Bekijk volle/desktop versie : lelijk en onzeker



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

05-01-2009, 14:52
[de afgelopen 5 jaar heb ik verschillende contacten gehad, met meisjes dan he.

goede contacten altijd.

ik spreek dan de betreffende dame vaak, we lachen vaak met elkaar, en ze wacht natuurlijk wanneer ik haar vraag om te daten. een dame gaat mij niet vragen of ik wil daten. past niet. maar dat gebeurt eigenlijk dus nooit, ik ben te lelijk om te daten. daardoor vervaagt het contact steeds tot het er niet meer is.

zo gaat het dus al jaren met me. en ik denk dat ik nooit een dame zal krijgen, omdat ik een mietje ben, lelijk en onzeker]

05-01-2009, 14:55


Ewa safie doe normaal hoor. Wie heeft jou verteld dat je lelijk bent? Niemand is lelijk. Iedereen is mooi op zijn eigen manier. En als die meisjes jou niet accepteren zoals je bent en alleen naar je uiterlijk kijken dan zijn ze nog onvolwassen en weten ze niet wat echte liefde inhoudt.

05-01-2009, 14:55
Jij en lelijk?

Is niet waar.

05-01-2009, 14:57
Waarom lelijk en onzeker?

Je moet niet zo over jezelf denken he drol!!!

Gewoon je hart volgen, en je zult zeker wel een vrouwtje vind insha allah.

05-01-2009, 15:02



Citaat door morrocainbeauty:
Ewa safie doe normaal hoor. Wie heeft jou verteld dat je lelijk bent? Niemand is lelijk. Iedereen is mooi op zijn eigen manier. En als die meisjes jou niet accepteren zoals je bent en alleen naar je uiterlijk kijken dan zijn ze nog onvolwassen en weten ze niet wat echte liefde inhoudt.


het gaat niet eens om liefde. al is er niks op het spel durf ik niet te daten. ben bang dat als ik met een van hun date dat het in het echt niet zo gezellig zal zijn als via de tel en msn. straks als een van hun mij in het echt meemaakt krijgt ze misschien spijt dat ze me ooit gekend heeft, en gaat ze denken "tfoe, al die maanden mijn aandacht aan hem verspild"



Citaat door Rukia_San:
Jij en lelijk?

Is niet waar.


dat denk jij. daarom ben ik bang de verwachtingen zijn groot

oud verslaving van me

Citaat door fouzia_riffia:
Waarom lelijk en onzeker?

Je moet niet zo over jezelf denken he drol!!!

Gewoon je hart volgen, en je zult zeker wel een vrouwtje vind insha allah.


tja, makkelijker gezegd dan gedaan

ik neem gewoon het zekere voor het onzekere en date nooit

05-01-2009, 15:04

Citaat door lala_salima:
Mannen moeten lelijk zijn, daar zijn wij voor om mooi te wezen.


Dit slaat werkelijk nergens op.

05-01-2009, 15:05
Je meot jezelf niet lelijk noemen, Niemand 's perfect & iets dat Allah gemaakt heeft 's niet lelijk. Als zei echt van je houdt, dan neemt ze je al ben je niet moeders mooiste.

05-01-2009, 15:06
@ topicstarter. Wees niet zo onzeker is totaal niet nodig. Je hebt ook mannen die niet moeders mooiste zijn maar zelfvertrouwen uitstralen. Ik persoonlijk vind innerlijk het belangrijkste. Je hebt vast ook andere dames die er hetzelfde over denken. En ieder mens is uniek en mooi op zijn eigen manier.

05-01-2009, 15:06

Citaat door ELmotchou:
het gaat niet eens om liefde. al is er niks op het spel durf ik niet te daten. ben bang dat als ik met een van hun date dat het in het echt niet zo gezellig zal zijn als via de tel en msn. straks als een van hun mij in het echt meemaakt krijgt ze misschien spijt dat ze me ooit gekend heeft, en gaat ze denken "tfoe, al die maanden mijn aandacht aan hem verspild"







jallah zied kom daten dan zeg ik nu al tegen je ieuw dat ik mijn tijd aan hem heb verspild....

05-01-2009, 15:07
Ik geloof niet dat jij lelijk bent, ieder persoon heeft iets wat uitstraalt ja jij ook!

05-01-2009, 15:07

Citaat door lala_salima:
Mannen moeten lelijk zijn, daar zijn wij voor om mooi te wezen.


ik vat jou niet


Citaat door fatiha38_:
maar je bent wel een lekker geil dingetje wanneer ga je deze ouwe tante hard nemen?


en jij bent?


Citaat door Metalsia_Heksje:
Je meot jezelf niet lelijk noemen, Niemand 's perfect & iets dat Allah gemaakt heeft 's niet lelijk. Als zei echt van je houdt, dan neemt ze je al ben je niet moeders mooiste.



05-01-2009, 15:07

Citaat door ELmotchou:
het gaat niet eens om liefde. al is er niks op het spel durf ik niet te daten. ben bang dat als ik met een van hun date dat het in het echt niet zo gezellig zal zijn als via de tel en msn. straks als een van hun mij in het echt meemaakt krijgt ze misschien spijt dat ze me ooit gekend heeft, en gaat ze denken "tfoe, al die maanden mijn aandacht aan hem verspild"



Nou misschien moet je het een keer proberen. Als je nooit afspreekt met zon meisje dan geef jij het eigenlijk ook geen kans he. Misschien loop je zo wel de ware mis. Als zij je dan afwijst dan weet je dat zij een probleem hebt, vooral als jullie het over de telefoon enzo heel leuk konden vinden.

Haha en vergis je niet, de minder knappe jongens hebben altijd de mooiste dames.

05-01-2009, 15:09



Citaat door MyKonos8:
ideale oplossing is stapeltje brief geld meenemen en voor haar ogen laten wapperen en daarna uitvragen


werkt gegarandeerd 100%, ze zal meteen verliefd op je worden.


05-01-2009, 15:09

Citaat door n2srina:
jallah zied kom daten dan zeg ik nu al tegen je ieuw dat ik mijn tijd aan hem heb verspild....


jij bent te mooi om mee te daten

als een dame met wie ik goed kan opschieten mij haar foto laat zien, dan hoop ik dat ze lelijk is, zodat ik me niet onzeker voel.

en als ze knap is komt dat hard aan bij me. dan weet ik meteen dat ik geen kans maak. dus date ik nooit met haar, want als ik met haar date dan verlies ik haar. dan maar niet daten

05-01-2009, 15:10

Citaat door ELmotchou:
[de afgelopen 5 jaar heb ik verschillende contacten gehad, met meisjes dan he.

goede contacten altijd.

ik spreek dan de betreffende dame vaak, we lachen vaak met elkaar, en ze wacht natuurlijk wanneer ik haar vraag om te daten. een dame gaat mij niet vragen of ik wil daten. past niet. maar dat gebeurt eigenlijk dus nooit, ik ben te lelijk om te daten. daardoor vervaagt het contact steeds tot het er niet meer is.

zo gaat het dus al jaren met me. en ik denk dat ik nooit een dame zal krijgen, omdat ik een mietje ben, lelijk en onzeker]


Motchou zin, wesmen..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8