Bekijk volle/desktop versie : marokko tegen ajax

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6]

25-03-2004, 23:44
Heeeeeeeeey ik volg altijd voetbal als Marokko speelt.......het gaat niet om die Mokhtari. Hij is wel leuk natuurlijk

Maar ik moet er 21 april zijn.......gebeurt dat niet. Dan ga ik echt dood.

26-03-2004, 13:28

Citaat:
Origineel gepost door khalidino
shitttt men sinds mokhtari bij marokko speelt kijken alle dames naar voetbal hahahha zo zo meid spel is denk ik nie zo belangrijk voor jullie
maar wel de looks van de speler hahah 3afrietaat

maar jah walah wel leuk en goed van jullie dat jullie marokaans voetbal volgen tbarkelah 3liekoem
Hahahaha Nee Eerlijk Ik Kijk Egt Niet Alleen Voetbal om de jongens ...Maar ik vond haar ondertekening gewoon grappig...En trouwens Als ik 2 broers heb en een vader hoe kan ik dan ooit geen voetbalfan zijn Mijn pa weet zelf alle namen van de reserve band van het olympisch team ...Ewa ja dan je vanzelf mee kijken

en toevallig zitten er dus knappe spelers bij

26-03-2004, 13:41

Citaat:
Origineel gepost door khalidino
shitttt men sinds mokhtari bij marokko speelt kijken alle dames naar voetbal hahahha zo zo meid spel is denk ik nie zo belangrijk voor jullie
maar wel de looks van de speler hahah 3afrietaat

maar jah walah wel leuk en goed van jullie dat jullie marokaans voetbal volgen tbarkelah 3liekoem
Nee ik ben begonnen met voetbal kijken om de heren(vooral Mokhtari)....Maar nu vind ik het echt leuk worden...vooral van die spannende wedstrijden...ik kijk wel eens met mijn broer en dan legt hij alles uit voor me..en laat hij zien wat mooi, goed voetbal is en wat heel slecht is...

26-03-2004, 13:44

Citaat:
Origineel gepost door xxhananexx
Nee ik ben begonnen met voetbal kijken om de heren(vooral Mokhtari)....Maar nu vind ik het echt leuk worden...vooral van die spannende wedstrijden...ik kijk wel eens met mijn broer en dan legt hij alles uit voor me..en laat hij zien wat mooi, goed voetbal is en wat heel slecht is...
Ja weet je nog gister hanane met Moh toen kezman ging praten WHAHHAHAHAHAHAHAHHA dat is geen top top top club

WHahhahahahahaha dat was egt grappig he...Maja geef eerlijk toen we moeten meestal wel even met ze mee kijken tog

26-03-2004, 13:44

Citaat:
Origineel gepost door hayete
Hahahaha Nee Eerlijk Ik Kijk Egt Niet Alleen Voetbal om de jongens ...Maar ik vond haar ondertekening gewoon grappig...En trouwens Als ik 2 broers heb en een vader hoe kan ik dan ooit geen voetbalfan zijn Mijn pa weet zelf alle namen van de reserve band van het olympisch team ...Ewa ja dan je vanzelf mee kijken

en toevallig zitten er dus knappe spelers bij
geldt ook voor mij.......We zijn zusjes....dus......En mijn pa kent echt alle spelers

26-03-2004, 13:45

Citaat:
Ja weet je nog gister hanane met Moh toen kezman ging praten WHAHHAHAHAHAHAHAHHA dat is geen top top top club

WHahhahahahahaha dat was egt grappig he...Maja geef eerlijk toen we moeten meestal wel even met ze mee kijken tog
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA.........als ik er alleenmaar al aan dnek lig ik helemaal dubbel!!!!!!!!!!!!! Hij spreekt echt grappig Nederlands

26-03-2004, 13:46
Ja he hanane...of dat liedje van kezman.." Wij Zijn De MAtrozen' WHAHHAHAHHAHAHAH wejowww ik lig hier op de grond..hoor je me of niet..OF staat de wasmachine te hard

26-03-2004, 13:50

Citaat:
Ja he hanane...of dat liedje van kezman.." Wij Zijn De MAtrozen' WHAHHAHAHHAHAHAH wejowww ik lig hier op de grond..hoor je me of niet..OF staat de wasmachine te hard
WHAHAHAHHAHAHAHAAHA DE WASMACHINE STAAT TE HARD....WHAHAHHA...WOILLAH...IK HOOR ALLEEN DIE WASMACHINE......

ik ga hier dood van het lachen.....

26-03-2004, 13:52
Hij is nu gestopt

Ooo Shit nu moet ik m gaan ophangen...het is mijn beurt

hanane we kunnen beter via msn praten..Dit is niet egt interesant hier

26-03-2004, 13:54

Citaat:
Hij is nu gestopt

Ooo Shit nu moet ik m gaan ophangen...het is mijn beurt

hanane we kunnen beter via msn praten..Dit is niet egt interesant hier
ja je hebt gelijk..we dwalen van het onderwerp af......

26-03-2004, 13:56

Citaat:
Origineel gepost door salimma19
Heeeeeeeeey ik volg altijd voetbal als Marokko speelt.......het gaat niet om die Mokhtari. Hij is wel leuk natuurlijk

Maar ik moet er 21 april zijn.......gebeurt dat niet. Dan ga ik echt dood.
ik moet er 21 april ook zijn!!!!!!!!!! Moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet moet......als ik niet ga, ga ik echt dood.....Ik bedoel ik zie dan niet alleen mijn schatje(Mokhtari)....maar ook Najob Amhali komt......Ali B...en Hind...die wil ook graag zien...weet je hoe leuk het gaat worden....En ik ga meteen als de kaartenverkoop begint..ga ik de kaartjes kopen, want ik wil natuurlijk wel de beste plek

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6]