Bekijk volle/desktop versie : Beauty Tips:

12-03-2004, 18:20
Vollere wimpers doe eerste je ogen een keer met mascara en doe er dan een laagje poeder overheen en doe dan nog een keer mascara erover heen. Je zal zien dat je wimpers mooi en vol worden zonder dure mascara.

Als je mascara na het opbrengen is gaan klonteren kan je dit mooi verwijderen door er met een tandborstel over heen te gaan, dit haalt de klonten weg en je mascara droogt ook veel sneller.

Grotere ogen: wil je ogen groter laten lijken doe dan lichte oogschaduw op het ooglid en een iets donkere in het vouwtje van het ooglid zo krijg je een hele mooie blik en op slag grotere ogen.

Vollere wimpers voor mooie volle wimpers kan je voordat je mascara gaat aanbrengen eerst een klein beetje vaseline op je wimpers doen. En als je gaat slapen kan je ze ook een vaselinemaskertje geven.

Een lijntje boven je ogen trekken is een heel precies werkje maar als je je ogen heel strak richting je oren trekt kan je een heel mooi recht lijntje trekken.

Als je foundation gebruikt kan je hem best een beetje vloeibaar maken door hem te mengen met een dagcrème, zal je zien dat je een natuurlijkere kleur krijgt en je gezicht niet zo gepolijst aanvoelt.

Als je je lippenstift beter en langer wilt laten zitten kan je best een glanzende ogenschaduw gebruiken.

Zwarte eyeliner aan de binnenkant van je ogen maakt ze kleiner, meer dichtgeknepen en dus ouder.

Als je geen rouge hebt kan je best ogenschaduw gebruiken deze mengen met wat poeder en dan aanbrengen.

Als je je wenkbrauwen gaat epileren en het doet vaak pijn is het goed om er eerst een ijsklontje tegen te houden, dit werkt verdovend en je zult zien dat het minder pijn gaat doen.

Wil je altijd al een smallere neus hebben dan moet je dit proberen: breng aan de zijkanten van je neus een donkere schaduwkleur en aan de bovenkant en lichtere kleur en je heb zo weer een dure behandeling bespaard.

Een paar goede scrub producten uit je eigen keuken zijn zout en suiker deze zijn uitermate geschikt om een keer per week als scrub middel te gebruiken. Eerst je gezicht vochtig maken wel zorgen dat al je make-up weg is en je gezicht goed gereinigd is daarna doe je een beetje zout/suiker op je hand en smeer je dat langzaam op je gezicht. Daarna afspoelen met lauw water.J e zal zien dat het echt resultaat levert als je het vaker doet.

12-03-2004, 19:08

eum.. goeie tips maar ik mag van me ma geen make-up gebruike

12-03-2004, 20:21
Yah Goeie Typs, Maar Ik Wil Zelf Geen Make/Up Dragen, Komt Wel, Laterz!

12-03-2004, 22:27
Hoe moet je die poeder op je wimpers nou aanbrengen.??

13-03-2004, 02:21

met een rouge kwast bijvoorbeeld

13-03-2004, 12:09
leuke tips, ik hoop dat ze wel werken!

13-03-2004, 19:54
Hoi Hoi,

Ik heb er ook een paar gekregen:

Vollere lippen:
Krijg je door licht reflecterende poeder met liggloss te menen. Breng met een kwastje wat gloss aan op de rug van je hand en mix er wat poedere doorheen. Vervolgens kwast je de poedergloss op je lippen.

Krullen:
Was je haar met shampoo en gebruik een conditioner, maar was de conditioner niet uit. Hierdoor wordt je haar verzwaard, waardoor je krullen uitzakken.

Gele nagels??:
Wrijf een citroen over je nagels of maak een badje van citroensap. Hierdoor zijn gele nagels in no time wit!!

Glanzende lokken:
Doe azijn in je haar voor prachtig glanzende lokken! Gebruik witte azijn voor blond haar, balsamico-azijn voor donkerblond, en rode wijnazijn voor donkere haarkleuren. Voeg vijf eetlepels azijn toe aan je shampoo, laat het mengsel vijf minuten intrekken en spoel het dan goed uit.

13-03-2004, 22:11
hey meid thx ik ga die tip van jou zeker uitproberen voor gele nagels!!

13-03-2004, 23:52
het is eigenlijk beter om zelf gewoon een peeling te kopen er zitten namelijk dan ook stoffen in die je huid nodig hebben

wil je een masker maken

een kommetje yoghurt en 2 kleine blokjes gist
en roeren en dan op je gezicht aanbrengen met een lepel of een kwast die speciaal is voor maskers

probeer het maar is het is echt lekkerxxxxxx

18-03-2004, 13:26
he thanx voor de tip.ik zoek al heel lang naar zo een huidskleur lipstikck.maar dat krijg je dus ook met poeder mengen en lipgloss?