Bekijk volle/desktop versie : Werk Wie kan mij helpen met de uitwerking van deze casus!!



Pagina's : [1] 2 3 4

30-12-2008, 15:34

30-12-2008, 15:42


Ik snap namelijk niet waarom ze daar géén recht op heeft x-)

30-12-2008, 15:44
Of is het zo, omdat zij kinderen heeft en haar man dus daarom recht heeft op haar adresgegevens ..hmmmm

30-12-2008, 15:45
Ik praat tegen mezelf haha

30-12-2008, 15:49


Iemand? Niemand?

30-12-2008, 15:52
Je moet waarschijnlijk de Wetsartikel bijnoemen.. Dat is altijd zo, je kan niet zomaar iets vermelden zonder een wetsartikel.. verder heb ik geen flauw idee.

30-12-2008, 16:00
Beetje een flauwe casus he.

Weet je hoe het in mekaar zit... deze casus moeten we zegmaar uitwerken en vervolgens moet ik die inleveren en krijg ik hier een mondelinge examen over.

...Dus dan moet ik dit gesprekje met een ander doen en dan ben ik de baliemedewerker.



Maar bla die bla ik zou echt niet weten wat ik haar zou moeten vertellen waarom haar verzoek is afgewezen!


Maar bedankt!




Ps.. geen zin om wettenbundels erbij te pakken als ik daarin begin te bladeren dan ben ik gelijk de rest van de dag chagerijnig


haha

30-12-2008, 22:25
Waarschijnlijk komt zij gezien haar situatie niet in aanmerking voor deze regeling. Blijkbaar is haar situatie niet ernstig genoeg en is er geen sprake van bedreiging of levensgevaar...??

Zoiets?

30-12-2008, 23:08

Citaat door Nederlands_Zina:
Waarschijnlijk komt zij gezien haar situatie niet in aanmerking voor deze regeling. Blijkbaar is haar situatie niet ernstig genoeg en is er geen sprake van bedreiging of levensgevaar...??

Zoiets?

Precies, dan zou je bijvoorbeeld de wetsartikel bij kunnen pakken zoals:

Identiteitsgeheim alleen voor levensbedreigingen...

zoiets.

31-12-2008, 00:29
Omdat de gemeente volgens de WGBA zelf bepaalt welke persoonsgegevens openbaar kunnen worden gesteld, de openbaring van deze gegevens kan volgens hen niet als schadelijk voor een persoon worden gesteld...

31-12-2008, 00:37
Okej, maar er word wel vermeld dat iedereen het recht heeft op een geheimhoudingsplicht. Ik heb nog nergens kunnen lezen dat dit alleen kan indien die persoon in levengevaar is of iets dergelijks... maar dat zou het heel goed kunnen zijn hoor..


ik vind het gewoon een vaag stuk



ik heb trouwens toch maar in de wettenbundel gekeken.. en tot zover heb ik daarover nog niets kunnen terug vinden wanneer zo een verzoek mag worden geweigerd..

31-12-2008, 00:41

Citaat door Fnollekrol:
Okej, maar er word wel vermeld dat iedereen het recht heeft op een geheimhoudingsplicht. Ik heb nog nergens kunnen lezen dat dit alleen kan indien die persoon in levengevaar is of iets dergelijks... maar dat zou het heel goed kunnen zijn hoor..


ik vind het gewoon een vaag stuk



ik heb trouwens toch maar in de wettenbundel gekeken.. en tot zover heb ik daarover nog niets kunnen terug vinden wanneer zo een verzoek mag worden geweigerd..



Misschien kan je contact opnemen met de gemeente zelf, waarschijnlijk kunnen hun je meer vertellen dan ons en dan heb je de juiste info

31-12-2008, 00:45



Citaat door Nederlands_Zina:
Misschien kan je contact opnemen met de gemeente zelf, waarschijnlijk kunnen hun je meer vertellen dan ons en dan heb je de juiste info


Ja dat is zeer zeker een optie, maar ik wil me niet al te veel verdiepen in deze opdracht. Ik wil mijn tijd liever kwijt aan belangrijkere opdrachten etc..

Maar ik dacht ik probeer het even hier op m.nl want wie weet

Maarja ik vraag het anders wel gewoon aan een docent.


Maar toch bedankt allemaaltjes

31-12-2008, 01:00

Citaat door Fnollekrol:
Ja dat is zeer zeker een optie, maar ik wil me niet al te veel verdiepen in deze opdracht. Ik wil mijn tijd liever kwijt aan belangrijkere opdrachten etc..

Maar ik dacht ik probeer het even hier op m.nl want wie weet

Maarja ik vraag het anders wel gewoon aan een docent.


Maar toch bedankt allemaaltjes

Mondeling examen is ook belangrijk meid, en zeker als jij de juiste info geeft (en dus onderzoek gedaan hebt) kan dit invloed hebben op je cijfer.

Maar ja veel succes ermee en laat je ons weten wat juist is?

31-12-2008, 10:12
Anders doe je wat iedere ambtenaar zou doen. Zeggen dat je je er nog eens over zal buigen en kijken wat je voor haar kunt betekenen en dat je op korte termijn contact met haar opneemt. Vervolgens ga je door met je volgende dossier en laat je de mevrouw voor wat het is. Lang leve de ambtenaren.

Pagina's : [1] 2 3 4