal!
mo; je oudders zijn tog niet thuis!! en hij kwam mee naar binnen.
We hadden het uitgepraat hij zou gaan stoppen en ik zou hem niet verlaten. daarna begon hij me te zoennen en ik zoende hem terug ik zei laat me voor je koken
hij; nee ik hoef niks.
en hij ging met zijjn handen over mijn kont enz heen. ik haalde het de hele tijd weg.
ik; mo, kun je rustig aan doen.
mo; ja vertrouw me nou maar yasmina.
en hij ging verder met kussen aan me zitten opeens tilde hij me op en zette hij me op de eettafel en ging verder met zoennen ik wou het al niet meer!!!! hij ging met zijn hand helemaal onder mijn rok naar mijn bovenbeen, waardoor ik in paaniek raakte en zei stop stop en ik wou hem van me af hebben. en hij luisterde na dat iki voor de 10x stop zei. zullen we tv kijken zei ik
hij; is goed
ik; 1 momentje ik ga even paar dvd''s hallen uit mijn kamer.
hij; oke
ik ging naar me kamer en voor ik het wist had ik zijn armen om mijn middel. en kuste mij in mijn nek. hij tilde me een beetje op zo dat hij er beter bij kon het voelde wel goed aan, maar hij had me al een beetje bang gemaakt. hij draaide mij om en ging mij kussen en voor ik het wist lach hij al op mij in mijn bed.
ik; mo kom we gaan de film kijken, maar nee hij bleef doorgaan hij trok zijn truitje uit en toen wou die mijn rits openmaken van mijn jurk ik weigerde maar hij dwong gewwon ik kon niks doen hij was te sterk. toen hij mijn jurk uit had lach ik in mijn bh en onderbroek ik ging huilen en zei dat hij ermee moest kapen en wou opstaan maar hij gooiede mij weer op de bed
hij; blijf zo of whalla anders sla ik je en hij begon zijn broek uit te doen. ik ging tog opstaan en wou wegrennen maar hij pakte me bij me middel en trok me tegen zich zelf aan ik voelde zijn geslachtsdeel hart tegen mij aan
ik; mohamed alstublieft doe mij dit niet aan. hij draaide mij om en wou me kussen maar ik haalde mijn hoofd weg waardoor ik een hele harde klap in mijn gezicht kreeg! en ik viel op het bed en hij trok meteen zijn eigen en mijn onderbroek naar beneden ik schaamde me dood maar daarnaast ging ik kapot beel huilen en schreuuwen en smeken dat hij moest stoppen hij kwam weer op mij en ik gingen tegen worstelen en verder huilen!!! hij trok zo hart aan mijn bh dat ik er achteraf blauwe plekken van had. ik schreeuwde het uit!! MOOOOOOOO STOOOOOOP!!! waardoor hij mij een kopstoot gaf! hij fluisterde dit is voor jou eigen bestewil!! we gaan trouwen het komt wel goed!! we zijn samen en blijven samen voor altijd! ik doe dit omdat ik jou niet kwijt wil en toen ging hij in mij, het deed egt zoveel pijn ik ging dood stil liegenn en maar verder huilen het duurde zo lang hij stopte zijn hand daar benden en zei het is maar bewijs dat je een schone vrouw bent mijn vrouw en toen liet hij mij zijn vingers zien die onder de bloed zaten hij ging van me af en liep naar de wc om zijn hand te wassen en ik rende meteen naar de badkamer en ik ging dochen. ik had de deur op slot gedaan,, maar je weet hoe die deuren in nederland zijn je kan het zo openkrijgen met mes. ik was aan het huilen en hij kwam binnen en ik begon te scheeuwen van de angst. en ging op de grond zitten ik verbergte heel mijn lichaam zo goed mogelijk! ik schaamde me kapot en ik walgde van mij zelf! hij tilde mij omhoog en ik draaide me om en hij kwam helemaal tegen mji aanstaan en begon mij te wassen. ik durfde niks meer te zeggen! maar ik wou weten waarom.
hij; stop met huilen schatje.
ik; raak mij niet aan waardoor hij mij nog straker vast pakte mij mijn middel waardoor er een vreemde gluidje uit mijn mond kwam
hij; ik heb dit voor ons gedaan schatje!! ik hou van jou!! jij bent mijn vrouw!! en jij wou mij verlaten als ik bleef dilen en dat ga ik ook blijven doen!! maar nou moet je bij me blijven, want je bent de mijne!! en toen ging hij nog fluisteren waag het niet mij te verlaten!! want je weet niet waar toe ik in staat ben. ik moest nog harder huilen. alles deed zo een pijn!! hij gaf me een kus en trok me onder de water vandaan en ging mij afdrogen.

07-01-2009, 21:57
Verder
Geen zorgens er komen nog fans
zolang je verder schrijft

08-01-2009, 13:10


Mooi verhaal egt waar!!!

08-01-2009, 15:21
ga snel verder meid mooi verhaal !!
ciaoo

08-01-2009, 16:41
Wat een klootzak ! meisje allahi7senl3awen dit verdien je niet, maar geloof me allah zal hem zo hard straffen ! dat noem ik geen liefde maar obsessie !

08-01-2009, 16:42
Ga verder met je verhaal !

08-01-2009, 16:45
http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=59324103

lees ff als jullie willen dan weet ik als ik door moet gaan of niet(L)
xxxxx

08-01-2009, 17:06
hey,
ben er gwn stil van , sterkte man als jou dit is overgekomen
ga zo door

doei

08-01-2009, 17:55
Aah dank jullie wel voor die liefe woorden van jullie. ja dit is mij egt overkomen, maar dat lezen jullie inshalla wel hoe het verder is gegaan

Groetjes,
Yasmia

En bedankt voor het lezen

08-01-2009, 18:32
hij wikelde mij in een lange handdoek en deed een andere handdoek om mijn haren. en zei me dat ik me moest gaan omkleden. ik liep naar mijn kamer ik leek wel een zombie maar goed ik deed mijn onderkleding aan en deed mijn jurk weer aan, want ik moest daarna weer naar me zus de huis, want mijn ouders kwamen pas morgen. ik keek naar me bed en begon gelijk weer te huilen en dacht bij me zelf dit is egt gebeurd!! ik heb mijn eigen leven verpest!! ik ben een Hxxr waarom liet ik hem binnen, waarom ben ik ooit met hem gegaan terwijl ik met die zinnen in mijn hoofd bezich was voelde ik weer zijn armen om mijn middel. ik wou zo snel mogelijk uit zijn armen, maar hoe meer ik bewoog hoe straker hij mij vasthild en na der hand begon het pijn te doen, want het zat te strak!!!
MO; wat doe jij allemaal??
Ik; denk je nou egt dat ik nou met jou blijf?? Ik wil dat je mijn huis uit gaat en uit mijn leven verdwijnt!! ik haat you mohamed!!
waardoor hij mij nu nog straker vast hield
ik; mohamed het doet pijn!! en ik begon nog harder te huilen. hij tielde mij op en liep richting de woonkamer hij liet me los waardoor ik viel. ik ging denk ik door mijn voet. het deed egt pijn hij pakte me bij me arm weer omhoog en hij kneep er ook egt in hij gooide me op de bank en zei het volgende:
Yasmina ik zeg je het volgende en onthou het goed!!
JIJ BENT MIJN VROUW!!!
IK HEB DIT GEDAAN, OMDAT JIJ MIJ ZOU VERLATEN!!
NOU HEB JE GEEN ANDERE KANS DAN BIJ MIJ TE BLIJVEN!!!
EN OOH NOG 1 DING ALS JE MIJ NIET MEER WILT MOET JE HET NU ZEGGEN!!
ik; ik wil jou niet!!!
hij; is goed dan yasmina en hij pakte zijn tel en ging bellen
mo; hey vriend ik heb een klusje voor je
ik hoorde niet wat die andere jongen zei maar ik hoorde wel een stem
mo; weet je nog wel mijn vriendin en haar zus in de stad zagen 3 weken terug??
........
mo; oke als je haar zus zit herken je haar
.....
mo; oke ik breng haar wel naar je toe ik wil dat je haar verkracht en haar ontmaagd
ik stond meteen op en pakte zijn tel af.
ik; nee luister blijf bij mij zus uit de buurt
jongen; sorry meid en hij hing op.
ik keek mo aan en smeekte hem om dat niet te doen
hij; is goed schatje van me als je mij verlaat laat ik je zus verkrachten, maar als je bij me blijft komt alles goed. dus maak je keuze
ik; ik blijf met je hij trok me naar zich toe en kuste mij. ik kuste hem niet terug ik kon het gewoon niet ik deed niks anders dan huilen. tot mijn tel afging het was me zwager.
ik; hoi
hij; hoi schat waar ben je?
ik; ben even thuis ik...
hij; waarom huil je?
ik; ik ben gevallen en ben door me voet gegaan en het doet egt pijn
hij; blijf daar ik kom je over 3uurtjes ophalen
ik; oke snel plizz. en zo hingen we op.
ik keek mo aan en zei hem je moet gaan me zwager komt me ophalen
mo; leugenaar hij zei dat hij over 3 uur hier zou zijn. waarom lieg je tegen mij yasmina!! zie hij boos
ik; ik wil gewoon allen ziijn.
hij; nee je wilt me zijn. en hij ging me weer kussen.

08-01-2009, 19:34


Kus me terug schatje kom op. ik deed met moeite mijn mond open om hem terug te kussen en toen hield die op. ik bleef huilen en hij hield me in zijn armen en zo viel ik in slaap, want toen ik wakker werd was omdat mijn zwager aan belde. ik ging die nacht bij hun slapen ik hield met moeite mijn tranenen binnen toen ik bij hun thuis was. ik ging om 8uur al slapen, ik zei dat het een leuke dag was vol lachen en grapjes waardoor ik erg moe z0ou zijn. voor de volgende dag ging ik meteen naar huis. ik verschoonde thuis mijn lakens en maakte eten klaar voor me ouders die over een paar uurtjes weer thuis zouden zijn. voor de rest bleef ik mar huilen. hij belde mij en ik moest wel opnemen maar ik was heel droog tegen hem. onze laatstse gesprek die dag was toen ik zei ik heb tijd nodig geef me tijd om bij te komen, want ik huilde veel. en hij stemde mee in ik zei dat ik de komende week mijn tel uit liet en dat vond die niet goed, want hij wou elke dag mijn stem horen en ik zei dat hij het goed moest vinden als hij ooit nog een toekomst met mij wou! en toen vond hij het wel goed,

er was nu ander half week voorbij gegaan en nog steeds stond mij tel uit. ik zach hem vak buiten voor mijn huis staan, mar ik deed stikem zodat hij mij niet zou zien. ik beloot na een ander half week naar de etos te gaan om een zwangerschapstest te halen, want ik had het gevoel dat ik zwanger was, want ik gaf heel vaak over was duizelig alles. ik keek buiten heel de tijd om me heen want ik was bang hem te zien. ik kocht een zwanerschaps test en liep richting huis. ik moest altijd over een grote pleintje lopen om bij mijn huis te komen en ik liep daar toen er opeens een paar autos mijn kant op kwamen. ik keek niet naar de auto maar op de grond en liep snel door. de auto stopte en ik liep maar door mo stapte uit en ik liep hem voorbij waar door hij mij terueg trok en tegen een auto aansloeg.
mo; van waar kom je??
ik; ik ging even wandelen
mo; hij heeft je anders net in etos gezien
ik keek achter me en er stond een jongen. ik zei niks en keek naar de grond ik was egt bang... wat als hij me nu een klap zou geven voor iedereen dus ik besloot om zo min mogelijk te zeggen.
mo; wat heb je gehaalt yasmina?
ik; hmm, shampo
mo; kijken? en toen werd ik egt bang, want ik keek hem aan en ik zag dat hij op zijn tanden aan het bijten was.
ik; mo ik moet nu egt gaan en ik wou door lopen toen die zei wat is jou kk probleem?? wou je met een andere trouwen? heb je al een ander?
ik liep nu nog harder door hij rende naar me toe en pakte me zo hart bij me armen en zei wat dan nog ik heb jou de mijne gemaakt en iik zou het zo weer doen!! en ik moest weer huilen waardoor hij mij een klap gaf en zei stop met huilen!! kk xxxx dat je bent je wou een andere man daarom vind eht zo erg dat ik je geneukt heb. hoe hij die hele zin zei kwam zo vies over. waardoor ik hem begon te schoppen en hem uitschold voor klootzak dat ik het pas op onze huwlijksnacht wou, omdat ik het speciaal wou houden en dat hij het helemaal verpest had!! hji trok me mee aan me arm en gooide mij in een auto en zei tegen zijn vriend dat hij moest uitstapen. hij zei ik ga je laten zien wat voor klootzak ik kan zijn. ik stapte uit toen hij net wou instappen ik ging rennen toen een vriend van hem mij pakte en mij terug trok naar de auto. ik smeekte hem dat hij me los moest laten en dat hij niet wist wat hij zou doen met mij? maar ik werd weer in de auto gegooit. mo brnegde mij naar een afgelegen plek en trok me uit de auto. hij ging mij uitschelden en hij gaf me wat klapen. ik zei geen woord terug en ging ook niet meer huilen. hij werd het na een uur zat en bracht mij naar huis en gooide mij voor mijn huis.
me zus had het gezien.

ik liep naar boven en ze zei wat is er met jou je gaat me nu zeggen!! ik; er is niks laat mij
zie; nee zeg me NU!
ik: nee donder op en ze trok aan mijn tas om mij terug te treken en mijn tas viel en die zwangerschapstest viel eruit.
ze werd gek en begon te schreuuwenn ik; wachttt wachhtt!!
zie; wat wattt a xxxx
ik; noem mij niet zo!! ik ben verkracht op mijn verjaardag
zus; door wie?
ik; weet ik niet ik werd bosjes ingetroken daarom ook mij enkel die zo pijn deed, want ik werd getroken
zei; en waarom deed mo net zo?
ik; omdat ik het hem heb verrteld vandaag
zie; wat een klootzak hij is het niet waard
ik; ik denk dat ik zwanger ben en ik ging door huilen
zei; komt wel goed we maken een afspraak om je baby weg te halen, want dat kan als het nog geen 40dagen is geweest.
en dan ga we je dicht naaien. ik deed de test en was zwanger. ik was kapot. ik ging voor de volgende dag meteen naar ziekenhuis en ging daar een afsprak amken enz. ik kreeg nog een bedenkk tijd van 5 dagen maar dat had ik niet nodig dacht ik in me zelf. ik liep van ziekenhuis naar huis en wou hem bellen en uitschelden, maar ik deed het niet. hij stond voor mijn huis geparkeerd en zie stap in
ik; Dacht het niet
hij; whalla he yasmina ik ga met je mee naar boven. en hij stapte uit waardoor ik meteen weer omdraaide en ging instapen.

08-01-2009, 20:01
plaats nog 1 stukje aub het is spannend.

08-01-2009, 20:32
Ohneee dat meen je niet pff meisje wat erg !! ik moet bijna huilen echt waar.. wat een klootzak snelllll ik wil het vervolg weten, het belangrijkste is hij heeft je niet vermoord ! pff hmdl tfoe 3ela kelb ik hoop dat hij lekker in Nar gaat branden, nee w8 zei ik "ik hoop" ? HIJ GAAAAT !! 100% ZEKER !

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9