Bekijk volle/desktop versie : wie irriteer zich ook aan vrouwen die niet voor zichzelf opkomen?



Pagina's : [1] 2

04-01-2009, 18:42
ik kan zo irriteren aan vrouwen die hun mond niet open trekken, terwijl zij beledigd, misbruik, niet gerespecteerd worden.
soms maak ik situatie mee dat ik denk, je mag best wel voor je zelf opkomen.

04-01-2009, 18:43


Wat nog meer irritatie oproept is mannen die geen ruggengraat hebben en ja en amen op alles zeggen.

04-01-2009, 18:47
waarom meteen zo vrouw veroordelen...denk je echt dat een vrouw bewust denkt: laat ik niet voor mezelf opkomen...?

04-01-2009, 18:49
Ik kan daaaaaaaaaaaaar totaaaaaal niet tegen maar dat geld ook voor de man

04-01-2009, 18:51



Citaat door Nysha:
waarom meteen zo vrouw veroordelen...denk je echt dat een vrouw bewust denkt: laat ik niet voor mezelf opkomen...?


Hoezo veroordelen ?

Het is best ''irritant''. Een vrouw kan zóvéél door simpelweg voor haarzelf op te komen, alleen zijn velen gewoon te bang, als het gaat over misbruik etc.

04-01-2009, 18:54

Citaat door Nysha:
waarom meteen zo vrouw veroordelen...denk je echt dat een vrouw bewust denkt: laat ik niet voor mezelf opkomen...?


Vind ik ook misschien doen ze dat om de vrede te bewaren.
Of hebben ze geen zin in lange discussies.

04-01-2009, 18:55
en waarom zijn ze te bang? waarom kunnen ze niet voor zichzelf opkomen??

04-01-2009, 18:57

Citaat door Nysha:
en waarom zijn ze te bang? waarom kunnen ze niet voor zichzelf opkomen??



Vaak ligt het heel gecompliceerd, denk ik ?

Het is in ieder geval niet ''goed'' dat ze alles maar over zich heen laten komen,

04-01-2009, 18:57

Citaat door florida:
Vind ik ook misschien doen ze dat om de vrede te bewaren.
Of hebben ze geen zin in lange discussies.


sorry hoor, maar lees vaak genoeg verhalen van dames hier die door hun man bespuugd, geslagen en uitgescholden worden, en dit dan ook keer op keer. wat bedoel je dan met "om de lieve vrede te bewaren".... STIERENSTRONT denk ik dan

04-01-2009, 18:58

Citaat door mai-ling:
sorry hoor, maar lees vaak genoeg verhalen van dames hier die door hun man bespuugd, geslagen en uitgescholden worden, en dit dan ook keer op keer. wat bedoel je dan met "om de lieve vrede te bewaren".... STIERENSTRONT denk ik dan
enerzijds I totally agree...

maar anderzijds niemand weet wat er in het hart van een ander zit behalve Allah swt..

04-01-2009, 18:59

Citaat door mai-ling:
sorry hoor, maar lees vaak genoeg verhalen van dames hier die door hun man bespuugd, geslagen en uitgescholden worden, en dit dan ook keer op keer. wat bedoel je dan met "om de lieve vrede te bewaren".... STIERENSTRONT denk ik dan


Nou in dat geval moeten ze dus wel voor zichzelf opkomen.
en voor zichzelf kiezen ik bedoel bij discussies als een persoon maar blijft herhalen dat die gelijk heeft misschien gewoon gelijk geven om jezelf hoofdpijn te besparen.

04-01-2009, 19:01
misschien zijn ze niet in staat om voor zich zelf op te komen. Niet iedereen is zo sterk.

04-01-2009, 19:05



Citaat door Moulat_Koezina:
enerzijds I totally agree...

maar anderzijds niemand weet wat er in het hart van een ander zit behalve Allah swt..



we hebben het niet daarover. dat is net zoiets als zeggen niemand weet wat voor een weer het morgen loopt behalve allah. stay on topic please.
een beetje meer ruggengraat voor veel dames hier is zeker geen overbodige luxe



Citaat door florida:
Nou in dat geval moeten ze dus wel voor zichzelf opkomen.
en voor zichzelf kiezen ik bedoel bij discussies als een persoon maar blijft herhalen dat die gelijk heeft misschien gewoon gelijk geven om jezelf hoofdpijn te besparen.


ja tot de dag komt dat je door die andere persoon helemaal de grond in geluld bent omdat je jaren lang hem gelijk gegeven hebt en nooit voor jezelf opgekomen bent..
sorry, hier ben ik 't niet mee eens.

pietlullige dingen zoals wat gaan we eten vanavond oke
of misschien een avondje ergens uit etc... wagha
dan geef ik soms ook toe. dit hoort in een relatie. soms geef jij soms geeft hij.

maar dus echt niet keer op keer op keer... no way!

04-01-2009, 19:25
Een mens wordt behandeld zoals ie zich laat behandelen...

En als jij je verrot laat behandelen, dan zit er blijkbaar diep van binnen een voordeel in tov de strijd aan gaan of het contact verbreken.

04-01-2009, 19:25

Citaat door florida:
Vind ik ook misschien doen ze dat om de vrede te bewaren.
Of hebben ze geen zin in lange discussies.


vrede bewaren, je wordt van alle kanten beledigd, dan moet jij vrede bewaren, dat gaat mij niet in.

relatie moeten van twee kanten komen is het niet zo, dan hoeft het van mij niet.
waarvoor zijn ze bang? voor personen die hun als voetveeg behandelen.
een vrouw is geestelijk sterker als een man en kan heelveel aan.

Pagina's : [1] 2