Bekijk volle/desktop versie : kinderoppas!!



04-01-2009, 17:53

beste dames en heren,
ten eerste wil ik jullie hartelijk feliciteren met jullie voorgenomen huwelijk!!

moge allah swt jullie huwelijk zegenen met zijn warmte en steun...

dit voorgenomen huwelijk wordt door velen van jullie groots gevierd met een mooie bruiloft...
wij van el amana kinderoppas willen hier graag een steentje aan bijdragen.
vier je jouw bruiloft omgeving amsterdam en wil je graag dat alle kinderen van 3 tot 11 jaar gezellig kunnen spelen zich prima vermaken en dat alle ouders van deze kinderen heerlijk van je bruiloft kunnen genieten?

aarzel dan niet en pm mij voor een offerte

mvg kinderoppas el amana


04-01-2009, 18:00



Citaat door EL-amana:

beste dames en heren,
ten eerste wil ik jullie hartelijk feliciteren met jullie voorgenomen huwelijk!!

moge allah swt jullie huwelijk zegenen met zijn warmte en steun...

dit voorgenomen huwelijk wordt door velen van jullie groots gevierd met een mooie bruiloft...
wij van el amana kinderoppas willen hier graag een steentje aan bijdragen.
vier je jouw bruiloft omgeving amsterdam en wil je graag dat alle kinderen van 3 tot 11 jaar gezellig kunnen spelen zich prima vermaken en dat alle ouders van deze kinderen heerlijk van je bruiloft kunnen genieten?

aarzel dan niet en pm mij voor een offerte

mvg kinderoppas el amana



hey meiden
mijn nicht was erg tevreden over jullie haha die kinderen in onze familie maken er meestal een rommel boel van!! nu hadden we voor het eerst geen last van ze
haha heb erg om mijn zusje gelachen ze zei "die mevrouw kan lekkere pattatjes maken dan jij" vertel hoe heb je dat gedaan???

moehiem ik vind jullie toppers

04-01-2009, 18:06

Citaat door soutjuhhhhhh:
hey meiden
mijn nicht was erg tevreden over jullie haha die kinderen in onze familie maken er meestal een rommel boel van!! nu hadden we voor het eerst geen last van ze
haha heb erg om mijn zusje gelachen ze zei "die mevrouw kan lekkere pattatjes maken dan jij" vertel hoe heb je dat gedaan???

moehiem ik vind jullie toppers



dankje meid
we hebben niet veel bijzonders met de patatjes gedaan alleen gezongen voor het eten haha
p.s dankje voor je pm kweet weer welke bruiloft

04-01-2009, 18:18

Citaat door seniorita1988:
Offerte?