Bekijk volle/desktop versie : Vraagje over woedoe

Pagina's : 1 2 [3] 4

01-06-2008, 14:16

Citaat door MohamedMaroc:
meid
dat vraag is gesteld door een man in een moskee in maroc aan docent (islam op uni) en het antwoord was als jij nergens anders kan dan maar niks uitspreken tijden woedoe

01-06-2008, 14:39

ik heb nooit gezegd dat het mag met papier vegen

waarom lees jij niet eerst wat ik zie
het mag dus NIET
wat WEL mag is met stenen vegen

Je mag juist wel met papier vegen lees de bewijs.

01-06-2008, 14:41

jij smijt hier met bewijzen
waar heb jij het gehaald ?
cijber Imam of zo?
of misschien fawwas aanghanger?
het slaat nergens op meid

als jij toch maar bezig bent, zou jij mij vertellen hoe het woord wc in het islamitische wordt aangeduid?
want we moeten kijken naar wat de islam zegt niet naar wat vertallers (of cijber imam)zeggen

neem je verantwoordelijk en vrees Allah
de bewijs die ik aanhaal is vanuit de koran soennah, en met zeer grote geleerde RahimeAllaah.

Vrees Allaah voor jou woorden.

ps neem nooit bewijs van een imam of cijber of fawas

01-06-2008, 15:05

Citaat door yasmina2306:
de bewijs die ik aanhaal is vanuit de koran soennah, en met zeer grote geleerde RahimeAllaah.

Vrees Allaah voor jou woorden.

ps neem nooit bewijs van een imam of cijber of fawas

wie doet dat ?
jij?
ben jij een geleerde?
of een vertaller? is hij ook een geleerde?

jij vergat antwoord te geven hoe wordt het woordt wc in de islam aangeduidt gezien dat jij een monde volle bewijzen hebt

jij moet eerst die bewijzen begrijpen

01-06-2008, 15:07

Citaat door yasmina2306:
Je mag juist wel met papier vegen lees de bewijs.

ik ga je bewijs niet lezen meid
denk jij dat ik gek bent

ik noem een bewijs wat zwart op wit in het arabische geschreven is in een boek, het moet uitgelegd worden door een geleerde

01-06-2008, 17:52

wie doet dat ?
jij?
ben jij een geleerde?
of een vertaller? is hij ook een geleerde?

jij vergat antwoord te geven hoe wordt het woordt wc in de islam aangeduidt gezien dat jij een monde volle bewijzen hebt

jij moet eerst die bewijzen begrijpen

Meneer hoogmoedig, hou het bij de onderwerp, als jij iets beweert dan dien jij met bewijs te komen.

Mijn bewijzen staan er, mag ik vragen welke stroming jij volgt? Aan je foto te zien Shia klopt dat?
En je mag stuk vriendelijker zijn

01-06-2008, 17:54

ik ga je bewijs niet lezen meid
denk jij dat ik gek bent

ik noem een bewijs wat zwart op wit in het arabische geschreven is in een boek, het moet uitgelegd worden door een geleerde
nou er staat een link erbij, geef me bewijs wat jij beweert.

02-06-2008, 16:07

Citaat door yasmina2306:
nou er staat een link erbij, geef me bewijs wat jij beweert.

ik zie geen link meid
bovendien, ik heb duidelijk gezegd wat op internet staat vind ik geen bewijs, dat zijn dingens die door heiharde saoedie arabie vertaald worden om van iedereen een salafie te maken net zo als Fawaz

meid, wat voor bewijs moet ik inleveren? dat toiletpapier niet toegestaan is?
het bestaat gewoon niet, ik heb het boek van al Ajaza2iri ( ook een zogenaamde salafie) daat is alles uitgebreid aan de orde er staat gewoon niks over toiletpapier
wel water en stenen.
de boeken van assayid sabik heb ik gelezen, daar staat ook niks in over wat jij zegt

trouwens als jij mij een bewijs wil leveren moet jij een arabische bron gebruiken en niet van internet, als jij een soera gebruikt moet jij de redenering van een geleerde daarbij zetten dus niet je redenering want jij bent geen releerde, gezien dat de vertaler bklijkbaar geen onderschid kunnen maken tussen badkamer en toilet

02-06-2008, 17:20

ik zie geen link meid
bovendien, ik heb duidelijk gezegd wat op internet staat vind ik geen bewijs, dat zijn dingens die door heiharde saoedie arabie vertaald worden om van iedereen een salafie te maken net zo als Fawaz

meid, wat voor bewijs moet ik inleveren? dat toiletpapier niet toegestaan is?
het bestaat gewoon niet, ik heb het boek van al Ajaza2iri ( ook een zogenaamde salafie) daat is alles uitgebreid aan de orde er staat gewoon niks over toiletpapier
wel water en stenen.
de boeken van assayid sabik heb ik gelezen, daar staat ook niks in over wat jij zegt

trouwens als jij mij een bewijs wil leveren moet jij een arabische bron gebruiken en niet van internet, als jij een soera gebruikt moet jij de redenering van een geleerde daarbij zetten dus niet je redenering want jij bent geen releerde, gezien dat de vertaler bklijkbaar geen onderschid kunnen maken tussen badkamer en toilet

02-06-2008, 19:14

Citaat door yasmina2306:

meid

als jij echt doet wat jij plaats dan zit echt ernaast
nu weet jij dat het niet mag
jij zou wel die vraag moeten stellen aan een imam ( je vraag opschrijven uiteraard en naar een imam opsturen)

over dat ik chia zou zijn omdat ik een foto hier heb
jij bent wel bezig zeg
omdat ik je teruggevloten heb dat jij geen geleerde bent en dat je vertaling niet klopt bent shi3a?

ik ben een sounni inshallah, ik luister naar de meerderheid van sounni geleerden, ben niet iemand die dat een subsidietrekken uit saoedie arabie, de zogenaamde fawaz, volgt maar wel inshallah de weg van Allah

wie op de foto staat?
zijn naam is alkhawarizmi hij is sounni dus geen shi3i
hij de beste wiskundige ter aller tijden
om je verder te helpen
het woord algorithm is een verbastering van zijn naam
het woord algebra is de titel van een boek van hem

02-06-2008, 19:20

Citaat door Oujdia_:

ik moet toch nog wat vertellen

een ketting (of iets anders) met het woord Allah of Mohamed mag ook niet binnen zo een ruimte gebracht woorden

03-06-2008, 14:54

een ketting (of iets anders) met het woord Allah of Mohamed mag ook niet binnen zo een ruimte gebracht woorden

Ja klopt.. dat wist ik al... maar het woord Mohammed?

03-06-2008, 15:51

Daliel!!!

03-06-2008, 16:22

Citaat door yasmina2306:
Daliel!!!

eerst je daliels hier terugtrekken
en exuses aanbieden dat wat jij allemaal zegt over toilet gaat niet over douche+ dat toiletpapier verhaal van je
dan pas zou jij recht van spreken kunnen hebben

over de bovenstaande zijn er veel mensen die je niet zullen vergeven dat jij fouten aan het verteld ( men kan het zien al vervalsing)

ik heb het je vergeven dat jij mij beschuldigd van shi3a

03-06-2008, 16:26

eerst je daliels hier terugtrekken
en exuses aanbieden dat wat jij allemaal zegt over toilet gaat niet over douche+ dat toiletpapier verhaal van je
dan pas zou jij recht van spreken kunnen hebben

over de bovenstaande zijn er veel mensen die je niet zullen vergeven dat jij fouten aan het verteld ( men kan het zien al vervalsing)

ik heb het je vergeven dat jij mij beschuldigd van shi3a
Ik neem niets terug heb immers bewijzen geplaats.

heb jou nooit beschuldigt maar netje gevraagd.

En nu jij

Pagina's : 1 2 [3] 4