Bekijk volle/desktop versie : Video :O Allah redt de moslims in Gaza - Meshary Alafasy اللهم انجي المسلمين في غزة



03-01-2009, 11:14



O Allah redt de moslims in Gaza - Meshary Alafasy اللهم انجي المسلمي& #1606; في غزة

04-01-2009, 02:05


Allahoema ansour ighwanina fi Filisteen, Allhouma anzil 3uqubataka 3ala alyahoed.

Amien.

04-01-2009, 03:48

Citaat door TfijoestHoceima:
Allahoema ansour ighwanina fi Filisteen, Allhouma anzil 3uqubataka 3ala alyahoed.

Amien.



Ameen

04-01-2009, 06:36
Ik vind het echt verschrikkelijk om te zien hoe de palestijnen vermoord worden door die vieze vervloekte Joden.

De Joden doen altijd zo zielig maar ondertussen plegen ze een holocaust tegen de palestijnen. Echt onmenselijk wat de Joden daar doen. Jonge kinderen die daar levenloos vermoord door de Joden op de straat liggen.

Vieze vervloekte profetendoders. De onrechtvaardigen zullen ten onder gaan.

Dit maakt mij echt zo erg boos.

04-01-2009, 06:55



Citaat door ZielBroeder:
Het maakt mij ook zo erg boos dat al deze mensen sterven in naam van een god die niet eens bestaat!

Verschrikkelijk gewoon, voor al die lieve Palesteinen en lieve Joden die gewoon een normaal leven hadden kunnen leiden zonder al die nutteloze haat.


Het draait niet om religie. Tuurlijk komen er aan beide kanten onschuldige slachtoffers om. Het is gewoon haat wat ze tegen elkaar hebben.