Bekijk volle/desktop versie : Ruzie met je schoonma



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-01-2009, 09:50
Ik hoor tegenwoordig dat er zooooveel dames, knallende ruzie hebben met hun schoonfam voor dat er uberhout een bruiloft is geweest....

Hoe gaan jullie hier mee om? en hoe is het zo ver gekomen...

06-01-2009, 09:55


Hmdl heb daar geen last van heb een top schoonfamilie kon me geen betere schoonfamilie wensen hmdl arebiee

06-01-2009, 09:58
wat erg nog voor je trouwt al in de clinch zitten met je schoonfamilie

alhamdoulilah heb ik geen enkel probleem met mn schoonfamilie. ze behandelen als één van hen alhamdoulilah.

06-01-2009, 10:00
Ja dat hoor je zo vaak...
ik heb er hamdollilah geen last van
natuurlijk zullen er vast wel tijden zijn dat je je aan elkaar irriteert ofzo
of meningsverschil maar mensen maken het dan meteen zo groot en gelijk ruzie blabla
ik heb ook weleens ruzie met mijn zusjes of meningverschil met mijn moeder dan heb ik toch ook niet gelijk ruzie of wat dan ook


06-01-2009, 10:01


Elhamdoelilah de mijne ook..

06-01-2009, 10:06
Maar wat sommige meiden denken is dat als ze getrouwd zijn dat ze geen rekening hoeven te houden met de schoonfamilie want dan denken ze het is nu mijn man ik heb alleen recht op hem

maar dat is niet zo het is en blijft haar zoon en de broer of broertje van.......
en als de bruid dan ziet dat hij meer aandacht geeft aan ze familie worden ze boos en gaan ze kattig en bitcherig doen tegen hun schoonzusie en schoonma

maar dat hoort gewoon niet het is jou man en de aandacht die jij krijgt is anders dan de aandacht die hij aan ze mams en zus(je) geeft....

maar dat begrijpen sommige dames niet


maar gair insa allah

hmdl wordt behandelt alsof ik hun zusje ben en haar dochter

06-01-2009, 10:20
Allah7fed lijkt me echt erg, Hamdollilah heb ik daar geen last van..

De mensen die ruzie hebben met de schoonfamilie/moeder zal zeker wel een goede reden voor zijn..

Ik zou mij in ieder geval niet verlagen, dat ik ook maar in zou gaan over wat mijn schoonfamilie over mij zou zeggen..

Gewoon negeren die handel, als je er nog op in gaat ben jij opeens de boosdoener.

06-01-2009, 10:30
Ik ben verloofd, maar heb nu al altijd ruzie met zijn MOeder ..
zij is zo iri ze wil heel wil heel leven bepalen heb soms de neiging om haar te wurgen en tegen de muur aan te slaan maar ik Hou me nog even in totdat ik ben getrouwd, Dan mag me mannetje wel Doei tegen ze mammie zeggen ( Hahhaa) ;D

06-01-2009, 10:32

Citaat door MAKTABE:
Ik ben verloofd, maar heb nu al altijd ruzie met zijn MOeder ..
zij is zo iri ze wil heel wil heel leven bepalen heb soms de neiging om haar te wurgen en tegen de muur aan te slaan maar ik Hou me nog even in totdat ik ben getrouwd, Dan mag me mannetje wel Doei tegen ze mammie zeggen ( Hahhaa) ;D



dat is wel vervelend he..... hoe gaat je man hier mee om?

06-01-2009, 10:32

Citaat door MAKTABE:
Ik ben verloofd, maar heb nu al altijd ruzie met zijn MOeder ..
zij is zo iri ze wil heel wil heel leven bepalen heb soms de neiging om haar te wurgen en tegen de muur aan te slaan maar ik Hou me nog even in totdat ik ben getrouwd, Dan mag me mannetje wel Doei tegen ze mammie zeggen ( Hahhaa) ;D


Ja hoor dat meen je niet

06-01-2009, 10:37

Citaat door MAKTABE:
Ik ben verloofd, maar heb nu al altijd ruzie met zijn MOeder ..
zij is zo iri ze wil heel wil heel leven bepalen heb soms de neiging om haar te wurgen en tegen de muur aan te slaan maar ik Hou me nog even in totdat ik ben getrouwd, Dan mag me mannetje wel Doei tegen ze mammie zeggen ( Hahhaa) ;D



het is en blijft zijn moeder lieverd je kan niet eisen van je man dat hij doei gaat zeggen tegen ze mama

ik denk dat mijn man eerder doei tegen mij zou zeggen dan tegen ze moeder die hem heeft opgevoed en groot gebracht......



Maar gair insa allah wat vind je man ervan dan? is hij het met jou eens?

06-01-2009, 10:40
heb een schat van een schoonmoeder als je haar in haar waarde laat en haar respecteert doet zij dat ook. Als jij je dom opstelt en je respecteert haar niet dan kan je wel verwachten dat ze niet goed voor je is ben blij met mijn mama 2

06-01-2009, 10:48



Citaat door onschuldige22:
heb een schat van een schoonmoeder als je haar in haar waarde laat en haar respecteert doet zij dat ook. Als jij je dom opstelt en je respecteert haar niet dan kan je wel verwachten dat ze niet goed voor je is ben blij met mijn mama 2




Helemaal mee eens!

06-01-2009, 12:00
Behandel je schoonmoeder zoals je je eigen moeder behandelt, zo zal je ook meer respect & liefde krijgen van je man.

Zo doe ik dit ook

06-01-2009, 12:04

Citaat door chahinazz:
Maar wat sommige meiden denken is dat als ze getrouwd zijn dat ze geen rekening hoeven te houden met de schoonfamilie want dan denken ze het is nu mijn man ik heb alleen recht op hem

maar dat is niet zo het is en blijft haar zoon en de broer of broertje van.......
en als de bruid dan ziet dat hij meer aandacht geeft aan ze familie worden ze boos en gaan ze kattig en bitcherig doen tegen hun schoonzusie en schoonma

maar dat hoort gewoon niet het is jou man en de aandacht die jij krijgt is anders dan de aandacht die hij aan ze mams en zus(je) geeft....

maar dat begrijpen sommige dames niet


maar gair insa allah

hmdl wordt behandelt alsof ik hun zusje ben en haar dochter



ik sta hier achter. Ik zie dat bij zoveel dames in mijn omgeving.
Ze denken dat ze alleen trouwen met hun man en that's it. Ik vind persoonlijk dat je ook rekening moet houden met je schoonouders, waarom? omdat hoe jij van je ouders houd, zo houd hij van zijn ouders.
Je behoort beide gelijk te behandelen!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5