Bekijk volle/desktop versie : 7 x gezakt voor mijn rijbewijs, help



Pagina's : [1] 2 3 4

11-03-2004, 11:53
Hoi, allemaal

ik zit met een grote probleem, ik ben al 7 keer gezakt voor mijn rijbewijs, ik wordt helemaal gek, ik kan niet eens meer normaal nadenken, ik ben al twee jaar bezig. I zit er nu aan te denken gewoon een auto te kopen en er zo in te oefenen maar ik weet niet of hem wel verzekerd krijg!!

hebben jullie een aantal tips voor me, of advies voor wat ik moet doen om dit papierje toch te halen.


Wallah jullie kunnen mij er echt een groot plezier mee doen

Mag Allah, de Barmharige, jullie bij voorbaat belonen voor jullie hulp


11-03-2004, 15:03


meid , kdenk niet dat je een auto verzekerd rkijgt op je naam als je geen rijbewijs hebt. maar meid je moet gewoon met je broer vader ofzo oefenen, en inshalla haal je hetd e volg keer. ikzelf ben ook een paar keeer gezakt en oook nog steeds bezig al 1,5 jaar dusss wees niet getreurd. je moet gewoon denken als het deze keer niet lukt volgende keer beter. makkelijk gezegd he, maar ja zo is het toch. ik moet binnenkort weeer op en eerlijk gezegd heb ik daar geen zin. Maar we hebben het toch nodig in deze maatschappij.
ik wens je verder veel succes

ps je kunt ook bij je arts om tabletten vragen die je wat rustiger op het examen maken. meestal zijn het 2 tabletten. kheb dat zelf niet gebruikt. Ik probeer gewoon rustig te zijn.

beslemma

11-03-2004, 15:31
de pillen die ik bedoel hebben geen invloed op je rijvaardigheid. Ik weet niet welke jij hebt gehad. ben eigenlijk wel benieuwd

11-03-2004, 15:39
het zijn vrij onschuldige pillen. Je krijgt een paar van de huisarts. Je moet eentje een paar dagen van tevoren innemen om te kijken hoe je erop reageert. Als er geen bijwerkingen zijn, dan kan je ze voor je examen gebruiken. Ze werken wel goed tegen de zenuwen.

de naam is Propranolol.

11-03-2004, 16:22


Wat vreselijk zeg... ik zelf heb hem gelukkig naar de 2de keer gehaald!!!

Groetjes Samira

11-03-2004, 17:45
Ik heb het gelukkig in 1 keer gehaald.
Net zoals doc zei, het is goed om een betablokker in te nemen. het hart gaat dan minder op prikkels reageren.
Moge Allah je bijstaan bij je volgende examen.

11-03-2004, 22:10
Heb je al een tussentijdse examen gedaan?? bij mij heeft dit mijn vrees weg gehaald voor het "grote" examen. Ik heb het in 1 x gehaald, en heb niks gebruikt, alleen mijn verstand en gevoel. Jij moet je niet zo fixen op je examen, maar dat je aan het rijden bent. Je examinator merkt en ziet dat je niet rustig bent dus niet verantwoordelijk kan reageren. Is je rij-instructeur mee gegaan al die tijd? zo niet laat hem mee gaan, want hij kan je vertellen wat je niet goed deed en wat wel.
Concentreer je op de weg en probeer er niet aan te denken dat je aan het examen deel neemt, maar dat je gewoon rijles hebt.
Zelf een auto kopen lost niets op, je moet een keer dat roze papiertje halen...

succes meissie, Incha Allah lukt het je!

12-03-2004, 10:08
Hallo,

Ik heb hem pas de vierde keer gehaald, ook puur van de zenuwen, maar je hebt inderdaad pillen die je rustig maken die heb ik toen ingenomen en ik was zo rustig en toen had ik hem gehaald gelukkig, vraag maar aan je huisarts naar die pillen en dan komt het inschallah allemaal goed, geef in ieder geval niet op, en een auto kopen zonder rijbewijs lijkt mij niet verstandig, ten eerste zonde van je geld, je kunt beter je geld besteden aan extra lessen en je krijgt je auto niet verzekerd, en als je dan een ongeluk maakt dan zit je zwaar in de problomen. Dus kom op en halen dat stom roze papiertje.

Succes ..

13-03-2004, 13:49
Maak Je Geen Zorgen Lieverd...:blauwkus:..Lukt Je Wel Inshallah..

Gewoon Vertrouwen Hebben In Jezelf...

13-03-2004, 21:38
Wejoow lieverd ....

Allah ie hawnek !!!!

Allah ie hatiek sbar ...

Veel liefs,


S. Nadoria

14-03-2004, 10:35
Hoi meid,

Hoe vaak ben jij gezakt zend me ven prive mail ik heb het druk daardoor sorry. En heb je binnekort je examen of niet

14-03-2004, 11:44
askim20, hou nou op met je hocuspocus onzin. Alsof jij een zeer belangrijk geheim hebt ontdekt.
Ik vermoed dat je geheim met si7r/s7oer te maken heeft.

14-03-2004, 12:16


Je hart reageert door die pillen minder op prikkels? Please neem geen pillen, straks reageert het hart helemaal niet meer.
Ik zou het gewoon nog een keer proberen en als je het dan weer niet haalt, koop gewoon een fiets.

Veel succes


14-03-2004, 12:24

Citaat:
Origineel gepost door BentFes
Je hart reageert door die pillen minder op prikkels? Please neem geen pillen, straks reageert het hart helemaal niet meer.
Ik zou het gewoon nog een keer proberen en als je het dan weer niet haalt, koop gewoon een fiets.

Veel succes

er zijn mensen met faalangst en zulke zaken. Dan helpen zulke pillen wel

14-03-2004, 12:35

Citaat:
Origineel gepost door d0c25
er zijn mensen met faalangst en zulke zaken. Dan helpen zulke pillen wel
Nou ik hoop het

Pagina's : [1] 2 3 4