Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ik Rachida heb trek in????????

Pagina's : [1] 2 3 4

NoreJihan
23-10-2002, 23:42

Nou ik zal het jullieeeeeeeeee zeggen Ik heb trek in poffertjes met poeder suiker mmmmmmmmmmmmmmmmm alleen hebben zon pannetje niet snik snik :huil: :huil: Waar hebben jullie op dit moment trek in??????????? :D :confused:

Dida
23-10-2002, 23:47
Ik RAchida heb nergens trek in :D

AlMoet-Oukil
23-10-2002, 23:50
IK HEB ZIN IN>......... RFISSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAA MET KIP!!!!!!!!! EN.............................. BESTILLAAAAA MET VIS OF KIP MAAR DIE VAN KIP IS HEEEEERLIJK!!!!! Daar heb ik nou ontzettend zin in...:P

NoreJihan
23-10-2002, 23:53
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil IK HEB ZIN IN>......... RFISSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAA MET KIP!!!!!!!!! EN.............................. BESTILLAAAAA MET VIS OF KIP MAAR DIE VAN KIP IS HEEEEERLIJK!!!!! Daar heb ik nou ontzettend zin in...:P wajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw rfisssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahah zo laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat 3LA ZJOEEEEEEEEEEEEE33333333333333333333333 hahahahahah

Tnawie
23-10-2002, 23:54

Origineel gepost door -RaChiDa┬┐- Ik RAchida heb nergens trek in :D Je kan blijven schreuwen :regie: dat je Rachida heet. maar ik weet wel beter :maf:baby

saidaaatje
24-10-2002, 00:00
ik heb zin om iemand neer te slaan:D moet me aggressie uiten vandaar

AlMoet-Oukil
24-10-2002, 00:08
Origineel gepost door NoreJihan wajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw rfisssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahah zo laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat 3LA ZJOEEEEEEEEEEEEE33333333333333333333333 hahahahahah HEEJ DE VRAAG WAS...WAAR HEB JE ZIN/TREK IN.... IK GEEF TOCH ANTWOORD>...IN RFISSA>>>ECHT HEERLIJK!! MET POMMES OF HAWAIII OULA COCA...HMMM

Dida
24-10-2002, 00:11
Origineel gepost door TNAwie Je kan blijven schreuwen :regie: dat je Rachida heet. maar ik weet wel beter :maf:baby Ik schreeuw niet:) Schreeuwen is met capslock..:) haha...ja je weet beter..en dus..? :maf2:

NoreJihan
24-10-2002, 00:12
Ze is gewooon zo trot dat ze zo'n mooie naaaaaaaaaaam heeeeeeeeeft Rachida sooooooo mijn complimenten meid je hebt echt een mooie naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :D

Dida
24-10-2002, 00:13
Origineel gepost door NoreJihan Ze is gewooon zo trot dat ze zo'n mooie naaaaaaaaaaam heeeeeeeeeft Rachida sooooooo mijn complimenten meid je hebt echt een mooie naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :D Ja DAt bedoel ik :D RAchida is gewoon een GEWELDIGE NAAM... yeahhhh..RAchida powerzzzzz ..haha:) jij heet RAchida he..? Prachtig meid..:goedzo: kijk...zie je TNAWi..ik schreeuw toch niet met me naam.. :rolleyes:

Tnawie
24-10-2002, 00:14
Origineel gepost door -RaChiDa┬┐- Ik schreeuw niet:) Schreeuwen is met capslock..:) haha...ja je weet beter..en dus..? :maf2: Zo ken ik je weer. :toink: Een andere naam wil niet gelijk zeggen een andere karakter :p :p

NoreJihan
24-10-2002, 00:15
Origineel gepost door -RaChiDa┬┐- Ja DAt bedoel ik :D RAchida is gewoon een GEWELDIGE NAAM... yeahhhh..RAchida powerzzzzz ..haha:) jij heet RAchida he..? Prachtig meid..:goedzo: kijk...zie je TNAWi..ik schreeuw toch niet met me naam.. :rolleyes: Jep ik heeeeeeeeeeeeeeeeet oooooooooooooooooooook Rachida dat is gewooon een PRACHTNAAAAAAAAAAAAAAAAAAM :D en ik heb nog steeeeeds trek in poffertjes Heb je toevallig zon pannetje want wij hebben die niet waar je poffertje in kan bakken???i

Dida
24-10-2002, 00:16

Origineel gepost door TNAwie Zo ken ik je weer. :toink: Een andere naam wil niet gelijk zeggen een andere karakter :p :p ..ja tuurliek niet..mijn karakter is niet verandert..maar ik ben niet constant 100% altijd Crazy :maf:

Dida
24-10-2002, 00:17
Origineel gepost door NoreJihan Jep ik heeeeeeeeeeeeeeeeet oooooooooooooooooooook Rachida dat is gewooon een PRACHTNAAAAAAAAAAAAAAAAAAM :D en ik heb nog steeeeeds trek in poffertjes Heb je toevallig zon pannetje want wij hebben die niet waar je poffertje in kan bakken???i Rachidaaaaaaa met je mooie prachtige geweldige naam.. kheb denk ik wel zo een poffertjespan..denk dat het in de kelder zit....ik kan het eGt goed maken..:maf:

NoreJihan
24-10-2002, 00:19
Eeeeeeeeeeeeeeeej jij komt dus uit Rdam mmmmmmmmmmmmmmmm kan ik zon pannetje bij jou komen halen want het is toch niet ver!!!!hahahahah

Pagina's : [1] 2 3 4