Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van DJ BAhijja (jeblia)



Pagina's : [1] 2

03-01-2009, 23:37
wil haar misschien nemen?

03-01-2009, 23:38


ze is echt goed ze zorgt dat dooie mensen opstaan.

03-01-2009, 23:39
jazeker!!! Zij is een toppertje!!!

03-01-2009, 23:41
pfff kan dat wijf niet meer zien echt te vaak meegemaakt en ze is iedere keer hetzelfde al jaren!!! het word mij een beetje te veel...

heb gezworen als ik een bruiloft of een feest binnenloopt en zij is de dj van de avond loop ik gelijk terug...

03-01-2009, 23:43



Citaat door soutjuhhhhhh:
pfff kan dat wijf niet meer zien echt te vaak meegemaakt en ze is iedere keer hetzelfde al jaren!!! het word mij een beetje te veel...

heb gezworen als ik een bruiloft of een feest binnenloopt en zij is de dj van de avond loop ik gelijk terug...



maar is ze wel goed? ondanks dat jij haar vaak hebt meegemaakt?

thanx

03-01-2009, 23:47

Citaat door nice_girl:
maar is ze wel goed? ondanks dat jij haar vaak hebt meegemaakt?

thanx



ik had haar eerste 3 keer meegemaakt op babyfeestjes in de familie kvond er eerlijk waar toppie!!!

maar waar ik niet tegen kan is als de bruid en bruidegom zitten en zij liedjes draaid die gaan over iemand verlaten of alihoudia dan denk ik echt niet op een bruiloft en wil je dat soort liedjes wel draaien doe dat dan als de bruid en bruidegom er niet zitten staat gewoon niet

03-01-2009, 23:50
Zij is echt goed, ik heb haar op mijn bruiloft laten komen. Ze maakt de avond helemaal compleet. Echt een aanrader.

03-01-2009, 23:54
Ik heb haar vaak meegemaakt
maar laatste keer vond ik haar wel overdreven


ging ze K3 nummers draaien voor de kinderen....en de vogeltjes dans enzo

sorry ik wil gewoon echte marokkaanse muziek...

03-01-2009, 23:55

Citaat door soutjuhhhhhh:
ik had haar eerste 3 keer meegemaakt op babyfeestjes in de familie kvond er eerlijk waar toppie!!!

maar waar ik niet tegen kan is als de bruid en bruidegom zitten en zij liedjes draaid die gaan over iemand verlaten of alihoudia dan denk ik echt niet op een bruiloft en wil je dat soort liedjes wel draaien doe dat dan als de bruid en bruidegom er niet zitten staat gewoon niet


dat is idd wel jammer bij haar ze doet het goed alleen haar muziekvolgorde klopt soms echt niet soms ook oudbollig

04-01-2009, 14:08
zij is echt een goeie dj toppie heb haar vaak meegemaakt toppie!!!

05-01-2009, 23:04
Wat raar ik ving laatst wat op dat ze overleden was dmv een ongeluk onderweg naar huis (van een bruidloft) Layster

05-01-2009, 23:07
afrader met haar ali B yes r en loony lunes muziek. Et is een bruidloft voor godsake

05-01-2009, 23:09



Citaat door Nora1984:
afrader met haar ali B yes r en loony lunes muziek. Et is een bruidloft voor godsake


Indd laatste keer dat ik dr meemaakte draaide ze indd Ali B voor de Kids
terwijl er nog op de uitnodigingskaarten stond
''vergeet uw kind geen nachtzoen te geven''


05-01-2009, 23:11

Citaat door Senoritaaa:
Indd laatste keer dat ik dr meemaakte draaide ze indd Ali B voor de Kids
terwijl er nog op de uitnodigingskaarten stond
''vergeet uw kind geen nachtzoen te geven''


`

ja indd op die feest waar ik was leek et n et een kinderfeest, en als je dan zulke muziek gaat draaien heb je helemaal de poppen aan et dansen(letterlijk)

05-01-2009, 23:12
waar komt ze vandaan?

Pagina's : [1] 2