Bekijk volle/desktop versie : Zinedine Zidane is Officier...



01-01-2009, 22:01
[Zinédine Zidane mag zich Officier noemen

do 01/01/09 - Zinédine Zidane is vanaf nu geen Ridder meer maar een Officier. De voormalige Franse international kreeg deze upgrade voor zijn jarenlange verdiensten voor het vaderland.
Officier is de tweede laagste onderscheiding van de nationale orde van het Erelegioen in Frankrijk.

Zinédina Zidane komt dankzij deze promotie ook bekenden tegen: zijn voormalige ploeggenoot Lilian Thuram is eveneens een Officier].

01-01-2009, 22:12


hij moet coach worden wel leuk of niet?

01-01-2009, 22:14
jha van marokkaanse elftal als lemerre er me ophoudt haahahaahaahahahahah

01-01-2009, 22:20
hij wordt ooit coach maar wel alleen van het franse elftal :P:P.. volgens mij heeft Algerije ook een goede kans en dan worden ze echt goed denk ik. Algerije komt wel een keer terug. Hij wordt volgens mij een succescoach van een club als Bordeaux waar hij ooit begonnen is. Daarna 8 jaar Algerijns elftal. Daarna voor zn rest van zn leven Franse bondscoach.

Wij hebben niet zo iemand echt jammer.

01-01-2009, 22:23


Hij heeft een club gekocht samen met ex-international Bixente Lizerazu.

01-01-2009, 22:25

Citaat door MarocinoRifino:
hij wordt ooit coach maar wel alleen van het franse elftal :P:P.. volgens mij heeft Algerije ook een goede kans en dan worden ze echt goed denk ik. Algerije komt wel een keer terug. Hij wordt volgens mij een succescoach van een club als Bordeaux waar hij ooit begonnen is. Daarna 8 jaar Algerijns elftal. Daarna voor zn rest van zn leven Franse bondscoach.

Wij hebben niet zo iemand echt jammer.


Naybet