Bekijk volle/desktop versie : Ik heb het nu ongeveer een maand geleden uitgemaakt met mijn ex



Pagina's : [1] 2

01-01-2009, 18:14
ondertussen heeft hij taloze keren gebeld zonder resultaat, ik neem niet op. Hij vertelde mij doodleuk dat hij ook met een ander meisje afsprak. Ik laat niemand over mij heen lopen, dus heb ik hem met haar succes gewenst. Maar hij is sindsdien ook dagelijks online, vandaag ook al.. en ik vraag mij af zal ik online komen?
Hoe weet ik of hij oprecht spijt heeft, hij heeft mij vaak gebeld, en komt dagelijks uren online (terwijl hij hiervoor haast nooit online kwam).. moet ik wachten op een mailtje of een smsjes waarin hij zijn exuses aanbiedt. Of is het bellen ondanks dat ik niet opneem, ook een vorm van exuses aanbieden? Iemand advies?

01-01-2009, 18:18



Citaat door studente88:
ondertussen heeft hij taloze keren gebeld zonder resultaat, ik neem niet op. Hij vertelde mij doodleuk dat hij ook met een ander meisje afsprak. Ik laat niemand over mij heen lopen, dus heb ik hem met haar succes gewenst. Maar hij sindsdien ook dagelijks online, vandaag ook al.. en ik vraag mij af zal ik online komen?
Hoe weet of ik hij oprecht spijt heeft, hij heeft mij vaak gebeld, en komt dagelijks uren online (terwijl hij hiervoor haast nooit online kwam).. moet ik wachten op een mailtje of een smsjes waarin hij zijn exuses aanbiedt. Of is het bellen ondanks dat ik niet opneem, ook een vorm van exuses aanbieden? Iemand advies?



je mist hem

01-01-2009, 18:21
Je moet je hart volgen meid,
als je hem echt niet wil verwijder je hem uit je lijst en neem je
een ander num, zodat je verder kan gaan,
maar als je hem terug wil dan moet je maar eens goed gaan
praten met hem

01-01-2009, 18:25

Citaat door DahiaLaisa:
Meid,
Als je hem echt niet wil, dan neem je een ander nummer...


Je bent nu vast trots op jezelf, denkend dat je advies hebt gegeven.
Eerst begrijpend lezen, dan pas reageren OETLUL!

01-01-2009, 18:27



Citaat door studente88:
ondertussen heeft hij taloze keren gebeld zonder resultaat, ik neem niet op. Hij vertelde mij doodleuk dat hij ook met een ander meisje afsprak. Ik laat niemand over mij heen lopen, dus heb ik hem met haar succes gewenst. Maar hij is sindsdien ook dagelijks online, vandaag ook al.. en ik vraag mij af zal ik online komen?
Hoe weet ik of hij oprecht spijt heeft, hij heeft mij vaak gebeld, en komt dagelijks uren online (terwijl hij hiervoor haast nooit online kwam).. moet ik wachten op een mailtje of een smsjes waarin hij zijn exuses aanbiedt. Of is het bellen ondanks dat ik niet opneem, ook een vorm van exuses aanbieden? Iemand advies?


Je moet ook vreemdgaan

01-01-2009, 18:28

Citaat door Jedwane:
Je moet ook vreemdgaan


Ik verlaag mij niet tot zijn niveau

01-01-2009, 18:29
Geloof mij , hij heeft gewoon spijt dat je hem betrapt hebt...anders bleef hij nog lekker daten.

01-01-2009, 18:30

Citaat door studente88:
Ik verlaag mij niet tot zijn niveau


Nou als hij van een lager niveau is, laat hem dan zitten.

01-01-2009, 18:33
Halloo wat is dit voor onzin, wat dacht je van verder gaan met je leven je bent zijn schoothondje niet. eigen schuld dat hij je pyn bezorgd heeft moest je maar geen relatie nemen.

01-01-2009, 18:33

Citaat door studente88:
Je bent nu vast trots op jezelf, denkend dat je advies hebt gegeven.
Eerst begrijpend lezen, dan pas reageren OETLUL!



Komt wel goed met jou zielige geval

01-01-2009, 18:40

Citaat door studente88:
ondertussen heeft hij taloze keren gebeld zonder resultaat, ik neem niet op. Hij vertelde mij doodleuk dat hij ook met een ander meisje afsprak. Ik laat niemand over mij heen lopen, dus heb ik hem met haar succes gewenst. Maar hij is sindsdien ook dagelijks online, vandaag ook al.. en ik vraag mij af zal ik online komen?
Hoe weet ik of hij oprecht spijt heeft, hij heeft mij vaak gebeld, en komt dagelijks uren online (terwijl hij hiervoor haast nooit online kwam).. moet ik wachten op een mailtje of een smsjes waarin hij zijn exuses aanbiedt. Of is het bellen ondanks dat ik niet opneem, ook een vorm van exuses aanbieden? Iemand advies?



meid je moet hem de kans geven, en ik neem aan dat jij ook nog met vragen zit. praat er met hem over en neem van daaruit je beslising wat je nu echt wil, met hem verder of juist niet. vergeet niet iedereen maakt fouten. praat er goed over zodat je achteraf geen spijt zult krijgen.

succes

01-01-2009, 18:44

Citaat door sahbtie:
Halloo wat is dit voor onzin, wat dacht je van verder gaan met je leven je bent zijn schoothondje niet. eigen schuld dat hij je pyn bezorgd heeft moest je maar geen relatie nemen.


Jij hebt zelf een vriendje, dus lul niet

01-01-2009, 18:54


Uit is uit, klaar.

01-01-2009, 18:58
heerlijk zo'n meid waar je tegen zegt ja ik spreek met andere meisjes af waarop dat meisje antwoord ja en ik ook!

01-01-2009, 19:00
Blok hem, wis zijn nummer. Wanneer je dit niet doet zal je 24 uur erover piekeren omdat hij online is. Juist nu je niets van je laat horen krijgt hij de indruk dat het voorgoed over is. Hij zal dan op dat moment denken hoe hij het goed kan maken.

Pagina's : [1] 2