Bekijk volle/desktop versie : Probeer dit maar eens in NL !



04-01-2009, 18:37
Verplaats dit nou niet, het is iets wat ik wil delen met de dames van DWVDMV !


LONDEN - Een Britse winkelier wilde zo graag vrij zijn op tweede kerstdag, dat hij zijn winkel zonder personeel open liet. Hoewel er geen enkele medewerker in de zaak aanwezig was, betaalde elke klant keurig, zei de man vrijdag in de Britse krant Daily Mail.





Tom Algie, eigenaar van een doe-het-zelfzaak in het dorpje Settle, had aan het begin van de dag een emmer bij de kassa neergezet.
Ernaast hing een briefje: "Ja, iedereen is vandaag vrij, ik ook, dus pak wat je wilt kopen en doe het geld hierin. Prettige kerst.'' Aan het eind van de dag vond Algie ruim 187 Britse pond (ongeveer 196 euro) in de bak, naast enkele dankbriefjes.









Bron : http://www.nu.nl






Geheid dat de hele winkel is leeggeroofd tegen het eerste uur

04-01-2009, 18:40





pff eerste minuut en de winkel is leeg

04-01-2009, 18:41

Citaat door mama_lief:



pff eerste minuut en de winkel is leeg



hahaha inderdaad !

De gene die als eerste de winkel binnenkomt, rooft wat ie wil en gaat dan op straat schreeuwen : HIER IS ALLES GRATIS !!

Zo lomp zijn ze hier wel !

04-01-2009, 19:00
die man heeft gewoon geluk gehad. En waarschijnlijk kende hij die buurt erg goed dat hij dit durfde.

04-01-2009, 19:04



Citaat door hallo1981:
die man heeft gewoon geluk gehad. En waarschijnlijk kende hij die buurt erg goed dat hij dit durfde.



Het is inderdaad (als ik het goed heb gelezen) in een dorp. Dan zal het vast zo een klein zaakje zijn, waarbij hij met iedereen een babbeltje maakt.

Hier zou niemand het moeten proberen, vrees ik

04-01-2009, 19:06
Zooo.. Dat moesten ze eens hier proberen..

04-01-2009, 19:07

Citaat door Agidni_Ma3ak:
Zooo.. Dat meosten ze eens hier proberen..



Hahahahha idd

04-01-2009, 19:07

Citaat door Madame_Louisa:
hahaha inderdaad !

De gene die als eerste de winkel binnenkomt, rooft wat ie wil en gaat dan op straat schreeuwen : HIER IS ALLES GRATIS !!

Zo lomp zijn ze hier wel !




04-01-2009, 19:11

Citaat door Yassinesliefje:
Moeten ze in Marokko eens proberen, als hij geluk heeft staan de volgende dag de muren er nog.


hahahah ALS ie geluk heeft ja !!

De muren zouden ze er het liefst vanaf slopen, om in hun eigen huis een nieuwe kamer van te maken


04-01-2009, 19:25

Citaat door Asahi_Shimbun:
Ik zou iig voor mijn eerste product betalen.



En de 200 producten die dan nog in je mandje zitten niet ?

04-01-2009, 19:45

Citaat door Yassinesliefje:
Het is maar een doe-het-zelf winkeltje.
Denk niet dat er iets interessants valt te jatten.
En wat een zielige omzet.



Dalijk gaan ze een inventarisatie houden, en komen ze erachter dat er TOCH wel wat meegenomen is zonder geld in het bakkie te stoppen hahahah


Citaat door Asahi_Shimbun:
Ja hallo! ze moeten niet gaan verwachten dat ik mijn eigen boodschappenmand ga inscannen!


Nee hé, dat is te veel moeite natuurlijk

04-01-2009, 19:56
Ach, ik zo`n kloteboerendorp in NL zal dat ook nog wel lukken. Als de winkel in Londen stond had ie ook geen winkel meer overgehouden gok ik zo.