Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk IPL behandeling



03-01-2009, 16:08
Dames,

Vandaag heb ik me eerste ipl-behandeling gehad. Ik ben begonnen met mijn bovenlip en kin. En ik moet je zeggen, dat ik in het begin schrik had, maar toen de vrouw eenmaal begon met het apparaat, voelde ik alleen maar warme,korte stralen. Ik schrok meer van de flits, dan van de stralen.

Dus dames, ben je bang of iets anders, het is absoluut niet nodig.

Veel succes

03-01-2009, 18:33



Citaat door bouchie:
Dames,

Vandaag heb ik me eerste ipl-behandeling gehad. Ik ben begonnen met mijn bovenlip en kin. En ik moet je zeggen, dat ik in het begin schrik had, maar toen de vrouw eenmaal begon met het apparaat, voelde ik alleen maar warme,korte stralen. Ik schrok meer van de flits, dan van de stralen.

Dus dames, ben je bang of iets anders, het is absoluut niet nodig.

Veel succes

Ik ben ook bezig met ipl behandeling..voor de oksels, heb er nu 4 gehad. En inderdaad wat jij ook zegt, je schrikt meer van de flits dan van wat je voelt! gewoon je ogen dichtdoen dus

03-01-2009, 20:50
Haha, ja subhana-allah.

Waar laat jij het doen?als ik mag vragen? Ik wilde eigenlijk ook de zijkanten van me gezicht doen, alleen die vrouw vertelde me dat het eigenlijk niet nodig was, als ik het toch wil dan kan ik dit de volgende x aangeven.

03-01-2009, 20:55
jaa je kan beter eerst beginnen met dingen waar je echt effect ziet en wat echt moet..En kijken of het aanslaat..in sommige gevallen slaat het niet eens aan.
maar ik doe het in drenthe..woon in het hoge noorden hahah

03-01-2009, 21:13


OKe mezian.

Succes ermee!!En hou me op de hoogte..

03-01-2009, 21:37
Dank je wel! is goed meid, jij ook succes!!
Ik heb trouwens in febr mn volgende (5e) behandeling. We keep in touch