Bekijk volle/desktop versie : Is dat kort/vroeg?



Pagina's : [1] 2

03-01-2009, 20:13
Na 2 maanden huwelijk al zwanger worden?
Mijn man heeft het er de laatste weekjes telkens over.

Hoe denken jullie hierover dames?

03-01-2009, 20:38


Voor mij wel.

Wat vind je zelf?

03-01-2009, 20:39
Volg je hart

03-01-2009, 20:44
Ik zou het wel doen als jullie het beide graag willen.. Volg je hart meid.. ;-)

03-01-2009, 20:46


Als jij graag mama wilt worden en er nog eens klaar voor bent,doen!


Persoonlijk zou ik even willen wachten met kinderen. Pas na 1,5 jaar of zo.

03-01-2009, 20:54

Citaat door seniorita1988:
Voor mij wel.

Wat vind je zelf?


Ja, ik weet niet. Ik wil echt dolgraag mama worden, maar ik denk dat ik misschien nog even moet wachten.
Ik ben nog best jong enzo.

Citaat door manxxxxxxx:
Volg je hart


dankje.

Citaat door Agidni_Ma3ak:
Ik zou het wel doen als jullie het beide graag willen.. Volg je hart meid.. ;-)


Ja, ik wil het wel. Maar ik heb mijn studie nog en ik ben nog best jong, ik weet niet.

Dankje wel.(K)

Citaat door IslamiaWoman:
Als jij graag mama wilt worden en er nog eens klaar voor bent,doen!


Persoonlijk zou ik even willen wachten met kinderen. Pas na 1,5 jaar of zo.


Ja, ik dacht ook altijd pas na een jaar ofzo.

03-01-2009, 20:56
jonge mama prachtig vind ik dat

03-01-2009, 20:57
Alleen jij kunt het beantwoorden. Als ik mijn gedachtenspinsels erover mag uitlaten..2 maandjes is té kort om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt (man).

Ik zou eerst werken aan een stabiel huwelijk alvorens te willen besluiten of het solide genoeg is om er kindjes in te verwelkomen. Wat jij doet is geheel aan jou.

03-01-2009, 21:05
Hoe oud ben je dan?

03-01-2009, 21:05
Het ligt er echt aan wat je zelf wilt!

Zoals je zelf al zegt, je zit nog met je studie... dat lijkt mij best moeilijk.

Mijn aanstaande en ik willen ook meteen kinderen, we hebben dus ook beide besoten dat ik de pil niet ga slikken.

Ik zelf vind dat niet te vroeg, want ik vetrouw op Allah subhannahoe wa ta3ala. Ik vertrouw er op dat deze man Allah vreest, en daarom ook aan de rechten en plichten houdt.. als we dat beide doen is er geen probleem, en kunnen de kindjes meteen komen, moga Allah ons allen daarmee zegenen! Amin

03-01-2009, 21:06
En owja, ik ben ook nog redelijk jong

03-01-2009, 21:20

Citaat door problemles:
Het ligt er echt aan wat je zelf wilt!

Zoals je zelf al zegt, je zit nog met je studie... dat lijkt mij best moeilijk.

Mijn aanstaande en ik willen ook meteen kinderen, we hebben dus ook beide besoten dat ik de pil niet ga slikken.

Ik zelf vind dat niet te vroeg, want ik vetrouw op Allah subhannahoe wa ta3ala. Ik vertrouw er op dat deze man Allah vreest, en daarom ook aan de rechten en plichten houdt.. als we dat beide doen is er geen probleem, en kunnen de kindjes meteen komen, moga Allah ons allen daarmee zegenen! Amin


Hamdoulilah meid dat je zo denkt. Ikzelf denk ook zo. Als je weet dat je man echt van Allah vreest dan gewoon vertrouwen hebben en komt alles goed hamdoulilah.
Ik ben 3 maanden na mijn trouw zwanger geworden en hamdoulilah irabie el2alamien verloopt mijn relatie nog steeds goed, binnenkort beval ik van nummer 2.

Maar iedereen is vrij natuurlijk.


Moge ALLAH jou een goed huwelijk geven inchallah

03-01-2009, 21:29



Citaat door Rayhana23:
Hamdoulilah meid dat je zo denkt. Ikzelf denk ook zo. Als je weet dat je man echt van Allah vreest dan gewoon vertrouwen hebben en komt alles goed hamdoulilah.
Ik ben 3 maanden na mijn trouw zwanger geworden en hamdoulilah irabie el2alamien verloopt mijn relatie nog steeds goed, binnenkort beval ik van nummer 2.

Maar iedereen is vrij natuurlijk.


Moge ALLAH jou een goed huwelijk geven inchallah



Alhamdoelilah!

MashAllaah, je 2de wondertje inshAllaah


Moge Allah je kindjes en je gezinnetje een gelukkig leven geven met veel 3ibada! Amin

03-01-2009, 21:34
meid als jij en je man erachter staan en jullie willen het allebei ga er dan voor! wat de mensen ervan vinden dat is niet van belang!

moge allah swt jullie verblijden met een mooie wonder

03-01-2009, 21:37

Citaat door problemles:
Alhamdoelilah!

MashAllaah, je 2de wondertje inshAllaah


Moge Allah je kindjes en je gezinnetje een gelukkig leven geven met veel 3ibada! Amin


Amin

Pagina's : [1] 2