Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk arrogante personeel bij velvet??



30-12-2008, 18:19
ik was vanochtend voor het eerst naar velvet (magna plaza) geweest.

ik ga daar echt nooit meer heen (ik had al zoiets van tjah dure winkel=shit personeel)

ik liep binnen (geen hallo)

ik was kleren aan het kijken en toen liep zo een verkoper langs....zo een kort,skinny meid met bruin haar....niet lelijk niet wauw! maar ze had zeker zo een arrogante uitstraling)

op een gegeven moment liep ze langs...ik keek haar aan en lachte naar haar toe en wat kreeg ik terug?-zo een blik, echt ze checkte me van top tot teen met een bitchy look en liep gewoon langs.......

ik vond het raar dus ik zo tazzz en een hele vieze blik)...toen zei ze tegen een collega wat heeft zij????

toen ik dat hoorde werd ik echt boos....ik bleef kalm en draaide me om........ik keek haar strak in de ogen en zei ''je keek me heel vies aan'' en zei zo van ja ja niet mijn bedoeling.....echt leugens........en toen zei ik dat dit echt geen customer service was en liep weg......de kut manager had ook niks gezegd van sorry....

ik heb het nu een paar keer meegemaakt..........zijn de meeste die bij zulke winkels shoebaloo..velvet...zo? ze denken echt dat ze het gemaakt hebben.......ging ik te ver???


ik moest me hart even luchten haha

30-12-2008, 18:23


zijn meestal zo ja!

30-12-2008, 18:28
Doet me denken aan pretty woman