Bekijk volle/desktop versie : Laat je hart spreken.



30-12-2008, 22:46
[Assalaam 'aleikoem wa rahmatoe Allaahi wa barakatoe,

Als wij iets willen doen dan is nu het moment om te bewijzen wat wij waard zijn. Kom mijn broeders en zusters, laten we geen petities tekenen, laten we geen tijd verspillen met nutteloze demonstraties, laten we niet wachten op de geduldige veiligheidsraad, maar laten we in de ochtend van komende woensdag inshaAllah met z'n allen rond het fadjr gebed onze armen naar Allah hijsen. Laten we als doorweekte vogels door het regenwater tussen de armen van onze Heer staan, laten we ons inzetten voor onze broeders en zusters, laten we bij Allah zweren dat onze harten gebroken zijn door het onrecht en geweld wat ons broeders en zusters in Palestina wordt aangedaan en laten wij bij Allah zweren dat wij niks anders hebben en niks anders bezitten dan onze oprechte smeekbeden. Een smeekbeden dat door de hitte van onze imaan als een vuurpijl omhoog naar de Hemel wordt geschoten en zijn Heer vraagt om het niet af te wijzen.

Laten we Allah en onze broerders en zusters in Palestina tonen dat wij inderdaad moslims zijn, dat onze harten in tegenstelling tot de vervloekten niet van steen zijn, dat het onrecht wat hun wordt aangedaan ons ook treft. Wat voor excuus hebben wij nog als dit ons teveel gevraagd is? Wat voor excuus hebben we dan nog?

Woensdag ochtend tijdens het fadjr gebed inshaAllah. Zijn jullie met ons? Allah zei over het volk van Lot: ...Voorwaar, de vastgestelde tijd is de ochtendstond. Is de morgen niet nabij?" en bi idni_Allah is de vastgestelde tijd voor deze misdadigers de ochtendstond. Is de morgen niet nabij?



al-An'faal

9. Toen gij de hulp van uw Heer afsmeekte en Hij u antwoordde: "Ik zal u met duizend engelen helpen die elkander opvolgen."
10. God gaf het slechts als verblijdend nieuws en opdat uw hart daardoor mocht worden gerustgesteld. Want hulp komt alleen van God; voorzeker, God is Almachtig, Alwijs.
11. Toen Hij slaap over u deed komen als beveiliging van Hem en water van de wolken over u neerzond, opdat Hij u daardoor mocht reinigen en het vuil van Satan van u mocht verwijderen en opdat Hij uw hart mocht sterken en u mocht doen volhouden.
12. Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
13. Dit is, omdat zij zich tegen God en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen God en Zijn boodschapper strijdt, (wete) God is voorzeker streng in vergelding.
14. Dat is (uw straf), ondergaat haar daarom en weet dat er voor de ongelovigen de straf van het Vuur is.







fa_l joebaligho ashaahido minkoem al ghaaib (geef deze boodschap door aan je broeders/zusters)

Wassalaam 'aleikoem wa rahmatoe Allaahi wa barakatoe,

P.s. geef dit door aan broeders en zusters.