Bekijk volle/desktop versie : je vriend



11-03-2004, 18:09
ken een meisje heel lief aardig meisje ze heeft een vriend maar haar vriend heeft een beste vriendin maar je weet sommige meisjes zijn jarloers duzz wou zei vragen wat zei moet kan iemand wat tips geven???
alvast bedankt

11-03-2004, 18:51


Misschien word het eens tijd dat hij om haar hand gaat vragen. Dan is Jaloezie niet nodig.

11-03-2004, 18:58

Citaat:
Origineel gepost door MoCrO_BiBi
ken een meisje heel lief aardig meisje ze heeft een vriend maar haar vriend heeft een beste vriendin maar je weet sommige meisjes zijn jarloers duzz wou zei vragen wat zei moet kan iemand wat tips geven???
alvast bedankt
yek el masgota mij nix hebben gezegt waga is goed nee hoor grapjuhhh en 01LaHbIbAh09 ze is nog veel te jong om te trouwen

11-03-2004, 19:06

Citaat:
Origineel gepost door alhoceimachaima
yek el masgota mij nix hebben gezegt waga is goed nee hoor grapjuhhh en 01LaHbIbAh09 ze is nog veel te jong om te trouwen
En een Vriend hebben, is ze daar wel oud genoeg voor??? "Relatie voor het huwelijk"== HARAM!!!




Dusseh klopt niet he...

11-03-2004, 19:10



Citaat:
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
[B] En een Vriend hebben, is ze daar wel oud genoeg voor??? "Relatie voor het huwelijk"== HARAM!!!




Dusseh klopt niet he... [/B]
ewa gelijk heb je maar iedereen heeft wel een zonde allah iesemih waha oe safi

11-03-2004, 19:28
Gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Trouwens waarom mag hij geen beste vriendin hebben?

11-03-2004, 19:32
dat zou ik ook wille weten iedereen zijn vrienden er zijn meisjes met beste vriende duzzz wat maakt het uit

11-03-2004, 19:53
tja ik heb ook een jongen als beste vriend, dat is eigenlijk veel beter dan een meisje, want jongens worden niet jaloers op je of zo en ook heel handig hij kan je altijd wel tip's geven. maar ja persoonlijk vind ik zo n een vriendschap heel normaal. wel begrijp ik jouw vriendin's ongeruztheid. m n ex vond het ook erg en hij wilde binnen een week dat ik geen contcat meer met hem had, vandaar eigenlijk dat t nu uit is.
ik geef je vriendin 2 tip's:
1. neem zelf een jongen als beste vriend en je zal zien dat dat heel normaal is en onschuldig.
2. overdrijf niet met je jaloersheid, want je vriend kan t gevoel krijgen dat je hem niet vertrouwd en dat zal zonde zijn.

11-03-2004, 20:17
dat vind ik ook

12-03-2004, 01:38

Citaat:
Origineel gepost door MoCrO_BiBi
ken een meisje heel lief aardig meisje ze heeft een vriend maar haar vriend heeft een beste vriendin maar je weet sommige meisjes zijn jarloers duzz wou zei vragen wat zei moet kan iemand wat tips geven???
alvast bedankt
Ik snap niet waarom je om zoiets jaloers moet worden, zij is toch niet voor nix zijn beste vriendin? Geloof me als die twee meer hadden gevoeld als vriendschap, had die jongen geeneens een vriendin, dan zou hij meteen voor degene kiezen waar hij van houdt.
Ik heb zelf ook een beste vriend, en hij of ik hebben nog nooit een bedreiging gevormd voor elkaars vriend/vriendin. In tegendeel het is juist hartstikke handig, ik kan altijd om raad en advies vragen bij een jongen als ik ergens mee zit en hij andersom ook. Want het andere geslacht weet toch iets meer.