Bekijk volle/desktop versie : SP: Kamer terug van reces om inval



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

03-01-2009, 21:28
bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/01/sp_kamer_terug_van_reces_om_in.html



De SP wil dat de vaste Kamercommissie voor Buitenlandse Zaken onmiddellijk het reces beëindigt om zo spoedig mogelijk met minister Maxime Verhagen van Buitenlandse Zaken te spreken over de Israëlische inval van de Gazastrook. SP-Kamerlid Harry van Bommel vindt dat ons land de invasie moet veroordelen.

Van Bommel vreest escalatie. "Nederland en de Europese Unie moeten zich actiever opstellen om de geweldsspiraal een halt toe te roepen. We moeten meer doen dan een beetje beteuterd zeggen dat we dit betreuren." We moeten volgens hem Hamas en Israël zo ver krijgen dat ze het bloedvergieten staken.

De SP'er beweert dat GroenLinks en D66 zijn verzoek voor een spoedoverleg steunen.

03-01-2009, 21:31


Hoeveel bloed moet er vergoten worden totdat er ingegrepen wordt?

03-01-2009, 21:31
Van Bommel...

Je moet je bek houden, door te gaan gillen over een derde intivada op de dam vanmiddag beschouw ik je als een landverader... Hoe kan je als tweede kamerlid een terroristische organisatie steunen met weet ik hoeveel doden.... Je steunt dus de raketaanvallen en de ploffende bussen in Israel van de hamas...

Ik ben lid van de SP maar ik zeg mijn lidmaatschap spontaan op als Agnes Kant hier niets aan doe..., Je heb heel autochtoon Nederland tegen je

03-01-2009, 21:32
I like the way he thinks! .. das nou nou duidelijke taal, ou nog omzetten in daden meneer van Bommel

03-01-2009, 21:33


Waarom?
israel heeft het toch onder controle?

03-01-2009, 21:35

Citaat door stofzuigertje:
Van Bommel...

Je moet je bek houden, door te gaan gillen over een derde intivada op de dam vanmiddag beschouw ik je als een landverader... Hoe kan je als tweede kamerlid een terroristische organisatie steunen met weet ik hoeveel doden.... Je steunt dus de raketaanvallen en de ploffende bussen in Israel!!!

Ik ben lid van de SP maar ik zeg mijn lidmaatschap spontaan op als Agnes Kant hier niets aan doe..., Je heb heel autochtoon Nederland tegen je



Autochtoon Nederland? .. neem gauw ontslag nietsnut

jij spreekt over twee nederlanden debiel, buitenlands en germaans nederland?! W zijn toch allemaal mens .. wat doet het er nou toe waar je ouders zijn geboren?

walgelijke mensen als jij die verschillen weten te leggen in de mensheid hebben niets te zoeken in de politiek, ga toch in een kroeg werken ofzo!

03-01-2009, 21:36

Citaat door Der_Admiral:
Waarom?
israel heeft het toch onder controle?

Heb je geteld hoeveel arme kinderen zijn gestorven aan deze kankeroorlog van IsraËzel.

03-01-2009, 21:36

Citaat door stofzuigertje:
Van Bommel...

Je moet je bek houden, door te gaan gillen over een derde intivada op de dam vanmiddag beschouw ik je als een landverader... Hoe kan je als tweede kamerlid een terroristische organisatie steunen met weet ik hoeveel doden.... Je steunt dus de raketaanvallen en de ploffende bussen in Israel van de hamas...

Ik ben lid van de SP maar ik zeg mijn lidmaatschap spontaan op als Agnes Kant hier niets aan doe..., Je heb heel autochtoon Nederland tegen je


Van Bommel wil het bloedvergieten niet op zijn geweten hebben. Hij kan namelijk achteraf niet roepen: Ich habe es nicht gewusst. Teveel camera's hebben de oorlogsmisdaden vastgelegd.

Begrijp ik het goed dat nederland synoniem is aan israel, vanwege je opmerking van landverrader?

03-01-2009, 21:36

Citaat door sweex:
Hoeveel bloed moet er vergoten worden totdat er ingegrepen wordt?


Volg je het nieuws niet?
Israel heeft allang ingegrepen!

03-01-2009, 21:37

Citaat door stofzuigertje:
Van Bommel...

Je moet je bek houden, door te gaan gillen over een derde intivada op de dam vanmiddag beschouw ik je als een landverader... Hoe kan je als tweede kamerlid een terroristische organisatie steunen met weet ik hoeveel doden.... Je steunt dus de raketaanvallen en de ploffende bussen in Israel van de hamas...

Ik ben lid van de SP maar ik zeg mijn lidmaatschap spontaan op als Agnes Kant hier niets aan doe..., Je heb heel autochtoon Nederland tegen je


he? wat heeft van bommel gezegd?

03-01-2009, 21:37

Citaat door Der_Admiral:
Waarom?
israel heeft het toch onder controle?




Sarcasme ofzo?

03-01-2009, 21:37

Citaat door Der_Admiral:
Waarom?
israel heeft het toch onder controle?


Hitler had het ook onder controle totdat hij in een hoopje as veranderde.

03-01-2009, 21:37



Citaat door snowwhite24:
Heb je geteld hoeveel arme kinderen zijn gestorven aan deze kankeroorlog van IsraËzel.


kankeroorlog van hamas.
Israel heeft hamas nog vriendelijk beloofd om op te houden met raketbeschietingen. Ook nu heeft hamas de mogelijkheid om er mee te stoppen.

03-01-2009, 21:38

Citaat door stofzuigertje:
Van Bommel...

Je moet je bek houden, door te gaan gillen over een derde intivada op de dam vanmiddag beschouw ik je als een landverader... Hoe kan je als tweede kamerlid een terroristische organisatie steunen met weet ik hoeveel doden.... Je steunt dus de raketaanvallen en de ploffende bussen in Israel van de hamas...

Ik ben lid van de SP maar ik zeg mijn lidmaatschap spontaan op als Agnes Kant hier niets aan doe..., Je heb heel autochtoon Nederland tegen je

Je koffers inpakken en wegwezen oelewaper

03-01-2009, 21:40

Citaat door 2Die:
Autochtoon Nederland? .. neem gauw ontslag nietsnut

jij spreekt over twee nederlanden debiel, buitenlands en germaans nederland?! W zijn toch allemaal mens .. wat doet het er nou toe waar je ouders zijn geboren?

walgelijke mensen als jij die verschillen weten te leggen in de mensheid hebben niets te zoeken in de politiek, ga toch in een kroeg werken ofzo!


Hamas is een terroristiche organisatie en staat ook op de wereldwijde lijst als een terroristische organisatie.... Door openlijk steun te betuigen aan zon'n organisatie en een minister zwart te maken en als een oorlogsmisdadiger af te schilderen ben je voor mij een landverader... Hij dient ook als zodanig behandeld te worden...

Ik ben ;lid van de SP maar mijn stem gaat nu echt naar Wilders de enige oprechte politicus met een eigen mening en ballen....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9