Bekijk volle/desktop versie : Mijn nageltjes

Pagina's : [1] 2

11-03-2004, 09:21
hoi meiden ik heb een probleem met mijn nagels
als ik ze laat groeien breken ze de hele tijd af en dat ziet er niet uit.

ik heb al zo'n nagellak gekocht waar ze "harder"van worden
ik knipte ze een tijdje alleen maar kort en zelfs dan breken ze af

weet iemand misschien wat ik er tegen aan kan doen ik wauw ook van die accryl nagels zetten maar dat werd me afgeraden,omdat het dan nog erger word

wie kan me helpen

20-03-2004, 21:29

nee ik kan je niet helpen meid!!

20-03-2004, 22:55
waarom reageer je dan??

20-03-2004, 23:56
je kan ze ook kort knippen, zoals het hoort.
Lange nagels passen meer bij sle.tjes. En ik denk niet dat jij een sl.et bent.

21-03-2004, 00:42

waarom persé lange nagels late?
kvind ze persoonlijk mooier als ze kort en verzorgd zn...

mr jah...

Tatou.

21-03-2004, 09:55

Citaat:
Origineel gepost door tatouzient
waarom persé lange nagels late?
kvind ze persoonlijk mooier als ze kort en verzorgd zn...

mr jah...

Tatou.
ik vind korte nagels ook veel mooier

21-03-2004, 12:36
Lange nagels? Ieeeeuw. Alleen als ik dat woord hoor.... Laat staan als ik ze zie. Ik vind ze vies en ordinair. Als ik een meisje of vrouw zie met lange nagels, dan heb ik gelijk een beeld van haar bepaald. En dat is niet bepaald positief.

21-03-2004, 13:15

Citaat:
Origineel gepost door DOUKALIA18
hoi meiden ik heb een probleem met mijn nagels
als ik ze laat groeien breken ze de hele tijd af en dat ziet er niet uit.

ik heb al zo'n nagellak gekocht waar ze "harder"van worden
ik knipte ze een tijdje alleen maar kort en zelfs dan breken ze af

weet iemand misschien wat ik er tegen aan kan doen ik wauw ook van die accryl nagels zetten maar dat werd me afgeraden,omdat het dan nog erger word

wie kan me helpen
Tfoe 3la nagels gatver gatver gatver.. Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaat lange nagels..gewoon kort vijlen staat veel verzorgder..dan die lange nagels waar vieze shit onder zit yeh 3oek..!

21-03-2004, 13:46
halooooooooooooooooooooooooooooo mensen ik heb het niet over superlang ik kan ze niet eens 3 mm laten groeien???

er klopt hier iets niet ik denk met vitamines

ze scheuren gewoon ik vind lange nagels ook niet mooi maar te korte nagels zijn ook lelijk ( dan bedoel ik ook teee kort) net als bij mij

21-03-2004, 14:30
ja doukalia ik begrijp wat je bedoelt, tenminste je bedoelt toch dat ze korter zijn dan je vingertoppen??
mohiem me nicht heeft dat ook. maar bijt je ze ook??
want als dat het geval is dan kun je zo'n special product kopen dat je dan op je nagels smeert, maar er zit wel een heel smaakje aan wat er dus voor zorgt dat je niet meer op je nagels bijt.

ik hoop dat ik je heb kunnen helpen
:blauwkus: techelhitgirl

21-03-2004, 14:31
het is niet zo dat ik ze eraf bijt maar als ik haal gewoon heel de bovenste laag van me nagels eraf en daarom zijn ze zo slap

21-03-2004, 14:37
ja ik weet, dan kun je denk het best nagelverharder kopen.....
je hebt ook kans dat als je acrylnagels laat zetten dat je dan precies hetzelfde gaat doen, me nicht heeft het ook gedaan maar bijt ze er gewoon vanaf, dus dan heeft het geen nut, maar als jij alleen het bovenste laag eraf bijt kanje het best nagelverharder of dat vieze spul kopen dan weet ik zeker dat je er vanaf blijft

ik weet niet meer hoe het heet, maar je kan gewoon bij je drogist vragen hoe het heet!!

18-04-2005, 17:28

heey heey
mijn vriendin heeft ook lange nagels en ik vraag haar ook altijd hoe hou je dat vol bij mij breken ze altijd?
nou mijn vriendin met: bij een drogisterij(mijn vriendin koopt het bij kruidvat) heb je een een soort pen waar je mee je nagels kan verzorgen en dat begruikt mijn vriendin ook en ze leven ba3da nog bij haar..
maar ik weet niet meer hoe die pen ofso heet maar als ik er weer zie dan zal ik het haar vragen.

ik hoop je hiermee te helpen en je moet niet met scherpen dingen werken als je lange nagels hebt. zoals een doos openmaken dat moet je zkrss niet doen als je lange nagels wilt.

beslama schatjesss

18-04-2005, 20:18
Wat helpt tegen afbrekende nagels is gelatine......eet dropjes ( zit redelijk wat gelatine in ), gomballen en/of gelatine pudding.

18-04-2005, 21:35
Wat ook je nagels versterkt en lekker goedkoop is.. doe een paar druppels citroensap in een bakje met olijfolie.. en smeer dan met een wattenstokje het op je nagels.. ik doe het ook wel eens en het werkt echt! en natuurlijk veel melk drinken..

En die nagelverharders gebruikte ik ook een tijdje maar dat werkt echt voor geen meter..!! Mijn nagels werder er alleen maar erger van.. maarja succes ermee meid

Pagina's : [1] 2