Bekijk volle/desktop versie : Ik voel me een stuk vuil door mijn man



Pagina's : [1] 2

04-01-2009, 14:26
Salam aleikom

Ik ben nu ongeveer twee jaar getrouwd met een man die alles voor me is.
In het begin ging het erg goed ik was het gelukkigste meisje van de wereld maar al snel was dat voorbij...

Mijn man werd steeds vaker heeel boos en dan wist ik eerlijk waar niet eens wat ik verkeerd had gedaan ik was bang geworden dus durfde ik niets terug te zeggen en keek naar de grond. Dit maakte mijn man nog bozer.

Wallahi bij onze machtige Schepper ik doe SUPER mijn best ik ben praktisch alleen maar bezig met mijn man tevreden stellen de hele dag door maar hoe hij me behandelt zodra hij boos/chagrijnig/hoofdpijn is lijkt het of hij me het liefst uit onze flat zou willen gooien dat hij het haat om met mij getrouwd te zijn... hij scheldt me uit gooit met spullen en zei dat hij zin had om op me te spugen. Ik wordt dan heel bang!

Als hij rustig is is hij heel lief daarom vergeef ik hem steeds weer en vergeet ik het een beetje.

Maar die dingen verscheuren mijn hele hart van hem houdt ik het allermeest en die persoon doet zo gemeen tegen me waardoor ik me minder dan een hond waard voel soms flui\sterde de shaytan in om mezelf wat aan te doen zodat mijn man misschien dan zou beseffen of hij wel of niet van me houdt

ik vraag Allah vaak om hulp en alhamdulilah komt mijn man dan vaak excuses aanbieden maar een paar dagen later is het weer van voor af aan!

Ya broeders en zusters wat moet ik doen ik wil zo graag behandelt worden zoals een muslima verdiend!

04-01-2009, 14:51


doet hij zo werkelijk om niets.. of zit hij miss ergens mee maar heeft niks gezegt tegen jou daarover?

miss dat hij iets aan jou heeft gezien wat hem raakte en het binnen houd en zich daarom steeds boos maakt en steeds daaraan denkt als hij jou ziet of aan jou denkt..

en als er werkelijk niks is dan weet ik het niet dan overdrijft hij of wil hij iets bewijzen dat niet bewezen hoeft te worden..

heb geduld en spreek hem vooral niet tegen en geef hem gelijk en zeg ik hou van jou ookal zegt hij ga weg dan ga je weg en zeg je alsnog hou ik van jou. dit is beter geloof mij

04-01-2009, 15:04
moge allah je belonen broeder voor de raad

n3am ik geef hem altijd gelijk en blijf me gedragen als altijd allah subhana wa ta' ala heeft mij gezegend met een karakter dat zelden boos wordt
maar dan zegt hij het lijkt wel of het je niets doet dat je man boos op je is.
Als ik moet huilen door de woorden wordt hij boos door en dan zegt hij je kan aleen maar huilen

hij zegt waarom hij boos wordt dat zijn meestal kleine dingen waar ik me niet bewust van was dat dat fout was en ik beloof dat altijd meteen verbetering. maar dan is het al te laat.

hij heeft me laatst beloofd dat hij mij heel goed zou gaan behandelen vanaf nu hij zei dat hij besefte dat ik altijd mijn best doe en altijd rustig blijf dat ik verdien om een betere man te hebben. maar het is niet veranderd hij zegt ik doe mijn best meer kan ik niet doen

04-01-2009, 15:05
"Maar die dingen verscheuren mijn hele hart van hem houdt ik het allermeest"
Probeer om nog meer van Allah te houden ik zal proberen om je te gedenken als ik bid. Ik hoop dat Allah je helpt en je een goede relatie met je man geeft.

04-01-2009, 15:06


Laat een andere broeder (al is het jouw eigen broer of zijn zus eventueel) voor jou bemiddelen dat het niet meer zo verder kan. Schakel dus een derde persoon in en laat degene hem adviseren.

Zeg dat hij de rechten van de vrouw dient te vervullen als hij niet in de hellevuur wilt branden.

04-01-2009, 15:09
Hou eerst van jezelf! Je laat het toe dat hij je zo behandelt. Als je vindt dat dat je meer waard bent, handel er dan ook naar!

04-01-2009, 15:19
beste is hem laten zien dat je alsnog van hem houd ookal doet hij zoals hij doet. en hij lijkt mij bijna een type zoals ik want hij is nergens blij mee als hij boos is. als hij zegt stil en jij bent stil dan denkt hij ze negeerd mij!

als hij zegt ga weg en je gaat weg denkt hij ze heeft schijt!
als hij veel praat en jij bent stil en egt niks denkt hij ze geeft er niks om of ik nou oos ben of niet!

moeilijke types maar hij houd wel van jou als hij is zoals ik denk dat hij is. praat met hem als hij in een beetje goede bui is en benader hem met lieve woorden en zit bij hem en zeg dat je wielsveel van hem houdt en dat je van hem blijft houden ookal behandelt hij jou zo. en InchaAllah zul je wat tranen laten gaan op dat moment en hij zal dat zien InchaAllah en zal gaan nadenken InchaAllah

Heb geduld Zuster Allah is met de Geduldigen

04-01-2009, 15:26

Citaat door A_bdars:
beste is hem laten zien dat je alsnog van hem houd ookal doet hij zoals hij doet. en hij lijkt mij bijna een type zoals ik want hij is nergens blij mee als hij boos is. als hij zegt stil en jij bent stil dan denkt hij ze negeerd mij!

als hij zegt ga weg en je gaat weg denkt hij ze heeft schijt!
als hij veel praat en jij bent stil en egt niks denkt hij ze geeft er niks om of ik nou oos ben of niet!

moeilijke types maar hij houd wel van jou als hij is zoals ik denk dat hij is. praat met hem als hij in een beetje goede bui is en benader hem met lieve woorden en zit bij hem en zeg dat je wielsveel van hem houdt en dat je van hem blijft houden ookal behandelt hij jou zo. en InchaAllah zul je wat tranen laten gaan op dat moment en hij zal dat zien InchaAllah en zal gaan nadenken InchaAllah

Heb geduld Zuster Allah is met de Geduldigen


Haha ja zo is hij precies !!! Jullie zullen dan wel veel op elkaar lijken.
Wat kan ik het beste doen op het moment dat hij boos is ?

inshallah zal ik proberen straks met hem te praten !!!!

barakallah fiekh!

04-01-2009, 15:29

Citaat door LadyButterfly:
Hou eerst van jezelf! Je laat het toe dat hij je zo behandelt. Als je vindt dat dat je meer waard bent, handel er dan ook naar!


mijn eigenwaarde is bijna weg zuster wallahi sins ik getrouwd ben is het weg aan het gaan ik kan er nix aan doen... Het is een visieuze circel

04-01-2009, 15:34

Citaat door islamia777:
Haha ja zo is hij precies !!! Jullie zullen dan wel veel op elkaar lijken.
Wat kan ik het beste doen op het moment dat hij boos is ?

inshallah zal ik proberen straks met hem te praten !!!!

barakallah fiekh!

Lief zijn tegen hem haha

spreek hem aan met lieve woorden en wat je ook doet spreek hem niet tegen want hij is op dat moment heel kwetsbaar

zeg zijn naam en zeg dat je zielsveel van hem houd. maak beetje geintjes je ziet er echt mooi uit vandaag!!

zegt hij jaja oke.

ewa wees altijd lief en spreek met lieve woorden tegen hem en als hij chagerijnig is en je vraagt hem wat er is en hij zegt er is niks en je vraagt door en hij word boos of zegt hoor je niet wat ik zeg?

zeg jij het spijt me.. ik hou van jou haha
probeer altijd lief te blijven geef hem geen reden verder boos te worden want wat kan hij terug zeggen tegen ik hou van jou wat je ook doet! je bent en blijft mijn nr1!

daarna ga met hem praten dan komt het goed InchaAllah. moeilijke mensen messa hij houd zielsveel van jou

04-01-2009, 15:38
djazakallahu gair ! ik zal mijn best doen inshalah heel erg bedankt !

04-01-2009, 15:39
graag gedaan.

Salam 3alaikoem zuster

04-01-2009, 15:40



Citaat door A_bdars:
doet hij zo werkelijk om niets.. of zit hij miss ergens mee maar heeft niks gezegt tegen jou daarover?

miss dat hij iets aan jou heeft gezien wat hem raakte en het binnen houd en zich daarom steeds boos maakt en steeds daaraan denkt als hij jou ziet of aan jou denkt..

en als er werkelijk niks is dan weet ik het niet dan overdrijft hij of wil hij iets bewijzen dat niet bewezen hoeft te worden..

heb geduld en spreek hem vooral niet tegen en geef hem gelijk en zeg ik hou van jou ookal zegt hij ga weg dan ga je weg en zeg je alsnog hou ik van jou. dit is beter geloof mij

wa'Allahi is echt waar. Beter blijf je geduldig leven. Al jouw verdriet van binnen zal toch allemaal vergoed worden in Hassanaat.

04-01-2009, 15:45
Ik sluit mij aan bij de raadt van A-bdars, denk dat het beste is,

Komt wel goed, insha'allah

04-01-2009, 17:11

Citaat door miss_maroc123:
Ik sluit mij aan bij de raadt van A-bdars, denk dat het beste is,

Komt wel goed, insha'allah


Inshallah ja ik hoop het.... Soms denk ik dat Allah niet van mij houdt doordat mijn man in veel dingen gelijk krijgt ondanks dat ik het goed bedoelde en alles wat hij zegt en wilt gebeurd.
Dan behandeld hij me zo als hij boos is of wanneer ik hem perongelijk wakker maak terwijl ik mijn best doe om zo zachtjes mogelijk te doen dan zegt ie doe je dat expres ofzo om mij te pesten en dat soort dingen. Dat is hij niet eens boos, alleen chagrijnig omdat hij perongelijk even wakker wordt.

Dat gebeurd bijna elke ochtend ik wordt er zo verdrietig van omdat ik de hele dag zo veel mijn best doe met hoop op verbetering en toch loopt het steeds weer zo af : (

Pagina's : [1] 2