Bekijk volle/desktop versie : De meeste vrouwen van tegenwoordig willen helemaal niet de het pad van Allah volgen



Pagina's : [1] 2

30-12-2008, 23:37

Citaat door constructed:
De meeste vrouwen van tegenwoordig willen helemaal niet de het pad van Allah volgen



Ze willen werken tussen de mannen, ze willen hun wenkbrauwen epileren, buiten make-up dragen, ze willen zehma onafhankelijk zijn en dit en dat




Kots op jullie allemaal misselijk makende wijven. Ik heb het echt te doen met die man die zijn vrouw op straat heeft doodgestoken (zie link onderaan). Dat wijf loopt buiten de deur met collegas te neukenn en hij werkt dag in, dag uit keihard voor zijn brood en om haar te onderhouden en zijn kinderen!!!



Gatverdammeeeeeeeee, die man moet een lintje krijgen



http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=12498
.

30-12-2008, 23:43



Citaat door constructed:
De meeste vrouwen van tegenwoordig willen helemaal niet de het pad van Allah volgen



Ze willen werken tussen de mannen, ze willen hun wenkbrauwen epileren, buiten make-up dragen, ze willen zehma onafhankelijk zijn en dit en dat




Kots op jullie allemaal misselijk makend wijven. Ik heb het echt te doen met die man die zijn vrouw op straat heeft doodgestoken (zie link onderaan). Dat wijf loopt buiten de deur met collegas te neukenn en hij werkt dag in, dag uit keihard voor zijn brood!!!


Gatverdammeeeeeeeee, die man moet een lintje krijgen



http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=12498




salam aleykum wr wb,

Ik wens even te zeggen dat het niet alleen de vrouwen zijn die niet meer Allah swt pad's volgen maar ook de mannen maar helaas is dit nogmaals een teken dat het Uur naderbij is.


Allah i diena wa ghaferlena Amien moslimien gamihan

Asalam aleykum

30-12-2008, 23:44

Marokkaanse mannen worden ook omringd door vrouwen (nsara)
Welk werk moet een vrouw doen waar er gn mannen zijn?? Koezina, la shoukran!
Vele marokkanen zitten met zo'n meiden te feesten in clubs, te zuipen zoals nsara enz
Dus kom niet af met je shxt over hoe slecht de marokkaanse vrouw is
Een beter milieu begint bij jezelf

30-12-2008, 23:46
Je mag niet iedereen vergelijken met deze vrouw !!!!

30-12-2008, 23:48


Ben je weer langs de huisarts geweest? Zag je daar een Marokkaanse assistente werken??

30-12-2008, 23:52

Citaat door constructed:
De meeste vrouwen van tegenwoordig willen helemaal niet de het pad van Allah volgen



Ze willen werken tussen de mannen, ze willen hun wenkbrauwen epileren, buiten make-up dragen, ze willen zehma onafhankelijk zijn en dit en dat




Kots op jullie allemaal misselijk makende wijven. Ik heb het echt te doen met die man die zijn vrouw op straat heeft doodgestoken (zie link onderaan). Dat wijf loopt buiten de deur met collegas te neukenn en hij werkt dag in, dag uit keihard voor zijn brood en om haar te onderhouden en zijn kinderen!!!



Gatverdammeeeeeeeee, die man moet een lintje krijgen



http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=12498


Begrijp je frustatie in het eerste stuk, maar die man van dat nieuwsbericht is een ezel. Hij kan toch ook scheiden.

30-12-2008, 23:57

Citaat door constructed:
De meeste vrouwen van tegenwoordig willen helemaal niet de het pad van Allah volgen



Ze willen werken tussen de mannen, ze willen hun wenkbrauwen epileren, buiten make-up dragen, ze willen zehma onafhankelijk zijn en dit en dat




Kots op jullie allemaal misselijk makende wijven. Ik heb het echt te doen met die man die zijn vrouw op straat heeft doodgestoken (zie link onderaan). Dat wijf loopt buiten de deur met collegas te neukenn en hij werkt dag in, dag uit keihard voor zijn brood en om haar te onderhouden en zijn kinderen!!!



Gatverdammeeeeeeeee, die man moet een lintje krijgen



http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=12498



niemand heeft het recht een ander zijn leven te ontnemen behalve de gene die ons op deze wereld heeft gebracht dus nee hij verdient niets hij verdient een straf want hij is tegen allah swt zijn regels ingegaan.

en wat betreft die meiden die l die dingen doen die doen dat voor jullie jongens...en uiteindelijk eidigen zij wel met de beste jongens dus die make-up en wenkbrauwen epileren heeft dus wel effect op jullie jongens

30-12-2008, 23:59

Citaat door constructed:
De meeste vrouwen van tegenwoordig willen helemaal niet de het pad van Allah volgen



Ze willen werken tussen de mannen, ze willen hun wenkbrauwen epileren, buiten make-up dragen, ze willen zehma onafhankelijk zijn en dit en dat




Kots op jullie allemaal misselijk makende wijven. Ik heb het echt te doen met die man die zijn vrouw op straat heeft doodgestoken (zie link onderaan). Dat wijf loopt buiten de deur met collegas te neukenn en hij werkt dag in, dag uit keihard voor zijn brood en om haar te onderhouden en zijn kinderen!!!



Gatverdammeeeeeeeee, die man moet een lintje krijgen



http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=12498


Oh ja en mannen zijn heilig, ze horen Allah swt niet te gehoorzamen.
Tegenwoordig word je als vrouw gewoon verplicht om te gaan werken, wil je degelijk kunnen leven.

31-12-2008, 00:01

Citaat door constructed:
Die man kon zijn woede helaas niet onder controle houden en geloof mij, als je zoiets meemaakt, dan praat je wel anders!



Het gaat niet omdat je zoveel van haar houdt en pijn hebt omdat zij vreemd is gegaan, maar puur dat ze jou trots en eer krenkt, je te schande zet, je vernedert, je helemaal vernietig tegenover je familie en iedereen om je heen.


Dat ie haar heeft doodgestoken bewijst maar dat hij het om die reden doet en als er nog iets van liefde voor haar was, had ie haar niet gedood.



Wat loop jij hier krankzinnig dom te etteren...

Allah swt's pad is niet het neersteken van je eigen vrouw in het bijzijn van de kinderen... e domme koe..

Als je vrouw is vreemd gegaan of wat de reden ook was geweest heb jij geen enkele recht om haar te vermoorden.. als je het volgens de saria islamia wilt berechten dan is dat stenigen.. maar niet DODEN.

En ook is er nog zoiets als tallak... scheiden.. en dat betekend gewoon als het niet meer gaat of je vrouw is vreemdegegaan dat je dan gewoon uit elkaar gaat..

Dus ga geen onzin roepen dat je die man een onderscheiding wilt geven want de enige die hem een enkeltje hel of een onderscheiding kan geven is allah swt.. voortaan eerst nadenken voordat je wat zegt..

31-12-2008, 00:01
je moet niet iedereen vergelijken en niet alles geloven ,volgens betrouwbare bronnen heeft deze vrouw niets misdaan,die man was dronken!

31-12-2008, 00:08

Citaat door constructed:


Wat een onzin, wat een onzin! Werken onze moeders??? Neeeee, dus bek houwe viezee hoerrr dat je bent


Oeps zo gefrustreerd en wat een taal. Dat zegt al genoeg over jou en je IQ. Dan durf je nog te praten over onze plichten binnen de islam?


31-12-2008, 00:13

Citaat door constructed:


Wat een onzin, wat een onzin! Werken onze moeders??? Neeeee, dus bek houwe viezee hoerrr dat je bent



Waarom zeg je niet MIJN moeder werkt niet.
Er zijn veel marokkaanse moeders die wel gedwongen zijn om te werken omdat ze alleenstaand en 4 kinderen hebben op te voeden.. zijn dat slechte vrouwen.. ?????

31-12-2008, 00:13



Citaat door constructed:

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt over die meiden die alles doen wat verboden is, ik zie het inderdaad om mij heen, die treffen goed en de goede meiden worden vernederd door de slechte mannen



jah en dan zou ik wel van jou willen horen als man zijde hoe dat kan...hier lopen ze te zeuren over vrouwen met make-up en die wenkbrauwen epileren en ga zo maar door maar zodra ik me deur uitkom zie ik alleen meiden die alles doen wat allah swt heeft verboden met de beste jongens de mooiste de beste opgeleid en zelfs die practiseren vertel mij hoe kan dat??

31-12-2008, 00:16
praat geen onzin die vrouw is niet eens door dat doodgestoken

als je niet weet wat er precies aan de hand was hou je mond dan

31-12-2008, 00:17

Citaat door constructed:

Daar heb ik helaas geen antwoord op dan alleen te zeggen dat je helemaal gelijk hebt.



jammer want aangezien jullie de gene zijn die op een meid afstappen...had ik het graag gewild waarom het in het prctijk anders is

Pagina's : [1] 2