Bekijk volle/desktop versie : kan iemand mij helpen

20-02-2002, 10:20
een vriendin vroeg mij laatst informatie over hoofddoeken waar je die kan halen in brabant maar ik weer echt niet waar ik moet gaan zoeken kan iemand mij helpen waar ik hoofddoeken kan kopen in brabant alvast bedankt
alvast mabroek el eid gebroeders en gezusters

20-02-2002, 14:21

Salam,

Heb je daar in brabant geen marokkaanse/turkse enz. zaken?????

Ik kan daar mee helaas niet helpen, als jij zo graag hoofddoeken wilt waarom ga je niet naar een ander stad.

Grtjes Widad

20-02-2002, 14:44
luister meid ik draag al een hoofddoek en mijn hoofddoeken komen uit marokko of uit frankrijk en een vriendin wou ook hoofddoeken dragen omat ze er klaar voor was. Maar ze wilt ze dubbel dragen net als mij maar ik weet niet waar ik ze kan vinden en ik heb gezegt in brabant omdat wij zelf in brabant wonen ej je weet ouders kunnen moeilijk gaan doen als je zegt dat je naar amsterdam gaat bijv. voor hoofddoeken dan zeggen ze gelijk AMSTERDAM awielie heb je ze niet in brabant waarom helemaal naar de andere kant van nederland maar als je andere steden weet wil ik het graag horen alvast bedankt meid

20-02-2002, 15:20
Salam,

Ik heb een vriendin die ook ergens in brabant woont of daar ergens in die buurt. Ik vraag het haar wel en dan hoort je het van me......

m3a salama

21-02-2002, 13:38

bedankt voor jullie reactie. Ik woon zelf in de buurt van Eindhoven weten jullie waar ik ze kan vinden in Eindhoven of omgeving.

20-12-2002, 16:55
ik kan jou helpen...alhoewel dat ik een beetje laat ben.....21-02-2002

Oh well

20-12-2002, 17:04
JE HOEFT NIET PERSE HOOFDDOEKEN TE ZOEKEN JE KUNT OOK SJAALTJES OMDOEN, DAT IS WAT IK DOE. DIE KAN JE OOK DUBBEL OMDOEN OF DRIEDUBBEL WAT JE MAAR WILT, EN ZE ZIJN VERDER MOOI TE COMBINEREN. SJAALTJES KAN JE OP DE MARKT KOPEN OF IN DE WINKELS. HOOFDDOEKEN TROUWENS OOK, DIE KAN JE OOK OP DE MARKT VINDEN.
NOU IK HOOP DAT JE HIER IETS AAN HEBT
GROETJES

20-12-2002, 20:46

Citaat:
Origineel gepost door lella siham
JE HOEFT NIET PERSE HOOFDDOEKEN TE ZOEKEN JE KUNT OOK SJAALTJES OMDOEN, DAT IS WAT IK DOE. DIE KAN JE OOK DUBBEL OMDOEN OF DRIEDUBBEL WAT JE MAAR WILT, EN ZE ZIJN VERDER MOOI TE COMBINEREN. SJAALTJES KAN JE OP DE MARKT KOPEN OF IN DE WINKELS. HOOFDDOEKEN TROUWENS OOK, DIE KAN JE OOK OP DE MARKT VINDEN.
NOU IK HOOP DAT JE HIER IETS AAN HEBT
GROETJES
caps lock stond zeker aan!

20-12-2002, 21:16
Selam bedankt, ik denk dat ik nu al een paar ideeen heb gevonden dank zij jullie. Heel erg bedankt
Thallouw fi raskoem wa beslemma. Ik ga mijn vriendin verder op de hoogte brengen.

20-12-2002, 21:44

Citaat:
Origineel gepost door chebbalaila
bedankt voor jullie reactie. Ik woon zelf in de buurt van Eindhoven weten jullie waar ik ze kan vinden in Eindhoven of omgeving.
nog steeds nix gevonden na al die tijd

wow check jou laatste bericht girly

Buh Bye

Ps: thank me i revived this dead topic.