Bekijk volle/desktop versie : Marokko.nl krijgt kliklink naar politie



Pagina's : [1] 2 3

07-01-2009, 20:03
RIJSWIJK - Bezoekers van Marokko.nl kunnen binnenkort discriminerende, opruiende en haatzaaiende teksten van medebezoekers met één druk op de knop registreren en naar de politie sturen. Marokko.nl wordt de eerste site in Nederland die deze service biedt.

Rest is hier te lezen.

07-01-2009, 20:04



Citaat door Denker:
RIJSWIJK - Bezoekers van Marokko.nl kunnen binnenkort discriminerende, opruiende en haatzaaiende teksten van medebezoekers met één druk op de knop registreren en naar de politie sturen. Marokko.nl wordt de eerste site in Nederland die deze service biedt.

Rest is hier te lezen.

Whahaha. Dit gaat echt een hit worden. Ze kunnen daar een complete nieuwe afdeling oprichten. Ik ga Lemster aangeven voor verstoring van de openbare orde

07-01-2009, 20:05
Hoeveel extra personeel moeten ze hiervoor aannemen.. ze zullen dagelijks meer dan 1000 berichten ontvangen (minimaal)..

Rijmaran.. nu gelukkig?

07-01-2009, 20:06

Citaat door BlueAngel:
Hoeveel extra personeel moeten ze hiervoor aannemen.. ze zullen dagelijks meer dan 1000 berichten ontvangen (minimaal)..

Rijmaran.. nu gelukkig?


Kun je dit subversieve gedrag achterwege laten, jongedame? Anders ben ik genoodzaakt de politie in te schakelen

07-01-2009, 20:07


Dat klopt. Dat is een van de voorwaarden voor het bestaansrecht van M.nl die erin gepompt werden sinds M.nl door de politiek werd bekritiseert als zijnde een rechtsextremistische haatsite, wat het ook is.

Dus dat wordt binnenkort flink 'klikken' voor iedereen, haters, lovers, moderators en politie

07-01-2009, 20:07

Citaat door led_zeppelin:
Kun je dit subversieve gedrag achterwege laten, jongedame. Anders ben ik genoodzaakt de politie in te schakelen

Ik ga melding maken van jouw reacties.. je stalkt me..

07-01-2009, 20:08

Citaat door BlueAngel:
Ik ga melding maken van jou.. je stalkt me..


Ok, da's waar. Wat zie je er trouwens leuk uit vandaag. Zijn die schoenen nieuw?

07-01-2009, 20:09

Citaat door led_zeppelin:
Ok, da's waar. Wat zie je er trouwens leuk uit vandaag. Zijn die schoenen nieuw?

Nee.. ik heb ze al een jaartje alleen loop ik niet zo vaak op blauwe pumps.. jij wel?

( ik bedoel er niks mee hoor.. je bent vast hetero.. of ga je hier melding van maken )..

Pas op hé

07-01-2009, 20:10
hier zie je maar weer dat ze ons monddood willen hebben. stormfront, geenstijl is allemaal okay.


hey mensen van de politie. de kanker voor jullie en jullie moeders. de marokkaanse politieagenten voorop

07-01-2009, 20:13
is er wat te lachen of ben je gewoon aan het jagen op joodse pikken die je wil zuigen?

07-01-2009, 20:14

Citaat door BlueAngel:
Nee.. ik heb ze al een jaartje alleen loop ik niet zo vaak op blauwe pumps.. jij wel?

( ik bedoel er niks mee hoor.. je bent vast hetero.. of ga je hier melding van maken )..

Pas op hé


Nee, mijn pumps knellen verschrikkelijk. Ik loop vaak op deze:


07-01-2009, 20:14

Citaat door ModderFokker:
is er wat te lachen of ben je gewoon aan het jagen op joodse pikken die je wil zuigen?

Is dat nou echt nodig.. ? ..

07-01-2009, 20:15


hij is er al -> http://www.crime.nl/images/zomeren-verrader.jpg

07-01-2009, 20:15

Citaat door BlueAngel:
Is dat nou echt nodig.. ? ..



vroeg ik mezelf ook al af. als je een goede beurt wil maken kun jij je jodenvriendjes toch gewoon pm'en?

07-01-2009, 20:15

Citaat door led_zeppelin:
Nee, mijn pumps knellen verschrikkelijk. Ik loop vaak op deze:



Zouden ze een knopje kunnen toevoegen om mode-missers te melden.. in mijn ogen net zo belangrijk als haat-reacties..

Je gaat toch niet serieus in 2009 met dat soort schoensel rondlopen.. dat kan toch niet L.

Ik ga je weer aanmelden..

Pagina's : [1] 2 3