Bekijk volle/desktop versie : Lange afstandsrelatie. Wat vinden jullie daarvan?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

02-01-2009, 14:18
Bijvoorbeeld: hij woont in Tilburg, jij woont in Rotterdam. Hij heeft wel een auto, maar jij hebt geen auto.. en geen OV voor een lange tijd.

Ik vind het aan de ene kant ideaal, want ik ga me op den duur irriteren aan ieamnd die ik dagelijks zie. Liever dat je je vriend een week niet ziet, en hem wel ziet op een zaterdag.. dat je 'm echt mist dan dat je 'm elke dag ziet en je hem kan uitkotsen na een tijdje..

Maar aan de andere kant is het ook wel fijn dat hij er binnen een kwartier kan zijn als er iets ergs aan de hand is. Dus niet dat hij eerst een uur moet gaan rijden. En dat je be3dak b eetje weet waar hij zich mee bezig houdt if you know what I mean.

02-01-2009, 14:19


gedoemd te mislukken

02-01-2009, 14:20
Lange-afstand lijkt me beter. Zoals je al zei, je hoeft die knappe(rot)kop van diegene niet de hele dag door te zien.

02-01-2009, 14:23

Citaat door ADHDtje:
gedoemd te mislukken

Volgende keer sluit ik mijn topic af met "ADHDtje is hier niet welkom".

.

Citaat door Chickaas:
Lange-afstand lijkt me beter. Zoals je al zei, je hoeft die knappe(rot)kop van diegene niet de hele dag door te zien.

Jaaa, dat bedoel ik dus. Maar alsnog.. ik ben gewend dat mijn vriend dichtbij woont endat ik hem altijd maar kan zien wanneer ik wil. Met deze jongen moet ik letterlijk een afspraak MAKEN om te zien welke dag ons beiden schikt..

02-01-2009, 14:24


Alles kan..

02-01-2009, 14:27

Citaat door PublicAffaire:
Als ik echt gek op iemand ben en het voelt zo goed, wil ik diegene het liefst elke dag zien. In het begin zal ik er geen moeite mee hebben als het wat minder is, je moet elkaar leren kennen en je hebt ook allebei je eigen leven. Maar als je na een jaar nog samen bent etc. dan zou er wel wat moeten veranderen.

En als je van iemand moet kotsen omdat je diegene te vaak ziet, dan zou ik zeggen, einde oefening, want dan is hij het echt niet!

Ja, oke. Maar we hebben nu pas 3 maanden "iets". Laten we zeggen: contact.. en soms dates. Ik zit echt te twijfelen . Vind 'm wel leuk, maar niet zó leuk.

Ja, oke. Kotsen is wat overdreven, maar het lijkt me saaier worden op den duur als je diegene elke dag ziet..

02-01-2009, 14:30

Citaat door moOie_mOkerr:
Bijvoorbeeld: hij woont in Tilburg, jij woont in Rotterdam. Hij heeft wel een auto, maar jij hebt geen auto.. en geen OV voor een lange tijd.

Ik vind het aan de ene kant ideaal, want ik ga me op den duur irriteren aan ieamnd die ik dagelijks zie. Liever dat je je vriend een week niet ziet, en hem wel ziet op een zaterdag.. dat je 'm echt mist dan dat je 'm elke dag ziet en je hem kan uitkotsen na een tijdje..

Maar aan de andere kant is het ook wel fijn dat hij er binnen een kwartier kan zijn als er iets ergs aan de hand is. Dus niet dat hij eerst een uur moet gaan rijden. En dat je be3dak b eetje weet waar hij zich mee bezig houdt if you know what I mean.



Inderdaad

02-01-2009, 14:31
Zo ben ik ook begonnen, Ander half uur tussen ons en we gaan nu al 3 jaar en volgend jaar InshaAllah trouwen.

02-01-2009, 14:32
hij hoeft echt niet om de hoek te wonen.

02-01-2009, 14:32

Citaat door R_achida:
Hahaha en hoe zul je het dan doen in een huwelijk? Een beetje last van bindingsangst Mokertje

Schat, het huwelijk ligt heeeeeeeeel ver van mij vandaan. Nog zeker 3/4 jaren voordat ik me op die manier wil binden.



Citaat door Tangaouia009:
Inderdaad

Ok. Doudeliek.

02-01-2009, 14:34

Citaat door Marokkaanse20_:
Zo ben ik ook begonnen, Ander half tussen uur ons en we gaan nu al 3 jaar en volgend jaar InshaAllah trouwen.

Aah, wat leuk! Mijn nicht ook, alleen wilt zij nog niet trouwen .

Insha'Allah.

Citaat door Tamqeyast:
hij hoeft echt niet om de hoek te wonen.

Jawel. Dat heeft echt wel wat. Mijn ex woonde echt gewoon dichtbij . Is zoooveel chiller. Ik kon hem gewoon elke avond zien als ik dat wilde.

Ik haat het dat ik afspraken moet maken en niet ff SMS'je kan sturen: "Waar ben je? Kom naar mij toe".

02-01-2009, 14:36
Tilburg - Rotterdam is geen lange afstand. Als de één nou in Honduras woonde en de andere in Tjaad, dan zou je wel van een lange afstand relatie kunnen spreken.

02-01-2009, 14:36



Citaat door moOie_mOkerr:
Aah, wat leuk! Mijn nicht ook, alleen wilt zij nog niet trouwen .

Insha'Allah.

Jawel. Dat heeft echt wel wat. Mijn ex woonde echt gewoon dichtbij . Is zoooveel chiller. Ik kon hem gewoon elke avond zien als ik dat wilde.

Ik haat het dat ik afspraken moet maken en niet ff SMS'je kan sturen: "Waar ben je? Kom naar mij toe".

Néé, hoe dichterbij hoe meer ik denk.

Hmm, néé. Tussen mij en mn vriend zit een half uurtje.
Meer dan genoeg.

02-01-2009, 14:39

Citaat door moOie_mOkerr:
Aah, wat leuk! Mijn nicht ook, alleen wilt zij nog niet trouwen .

Insha'Allah.

Jawel. Dat heeft echt wel wat. Mijn ex woonde echt gewoon dichtbij . Is zoooveel chiller. Ik kon hem gewoon elke avond zien als ik dat wilde.

Ik haat het dat ik afspraken moet maken en niet ff SMS'je kan sturen: "Waar ben je? Kom naar mij toe".


Zeker, Komt wel InshAllah..

02-01-2009, 14:39

Citaat door PublicAffaire:
Oh.. in het begin is het altijd leuk! Nou, ja als je'm niet zo leuk vind... dan gaat het uiteindelijk toch niets worden?

Hihi, maar dan is het toch ook niet goed, als het saai wordt? Dan is zo iemand misschien leuk voor de leuk, maar niet voor een serieuze relatie.
Als je echt gek op iemand bent, dan is 24 uur per dag nog te weinig om 'm te zien. (Dat is natuurlijk je gevoel en niet de praktijk, ben er erg een voorstander van om allebei ook nog je eigen leven te hebben).

Jawel. Bij mij groeit dat altijd met de tijd . Ik vind hem nu al heel wat leukerr dan 3 maanden trug. Ik gaf hem niet eens aandacht en tijd. Behandelde hem als een dawg. Ik houd er niet van om me na zo'n korte tijd al emotioneel te binden aan iemand. Ik kijk het liever een tijdje aan.

Dat moet ik nog ontdekken . Daarom heb ik ook nog niks met hem. Hij is vrij om te doen wat hij wilt. En ik ook. Mja. Ik weet het nog niet hoor .

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10