Bekijk volle/desktop versie : Hij is zo onbereikbaar..



Pagina's : [1] 2 3 4

05-01-2009, 17:39
Mijn nicht is getrouwd met een droomman. Hij is zo echt zo zo zo mooi. Ik bleef gister bij hen slapen. Kwam ik hem in de nacht tegen toen ik moest plassen ging hij wat water drinken. Wat een spanning die er hing en me nicht heeft me dadelijk weer uitgenodigd.

05-01-2009, 17:49


En jij wilt je natuurlijk op hem storten.

05-01-2009, 17:50

Citaat door Gezeur:
En jij wilt je natuurlijk op hem storten.


dat dacht ik dus ook

05-01-2009, 17:52
Als je weet dat er een 'spanning' rondhangt dan ga je er niet weer naar toe.

05-01-2009, 17:52


Zou wel backstabbing zijn, man, als je iets met je gevoelens deed.

05-01-2009, 17:54

Citaat door CHALLENGE:
Mijn nicht is getrouwd met een droomman. Hij is zo echt zo zo zo mooi. Ik bleef gister bij hen slapen. Kwam ik hem in de nacht tegen toen ik moest plassen ging hij wat water drinken. Wat een spanning die er hing en me nicht heeft me dadelijk weer uitgenodigd.




Ik begrijp niet dat jij bij je getrouwde nicht blijft slapen. Een man en vrouw die niets met elkaar te maken hebben, horen niet in hetzelfde huis te slapen. Het is verboden om die reden dat er onzedelijke dingen kunnen gebeuren. (En ik vermoed dat je op zulke onzedelijke acties uit bent, corrigeer me als ik het mis heb)

Laat die man met rust, zelfs indien hij een poging waagt. Hoe zou jij je voelen als je in de schoenen van je nicht zou staan?

05-01-2009, 17:54
omg..
ik zou daar echt nooit meer heen durven

05-01-2009, 17:55

Citaat door Belgiquia:
Ik begrijp niet dat jij bij je getrouwde nicht blijft slapen. Een man en vrouw die niets met elkaar te maken hebben, horen niet in hetzelfde huis te slapen. Het is verboden om die reden dat er onzedelijke dingen kunnen gebeuren. (En ik vermoed dat je op zulke onzedelijke acties uit bent, corrigeer me als ik het mis heb)

Laat die man met rust, zelfs indien hij een poging waagt. Hoe zou jij je voelen als je in de schoenne van je nicht zou staan?


Dus ik mag ook nooit bij mijn zus slapen ?

05-01-2009, 17:58

Citaat door Maghrebia.2008:
Dus ik mag ook nooit bij mijn zus slapen ?


Strikt genomen, niet nee. Tenzij je zwager niet aanwezig is of in noodgeval (bijv je zus is ernstig ziek). Jij zal nu wel denken, 'Doe toch normaal, ik zie mijn zwager als broer, er zou nooit wat tussen ons kunnen groeien". Maar Allah swt weet het beste; alles wat verboden wordt, heeft een gegronde reden.

05-01-2009, 18:01
i know how it feels babeh!

05-01-2009, 18:04

Citaat door Belgiquia:
Strikt genomen, niet nee. Tenzij je zwager niet aanwezig is of in noodgeval (bijv je zus is ernstig ziek). Jij zal nu wel denken, 'Doe toch normaal, ik zie mijn zwager als broer, er zou nooit wat tussen ons kunnen groeien". Maar Allah swt weet het beste; alles wat verboden wordt, heeft een gegronde reden.

hmm..

05-01-2009, 18:05

Citaat door Belgiquia:
Strikt genomen, niet nee. Tenzij je zwager niet aanwezig is of in noodgeval (bijv je zus is ernstig ziek). Jij zal nu wel denken, 'Doe toch normaal, ik zie mijn zwager als broer, er zou nooit wat tussen ons kunnen groeien". Maar Allah swt weet het beste; alles wat verboden wordt, heeft een gegronde reden.



Dat is inderdaad waar.. Ik slaap nooit bij mijn zus als mijn zwager er is.. Alleen als hij die nacht niet thuis is..

Een getrouwde vrouw raakte een keer ernstig ziek.. Ze had kanker.. Allah ihfad.. Om voor haar kind en man te zorgen heeft ze haar zusje in huis genomen.. Deze ging er na 4 maanden met haar man vandoor en liet haar bloedeigenzus ziek achter.. Uiteindelijk is hij teruggekomen en heeft hij haar vergeving gevraagd..

Het is inderdaad raar als je er aan denkt, maar die gedachte heb ik automatisch in me.. Bij mijn broer is het uiteraard een ander geval.. Daar ben ik bijna elk weekend te vinden..

05-01-2009, 18:07



Citaat door MevrArrogant:
Dat is inderdaad waar.. Ik slaap nooit bij mijn zus als mijn zwager er is.. Alleen als hij die nacht niet thuis is..

Een getrouwde vrouw raakte een keer ernstig ziek.. Ze had kanker.. Allah ihfad.. Om voor haar kind en man te zorgen heeft ze haar zusje in huis genomen.. Deze ging er na 4 maanden met haar man vandoor en liet haar bloedeigenzus ziek achter.. Uiteindelijk is hij teruggekomen en heeft hij haar vergeving gevraagd..

Het is inderdaad raar als je er aan denkt, maar die gedachte heb ik automatisch in me.. Bij mijn broer is het uiteraard een ander geval.. Daar ben ik bijna elk weekend te vinden..

Sorry ik kan me in zoiets echt niet plaatsen

05-01-2009, 18:09

Citaat door MevrArrogant:
Dat is inderdaad waar.. Ik slaap nooit bij mijn zus als mijn zwager er is.. Alleen als hij die nacht niet thuis is..

Een getrouwde vrouw raakte een keer ernstig ziek.. Ze had kanker.. Allah ihfad.. Om voor haar kind en man te zorgen heeft ze haar zusje in huis genomen.. Deze ging er na 4 maanden met haar man vandoor en liet haar bloedeigenzus ziek achter.. Uiteindelijk is hij teruggekomen en heeft hij haar vergeving gevraagd..

Het is inderdaad raar als je er aan denkt, maar die gedachte heb ik automatisch in me.. Bij mijn broer is het uiteraard een ander geval.. Daar ben ik bijna elk weekend te vinden..


Ja dat is verschrikkelijk. Dat is wat ik bedoelde met onzedelijke acties. Ja bij je broer mag je zelfs gaan wonen, dat is een ander verhaal.

05-01-2009, 18:11
Ik begrijp jullie wel hoor, dat er niet van.
Maar ik zie dat gewoon bij ons niet, als je begrijpt wat ik bedoel. Kan het wel gaan uitleggen, maar dat verandert het niet als je in mijn schoenen zou staan zou je het wel begrijpen

Pagina's : [1] 2 3 4