Bekijk volle/desktop versie : Kledingstijl

11-03-2004, 21:00
[GLOW=skyblue]Wat voor kledingstijl heb jij????? [/GLOW]

Ik heb heel veel verschillende stijlen:

Als ik me fit voel: heb ik een sportiefstijl (sportschoenen, vest, een jogingsbroek en een pet)

Als ik me goed voel: Kleed ik me sexy aan ( minirokje, blouse en lange puntlaarzen) I love it

Als ik moe ben: gewone kleding ( eerste beste spijkerbroek die ik tegen kom, met een spijkerjasje en normale schoenen)

Nou die van jullie dames... ...kom maar op

12-03-2004, 15:08

Citaat:
Origineel gepost door Mariampjee
Oooh, ik dacht dat ik als enige was die zich af en toe sexy voelde... op zo'n moment voel ik me het beste in een transparante broek met me zilveren stilleto's en me organza blousje boven mijn kanten Bh.... Bismillahi a rahmani a rahiem je sexy aankleden???????

Tatou.

12-03-2004, 15:25

Citaat:
Origineel gepost door Mariampjee
Oooh, ik dacht dat ik als enige was die zich af en toe sexy voelde... op zo'n moment voel ik me het beste in een transparante broek met me zilveren stilleto's en me organza blousje boven mijn kanten Bh.... Bismillahi a rahmani a rahiem je sexy aankleden???????
Wallah ila....je hebt helemaal gelijk meid..... Waar gaat het heen met deze strakke kleding

12-03-2004, 15:29

Citaat:
Origineel gepost door Nassimatje
[GLOW=skyblue]Wat voor kledingstijl heb jij????? [/GLOW]

Als ik me goed voel: Kleed ik me sexy aan ( minirokje, blouse en lange puntlaarzen) I love it

[/B] [/B]
Minirok
Waar blijft het zelfrespect en nog beter het repect voor de Islam en Allah

12-03-2004, 15:41

mijn kleding staal eigenlijk nooit sportief altijd netjes pantalon een blous of truitje en dan een lang vest das mijn styl en geen velle kleuren maar gewoon zwart en witt ofso

12-03-2004, 18:22
Ewa laat ze leef en laat leven!

12-03-2004, 18:41
Yah Laat Haar, Ze Zal Er Voor Straffen!!

12-06-2005, 14:40
Kan je je sportief kleden als je een hoofddoek draagt?
Wat vinden jullie hier van?
Bv een lange rok met sportschoenen.

12-06-2005, 20:39
nou mijn stijlisgemengd.
klassiek, zwartepantalonmet een vest
sportief,jooging of jeans met een t shirt
hippiachtig, knierok met een topje en dan bos krullen
zigeunerachtig,driekwartrok met ruches en krullen en dan doek rond mijn haar,zodat de helft los i s.!!!!!
sexy: kleedje (zwart/wit )met mijn hoge pumpskes eronder...
sloerieachtig mini jurk in zwart en dan met hoge pumps;maar doe ik niet hoor ,want ga niet meer uit.Maar dan had ik zo een lange benen,waauw en dan kreeg je wel echt aandacht, seg

12-06-2005, 21:53

Citaat door 4-ever friends:
Kan je je sportief kleden als je een hoofddoek draagt?
Wat vinden jullie hier van?
Bv een lange rok met sportschoenen.
ABSOLUUT NIET....iK VINDT H ET MOOI:$

12-06-2005, 22:23
Nu gaat iedereen weer de perfecte moslim uithangen, omdat iemand heeft toegegeven minirokjes te dragen

12-06-2005, 22:28

Citaat door salimma19:
Nu gaat iedereen weer de perfecte moslim uithangen, omdat iemand heeft toegegeven minirokjes te dragen

12-06-2005, 22:51

OeghtiFiDeen, je bedoelingen zijn hartstikke goed meid. Maar in sommige van die antwoorden vind ik een aantal argumenten die echt helemaal nergens overgaan. Dat maakt zo mij heel ongeloofwaardig. Welke wetsschool is dit? Je moet namelijk zeker weten dat iets klopt, anders ga je mensen rare dingen doen geloven. Er staat bijvoorbeeld over het dragen van broeken als antwoord gegeven dat een meisje niet dient af te wijken van het soort kleding dat in haar moslimland word gedragen. Wat een onzin. Islam is Islam. Dat heeft niks met landen te maken. Je draagt of wat de koraan heeft voorgeschreven of je doet het niet. Daarom snap ik die verhalen niet helemaal.

Of ligt het aan mij?