Bekijk volle/desktop versie : ik ga mijn haren knippen!!!!

Pagina's : [1] 2

10-03-2004, 13:22
Na 4 jaar lang haar te hebben ben ik het zat ik draag de haaijb ik heb nu telkens een knot in mij haar en doe weinig met mijn haar.

10-03-2004, 13:26

Citaat:
Origineel gepost door salwa23
Na 4 jaar lang haar te hebben ben ik het zat ik draag de haaijb ik heb nu telkens een knot in mij haar en doe weinig met mijn haar.
Kort haar kan ook mooi staan, vind ook verzorgend, ik heb zelf ook kort haar en moet je zeggen, het ziet er nu veel gezonder eruit dan eerst...

Liefs Rania

10-03-2004, 15:47
ik zel heb mijn haar voor in laagjes enter 1 lengte.
En ook heb ik een schuine ponny.
Van achter is mijn haar net iets onder mijn schouders en voor korter.
Ik had de vraag of dat jij van plan bent om hijab te blijven dragen, wanneer je je haar hebt geknipt?
liefs

10-03-2004, 16:54
NEE niet doen ondanks dat je er niet zo veel mee doet!!!
Je gaat er nml zo'n spijt van krijgen. Ik had altijd heel lang mooi haar en nu heb ik het al een tijdje kort, ik krijg het nooit meer zo mooi lang.
Je kan je haren toch in mooie lagen knippen en een leuke pony, maar je gaat er spijt van krijgen hoor
Succes veel liefs Faiza

10-03-2004, 16:59

Jahh idd...jje gaat idd spijt van krijgen als je het eenmaal hebt gedaan.
Lang haar is mooi en je kan het in laagjes knippen, maar doet het niet heel kort. je gaat er spijt van krijge meid

denk er goed over naaa!

10-03-2004, 17:43
jah je gaat er zkr spijt van krijge me tante had heel lang mooi (nix vergeleken met mij maarjah boeiend) heeft ze het kort afgeknipt het staat haar wel leuk maar omdat ze de hoofddoek draagt is et wel zonde maar denker goed overna me tante heeft er wel spijt van

11-03-2004, 10:17
tuurlijk hou ik mijn haaijb op

11-03-2004, 10:20
Je gaat er echt spijt van krijgen...het is echt af te raden. Ik had ook lang haar en toen heb ik het geknipt. Nou zeg noooit meer....

13-03-2004, 20:00
heeeeey meisje, k zou het je ten sterkste afraden je haar korter te knippen! Je gaat je minder vrouwelijk voelen, spreek uit ervaring!

Denk na,voordat je 't doet, en in ieder geval succes!

13-03-2004, 21:05
Nooit meer doe ik het

13-03-2004, 23:35
Nee, 7ayaty niet knippen! Dat is echt zonde!

14-03-2004, 02:26

Citaat:
Lang haar is veel en veel mooier dan kort haar. Wat als je opeens gaat trouwen? Je man zal dan schrikken

Maar als je echt je haar wilt knippen, weet dan wel dat het in de islam niet te kort mag. Een vrouw mag niet op een man lijken.

14-03-2004, 02:28

Citaat:
ben je gek ofsjo mannen haten kort haar

14-03-2004, 12:03

Citaat:
Aloe..Ik Had Me Hele Leven Lang Ook Lang Haar Gehad..(Tot Aan Mijn Onderrug) Kdraag Ook Hoofddoek En Had Problemen Met Mijn Knot..Doordat Mijn Haar Te Lang Was. Nou Heb Ik Vorige Week Mijn Haar Tot Aan Mijn Schouders Geknipt En heb Dr Spijt Van..Maar Aan De Ene Kant Is Het Weer Beter..Ik Raad je Aan Om Je Haar Niet Al Té Kort Te Knippen, Je Krijgt Dr Spijt Van..

14-03-2004, 12:04

Citaat:
Origineel gepost door Mouny
Nooit meer doe ik het
Ik Ook!!!

Pagina's : [1] 2