Bekijk volle/desktop versie : Kinderen en palestina



05-01-2009, 21:04
Hoe gaan jullie daar mee om? Ik heb het natuurlijk niet over een vierjarige ofzo maar rond de 7 jaar.

Tijdens het zappen (satteliet) kom je 9 van de 10 keer iets tegen over Palestina.

Ene kant wil ik niet dat ze het zien, maar puur voor de nachtmerries enzo,, als kindzijnde kon ik echt niet slapen als ik iets engs gezien had op tv en lijkt het alsof ik het weg wil stoppen

Maar aan de andere kant, ze krijgen het toch wel mee en zo kunnen ze er ook over nadenken dat er kindjes bestaan die het heel moeilijk hebben en nu heel bang zijn.

Ik probeer het mijn zoon uit te leggen maar hij snapte het niet, ik heb het ook laten rusten maar toch vraag ik me af hoe je hier mee moet omgaan.

Hoe doen jullie dat

05-01-2009, 21:11


Wist niet dat jij een kindje van 7 hebt?

Heb er ook twee van 7 jaar, die kijken soms naar het jeugdjournaal dan laat ik het staan, voor de rest tjah ik zeg er niet zoveel over.

Maar ik heb zoiets als kind er om vraagt en het wil weten kan je dr op ingaan, maar zelf over beginnen of beelden laten zien, nee dat hoeft van mij niet.

05-01-2009, 21:18

Citaat door Oemuggs:
Wist niet dat jij een kindje van 7 hebt?

Heb er ook twee van 7 jaar, die kijken soms naar het jeugdjournaal dan laat ik het staan, voor de rest tjah ik zeg er niet zoveel over.

Maar ik heb zoiets als kind er om vraagt en het wil weten kan je dr op ingaan, maar zelf over beginnen of beelden laten zien, nee dat hoeft van mij niet.



iwa bij deze

ja zoiets heb ik ook, maar vind het toch moeilijk

tijdens de eerste golfoorlog zat ik in groep 8, vond ik ook best eng