Bekijk volle/desktop versie : bilspieren

10-03-2004, 09:53
Saalamohaleekom mensen,

hee luister is een vraagje, wat is goed voor je bilspieren, om echt harde billen te krijgen, wat is daar voor de beste manier !!!!!
alvast bedankt

10-03-2004, 13:02

op je zij gaan liggen 90° in het heup gewricht en 90° in het knigewricht voeten bij elkaar houden en de knie naar buiten draaien

12-03-2004, 17:45
Meskiennnnnnnnn

14-03-2004, 10:22
Ga op je rug liggen met je benen in de lucht.

Buig je knieën en houd je handen bij je oren.

Trek je benen en bekken naar je borst.

Trek tegelijkertijd je schouders naar voren.

Zak weer terug naar de beginpositie.

Doe deze oefening 15x en verhoog het daarna naar 30x.

14-03-2004, 10:28

Ga recht staan, let goed op je houding.

Stap uit met je ene voet.

Houd je heupen naar voren en laat je handen langs je lichaam hangen.

Ga rechtop staan en span je buikspieren aan.

Buig je knieën, zodat je knie precies boven je voorste voet komt.

Plaats je lichaamsgewicht op de voorste voet, zodat je de spanning in je bilspieren voelt.

Ga langzaam weer rechtop staan.

Doe het nu met je andere voet en wissel steeds van been.

Doe deze oefening 15x per been

14-03-2004, 10:44
Dit is ook een hele goede oefening! beetje moeilijk....let er wel op dat je niet gaat wiebelen zodra dit gebeurd ff je buikspieren aanspannen {helpt bij het evenwicht }

Zet je tenen op de grond en zet je ellebogen en onderarmen recht onder je schouders.

Til jezelf op, zodat je je lichaam ondersteunt met je ellebogen, onderarmen en tenen.

Maak een rechte lijn van je schouders tot je enkels.

Til een been 15-30 cm op.

Houd deze houding vast en trek je bil/buikspieren aan...20 seconden per been.

Ga weer terug naar beginpositie en doe het met je andere been dezelfde oefening.

14-03-2004, 23:06
mag ik jullie hartelijk bedanken. Ik zal dat zeker doen !! want op de sporschool heb je niet zo veel van die bilspier aparaten, bedankt !!!!!
thefa2man hihihihih okeeeeee maar ik zal het heel voorzichtig doen mag dat wel maar toch bedankt schat.... en camboe dankjewelllll zal dat zeker ook doen, oeffffff wat zal ik moe worden zeggg van al die oefeningen maar beterrrrrrrrr dan krijg ik een nog strakkere kontje hihihih !!!

BEDANKTTTTT !!!!
kus van chebba

15-03-2004, 16:46
o my god! ik probeer het echt allemaal te begrijpen, maar begrijp het niet? hoe je het precies moet doen????????? en NU???????? HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP?????????????? ik hoop dat jullie duidelijker kunnen zijn en dat ik het dan beter begrijp! heb namelijk heel veel interesse......om mijn billen te trainen: ik had deze oefening gehoord, ga op je rug liggen, dan til je je lichaam op, door op je tenen te gaan staan? ik hou deze oefening niet lang vol, het is pijnlijk om op je tenen te staan......kennen jullie deze? en help me naar meer oefeningen AUB ALVAST BEDANKT! ik begrijp de oefeningen wel heeeeeeel moeilijk!

lief senna