Bekijk volle/desktop versie : Beste vriendin verkiest EX boven vriendschap.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

05-01-2009, 00:34
Ik heb zoals de titel al zegt geen beste vriend, maar een beste vriendIN.
Onze vriendschap is in jaren niet zo dramatisch geweest als 2008, ze had een ex-vriend, waarmee zei het uit heeft gemaakt met erge spijt, nog steeds. Het is inmiddels een half jaar geleden, door die troosttijden is er wat meer spanning in onze vriendschap gekomen en begonnen we allebij een beetje verliefd te worden, maar aangezien we beste vrienden zijn, willen we onze vriendschap niet kapot laten maken door liefde, al is het noch zo stom om er nu al vanuit te gaan dat het ooit uit gaat. We zijn echt elkaars zielsgenoten, wederhelften. Nu een half jaar laten is de EX-vriend weer terug in haar leven: mijn aardsvijand, hij heeft haar veel pijn en elende veroorzaakt namelijk. Heeft ook wat elende veroorzaakt in mijn verleden. We hebben de laatste tijd vaak ruzie om hem en vanavond was het raak! We hebben elkaar al een paar dagen niet gezien, terwijl wij elkaar elke dag zien. Ik: Ga ik je morgen zien? Beste vriendin: Ik weet niet of ik tijd heb, ik moet namelijk langs EX-vriend. Ik: EX-vriend gaat voor mij?
Beste vriendin: Tijdje stil. Ik: Ik weet het goed gemaakt, die kakkerlak veroorzaak te veel stress in de tent, dus bij deze heb ik de bakken erbij neergelegd, als hij je ooit nog kwets of iets, ik wil er niks mee te maken hebben. Beste vriendin: WEET JIJ WAT!? JE ZULT NIKS MEER TE MAKEN HEBBEN MET MIJN LEVEN! Ik: Ik zal onze leuke herinneringen koesteren, doei beste vriendin voor het leven, ik dacht dat nooit iemand tussen onze vriendschap zou komen

Thalla.


Ik ben nu al de weg kwijt, dus ik weet echt niet meer wat ik moet doen!

05-01-2009, 00:36


gheir inschllah niks laten weten van je en ze zal terug komen

05-01-2009, 00:38
rook een joint

05-01-2009, 00:38

Citaat door Chiama:
gheir inschllah niks laten weten van je en ze zal terug komen


Ik ben iemand die daar echt slecht in is, ik ben bang dat ik het nu echt verpest heb!

05-01-2009, 00:39


Rook je zelf, ik heb niet om je reactie gevraagd

05-01-2009, 00:41
komt goed joh. geloof mij..ze komt weer bij je back..want met die ex is het binnekort weer over.

kop op!

05-01-2009, 00:41
ze is niet weg

05-01-2009, 00:42

Citaat door n0rdin:
Ik ben iemand die daar echt slecht in is, ik ben bang dat ik het nu echt verpest heb!


Nee hoor geloof me ze zal het realiseren maar laat niks meer van je horen en
je zal zien na een tijdje zal ze bellen.

Ik spreek uit ervaring

en indien ze niet belt neem geen contact maar indien je haar ziet groet haar met de salam en stap verder door.

Ik hoop inschallah dat ze beseft wat ze voor mistake ze heeft gedaan.

Allah i sabrek Nordn

Ps wil je plz reageren op mijn topic( geslagen)? thx

05-01-2009, 00:45
Oef beste vrienden met een Marokkaanse jongen....dat kan gewoon niet basta!

05-01-2009, 00:45
Stel je niet aan. Het is beter zo, toen je de kans had was je zogenaamd bang dat 'vriendschap kapot gaat' (dat klinkt meisjesachtig) je bent toen niet slim geweest om voor haar deur te staan. Nu is de andere gladjanus je voor, slak.

Ik geloof niet in vriendschap tussen jongen en meisjes. Dit bewijst het weer, je wilde meer. Dat was de reden dat je zo lief deed, het was de versier poging die uitgelopen is. Maar zij voelt niets voor jou blijkbaar. Haha, ik zou maar een meisje kennen die tegen mij zegt dat ze haar ex bezoekt. Dan geef ik haar toch een reactie, dat als ze alleen mijn naam hoort, ze spontaan flauwvalt van schrik. Ik ben geen dagboek.
Maar goed, ze ziet je gewoon als een meisje. Je bent gewoon een vriendin voor haar, dat heb jij je zelf aangedaan door zo met haar om te gaan.

Wees weer een man. (met je 'doei beste vriedin' , kom op waar is je mannelijkheid gebleven)

Ben je geïnteresseerd in haar, vertel het haar. Is het wederzijds, dan heb je geluk. Is het niet zo, dan kan je chocolade gaan eten (helpt bij meisjes heb ik gehoord). Succes.

05-01-2009, 00:46

Citaat door n0rdin:
Ik heb zoals de titel al zegt geen beste vriend, maar een beste vriendIN.
Onze vriendschap is in jaren niet zo dramatisch geweest als 2008, ze had een ex-vriend, waarmee zei het uit heeft gemaakt met erge spijt, nog steeds. Het is inmiddels een half jaar geleden, door die troosttijden is er wat meer spanning in onze vriendschap gekomen en begonnen we allebij een beetje verliefd te worden, maar aangezien we beste vrienden zijn, willen we onze vriendschap niet kapot laten maken door liefde, al is het noch zo stom om er nu al vanuit te gaan dat het ooit uit gaat. We zijn echt elkaars zielsgenoten, wederhelften. Nu een half jaar laten is de EX-vriend weer terug in haar leven: mijn aardsvijand, hij heeft haar veel pijn en elende veroorzaakt namelijk. Heeft ook wat elende veroorzaakt in mijn verleden. We hebben de laatste tijd vaak ruzie om hem en vanavond was het raak! We hebben elkaar al een paar dagen niet gezien, terwijl wij elkaar elke dag zien. Ik: Ga ik je morgen zien? Beste vriendin: Ik weet niet of ik tijd heb, ik moet namelijk langs EX-vriend. Ik: EX-vriend gaat voor mij?
Beste vriendin: Tijdje stil. Ik: Ik weet het goed gemaakt, die kakkerlak veroorzaak te veel stress in de tent, dus bij deze heb ik de bakken erbij neergelegd, als hij je ooit nog kwets of iets, ik wil er niks mee te maken hebben. Beste vriendin: WEET JIJ WAT!? JE ZULT NIKS MEER TE MAKEN HEBBEN MET MIJN LEVEN! Ik: Ik zal onze leuke herinneringen koesteren, doei beste vriendin voor het leven, ik dacht dat nooit iemand tussen onze vriendschap zou komen

Thalla.


Ik ben nu al de weg kwijt, dus ik weet echt niet meer wat ik moet doen!


denk dat jullie vriendschap van int begin al meer was dan vriendschap. Anders zou ze nooit een keuze hebben gemaakt tussen beiden.

05-01-2009, 00:48

Citaat door n0rdin:
Ik heb zoals de titel al zegt geen beste vriend, maar een beste vriendIN.
Onze vriendschap is in jaren niet zo dramatisch geweest als 2008, ze had een ex-vriend, waarmee zei het uit heeft gemaakt met erge spijt, nog steeds. Het is inmiddels een half jaar geleden, door die troosttijden is er wat meer spanning in onze vriendschap gekomen en begonnen we allebij een beetje verliefd te worden, maar aangezien we beste vrienden zijn, willen we onze vriendschap niet kapot laten maken door liefde, al is het noch zo stom om er nu al vanuit te gaan dat het ooit uit gaat. We zijn echt elkaars zielsgenoten, wederhelften. Nu een half jaar laten is de EX-vriend weer terug in haar leven: mijn aardsvijand, hij heeft haar veel pijn en elende veroorzaakt namelijk. Heeft ook wat elende veroorzaakt in mijn verleden. We hebben de laatste tijd vaak ruzie om hem en vanavond was het raak! We hebben elkaar al een paar dagen niet gezien, terwijl wij elkaar elke dag zien. Ik: Ga ik je morgen zien? Beste vriendin: Ik weet niet of ik tijd heb, ik moet namelijk langs EX-vriend. Ik: EX-vriend gaat voor mij?
Beste vriendin: Tijdje stil. Ik: Ik weet het goed gemaakt, die kakkerlak veroorzaak te veel stress in de tent, dus bij deze heb ik de bakken erbij neergelegd, als hij je ooit nog kwets of iets, ik wil er niks mee te maken hebben. Beste vriendin: WEET JIJ WAT!? JE ZULT NIKS MEER TE MAKEN HEBBEN MET MIJN LEVEN! Ik: Ik zal onze leuke herinneringen koesteren, doei beste vriendin voor het leven, ik dacht dat nooit iemand tussen onze vriendschap zou komen

Thalla.


Ik ben nu al de weg kwijt, dus ik weet echt niet meer wat ik moet doen!


Heb haast hetzelfde meegemaakt ... in begin is enorm hard... weeeeeeeken ebk aan een stuk elke dag gehuild, maar geloof me... je raakt er wel overheen

05-01-2009, 00:51



Citaat door pikachu:
Heb haast hetzelfde meegemaakt ... in begin is enorm hard... weeeeeeeken ebk aan een stuk elke dag gehuild, maar geloof me... je raakt er wel overheen


HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA en ik maar denken dat je ongesteld was

05-01-2009, 00:52

Citaat door semir:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA en ik maar denken dat je ongesteld was


whaahahhahahaha ssht.. fake peptalk (zie o.t.) Misschien troost het wel

Loef joe

05-01-2009, 00:57
op een dag zal het goedkomen tttzzz mensen in palestine verliezen hun moeders alles jij kiomt met je vriendin

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6