Bekijk volle/desktop versie : Hamas... Goed of slecht?



Pagina's : [1] 2 3 4

04-01-2009, 01:42
Een groepering als de Hamas is dat nouw een groep waar je als moslim(a) trots op mag zijn of is het juist een groep wat uit den boze is ?



.................

04-01-2009, 02:00


Hamas komt tenminste op voor zijn volk en zijn land ipv Fattah de kontenlikker van Olmert en Jodenland

04-01-2009, 02:05

Citaat door Lyubavitsh:
Yep door voor '' hun land op te komen '' sterven er juist meer in hun eigen land. Maarja, als ze zo door willen gaan.


Dat moet je niet zeggen want Gaza is het enigste stukje dat er nu onder lijdt. want Hamas heeft de macht in Gaza en Fattah heeft de macht in het andere gedeelte van Palestina

04-01-2009, 02:15

Citaat door Lyubavitsh:
Juist, en waar Fatah de leiding heeft heb je geen raketaanvallen, blokades, invasies en oorlog. Waar hamas de leiding heeft is er juist drama, kijk maar het verschil tussen Gaza en J&S

Omdat Fattah bezig is met het likken van olmerts kontje en heel de israelische overheid

04-01-2009, 02:26


opkomen voor je volk is : be the man and show your face

04-01-2009, 11:15
Goed of slecht is zó zwart/wit. Je kan iets of iemand niet geheel als goed of geheel als slecht bestempelen.

Gelet op hetgeen waar ze voor staan als we hun handvest lezen (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Hamas_Handvest ) kan ik jou verzekeren dat het veel makkelijker voor israël zou zijn geweest om palestina verder te bezetten. Een moslim dient juist zijn 'charaf' (soort eer/waardigheid) niet te laten vertrappen door wie dan ook. Immers, hamas was pas ontstaan - juist omdat - en nadat (20 jaar) de moslims in palestina over zich heen lieten lopen en werden vernederd. Dus zonder deze houding van israel was hamas overbodig geweest en was hamas nooit zo groot geworden.

04-01-2009, 11:49
There's only two ways to come home from a war zone, with your enemies head, or without your own.
Ik denk dat Hamas voor de eerste kiest, en ik geef ze gelijk! Gaza is van palestina niet van Israel .. en een tijdje geleden hebben ze het teruggegeven en dan moet ook zo blijven!
Kol filistine moet terug naar de Palestijnen! De Joden hebben gewoon geen eigen land en dat kunnen ze niet hebbe, daarom pikke ze het land van de palestijnen

04-01-2009, 14:27

Citaat door .coolest.:
Palestina is van oorsprong van de joden.


bullshit. oprotten met die joden.
Return Palestine To The Palestines!


04-01-2009, 20:28

Citaat door Atouzine_:
Hamas komt tenminste op voor zijn volk en zijn land ipv Fattah de kontenlikker van Olmert en Jodenland



opkomen ...?
is dit wel de juiste manier om te reageren want hoe je het wend of keert
je ziet dat er veel Broeders en zuster hieraan tenonder gaan..
Hulp bieden is okie... maar weet hoe je hulp bied..
want hoe hamas doet is niet goed voor de palenstijnse bevolking!

04-01-2009, 20:35

Citaat door .coolest.:
Palestina is van oorsprong van de joden.



shut up ajb.

04-01-2009, 21:14
Zij zijn Igwan al-Mujrimien zoals een broeder mooi heeft verwoord op een ander forum.

04-01-2009, 21:34
mensen houden zich nu met de verkeerde dingen bezig...hamas goed of slecht is even niet belangrijk...fatah en hamas en meerdere partijen vechten nu tegen de zionisten...dat is belangrijk en dat is goed...

wanneer je over hamas of fatah of andere partijen wil spreken kom terug na deze invassie en open een topic erover...

04-01-2009, 21:45



Citaat door Pi3p3l03ntj3:
opkomen voor je volk is : be the man and show your face


Be a woman and shut the fxck up ! Als je er niks over weet moet je ook niet mee komen praten...Ze zitten daar in de minderheid en als nog vechten ze..



En nog een reactie op die zin van je...Als je werkelijk je gezicht moet tonen volgens jou wat doe je hier dan nog?



04-01-2009, 22:19
yek vroegen we jou wat? Debiel.

05-01-2009, 00:05

Citaat door Az_Zochrof:
Be a woman and shut the fxck up ! Als je er niks over weet moet je ook niet mee komen praten...Ze zitten daar in de minderheid en als nog vechten ze..



En nog een reactie op die zin van je...Als je werkelijk je gezicht moet tonen volgens jou wat doe je hier dan nog?


ik was niet van plan te gaan strijden


ik ben neit degene die duiznden topics opent met 'help palestina. doodt de joden' en nog meer bla, terwijl ik lekker chil met een kop koffie achterover leunend op mn stoel zit. zonder enig beweging..

praaatjes zijn pas wat waard als ze worden omgezet in daden, dat is wat ik ermee bedoel te zeggen

mijn reactie geeft geen enkele aanwijzing van 'ik ben tegen hamas' aan

Pagina's : [1] 2 3 4