Bekijk volle/desktop versie : Het ware gezicht van de arabiche leiders



Pagina's : [1] 2

30-12-2008, 00:49
Oftewel de marionetten van de zionisten!!!!????!!!!

Asselamu 3alaikoem warahmathu Allahi wa barakehtuh
Ik vraag allah kracht voor mij en de gelovigen in deze dagen van pijn en ellende opdat we geduldig mogen blijven en we helder blijven denken ...

Gaza kent al dagen van aanvallen van de zionisten..
Een volkermoord de zion proberen de palstijnen van de aardbodem te vegen,,, Dat zijn onze broers en zussen die schreuwen om hulp ,, hulp die zij verwachten te krijgen van hun broeders en zusters, maar helaas niemand die trugkijkt naar hun.. het zijn toch maar de volk van alquds.

Mijn geliefde broer, mijn dierbare zus (en voor dat somiige hier weer gaan zeggen geloof kent geen emoties,,oeffoen lakoem oeffoen lakoem) zien jullie die beelden niet ,, zien jullie niet hoe ze daar afgemaakt worden het gaat hier niet alleen om emoties het is een feit dat je broer en zussen worden afgeslacht en wij staan er met popcorn in onze hand naar te kijken.
En zoals een jonge man gisteren zij:``Als wij onze opa vroegen waarom werd er niks gedaan tegen de zionisten toen ze de derde harameeyn aanvielen,,? Hij had de excuus nog kunnen zeggen dat ze toen geen snelle bericht hadden van alles en dat pas maanden nadat alles geklaard was zij de bericht hadden`` .EN WIJ WAT MOETEN WIJ ZEGGEN ALS ONS KLEINKINDEREN ONS VRAGEN OVER 2008 ??? WE WISTEN HET NIET ,, NEE WALLAHI WE WISTEN HET...

En mij diepste spijt voor sommige broers en zussen,,
Stel je even eens voor jij zit daar in gaza je bent alles kwijt .. je ouders je vrouw je kinderen je huis je auto je werk alles,, elke seconde duurt uren voor je en je schreeuwt om hulp...En ze vargen om de normale burgers om hulp want ze weten dat ze het niet van leiders zullen krijgen..MAar zelfs Die komt helaas niet ,,, en waarom omdat die ruzzie zitten te maken over hoe je de sokken moet dragen,, en dat je je tv weg moet gooien en dat we geen fotos moeten maken en je broek moet boven je enkels etc, etc, etc,
( ik zeg niet dat dit zinloze kennis is .. nee zeker niet maar der zijn nu toch belangrijkere dingen)

En dan nu de ameer elmoemineens van 2008,,, 3aroen 3alaikoem 3aroen
3alaikoem wa antoem taqoelloena Laillahe illa allah...
Jeh ummarah waar zijn jullie???? waar is jullie stem???? waar is jullie steun???

Wallahi we vragen van jullie niet om de zionisten aante vallen
Wallahi we vragen jullie niet om onze diepste wensen
wallahi we verwachten niet van jullie om te zijn zoals Alfaroek of Asidiq of als sayfu alahi masloel We vragen zelfs niet eens om leering te trekken van de leerlingen van de profeet .
Want wallahi we weten dat jullie dat niet zullen doen..

Het minste wat van jullie verwacht te zeggen was het geweld tegen de palestijnen moet stoppen,,
Dat jullie met jullie zogenaamde democratie wat van je zelf liet horen,,
Ow leiders wallhi laat de hele wereld zien dat wij ongelijk hebben ,,Ow leiders laat zien dat jullie jezelf inzetten voor de ummah..laat zien dat iedereen die zegt die leiders van ons zijn handlangers van de kufr,, grote zonde heeft gezegd,,want wallahi het gaat ons niet om wie er op de stoelen zit maar wat degen doet...

Het is nu dinsdag 30 december Al ruim 345 martelaren en ruim 1600 gewonden het terreeur tegen gaza begon zondag ,,,
EN NOG STEEDS HEBBEN DE ARABICHE MOSLIM LEIDERS NIET EENS MET EL KAAR VEGADERD..niet eens vergaderd we hebben het dus niet over een antwoord waar de palestijnen echt iets aan hebben nee zhebben niet een vergaderd...

Dit wou ik even kwijt mijn broers en zussen ik kan zo uren door blijven gaan maar daar komt geen eind aan,, en ik wil geen kloof verbreden ik wil juist allen de hereniging incha e Allah

allahumma bedil ilahwhaal 3ella gairi7aal
Allahumma wahid suffoefanna
Allahumma wahid suffoefanna

Waselamu 3alaikoem warahmethu Allahi wa barakehtuh

30-12-2008, 00:57


Ze zijn meer bezorgd om hun troon/zetel en dinars

30-12-2008, 01:04

Citaat door Dina-87:
Ze zijn meer bezorgd om hun troon/zetel en dinars

Zied weg jij jij ziekte...

30-12-2008, 01:09
En je hoort de arabiche leiders en groepen de shia beschuldigen geven van dat zij van het moment misbruik maken..
Waarom omdat ze de palestijen wel helpen en steunen en met krachtige taal,,,

Ow arab ow moslims ow jullie die houden van allah ow jullie die houden van de profeet ow jullie die houden van zijn sunnah ow jullie die houden van de sahabah ow julie die houden van hun volgelingen ..
Wees zelf degen met krachtige taal en steun ,,

Allahumma ameen

30-12-2008, 01:11



Citaat door Dina-87:
Ze zijn meer bezorgd om hun troon/zetel en dinars


volgens mij geniet jij hiervan, ik zie je in verschillende topics over palestina nutteloze reactie plaatsen.

30-12-2008, 01:16

Citaat door Dina-87:
Joden genieten inderdaad van de verdeeldheid onder Arabieren en moslims.


jullie genieten ervan om te kijken hoe moslims worden afgeslacht

30-12-2008, 01:19

Citaat door Dina-87:
We lusten hun bloed rauw. Bij Pesach zullen we volgend jaar een half glaasje bloed drinken als symbool voor de overwinning op Gaza.(serieus)

Jij bent echt ziek ,, weetjeh wat je moet doen spring uit de raaam meschien overleef je het wel...

30-12-2008, 01:20

Citaat door Dina-87:
We lusten hun bloed rauw. Bij Pesach zullen we volgend jaar een half glaasje bloed drinken als symbool voor de overwinning op Gaza.(serieus)


geniet, want deze dounya is voor jullie.

30-12-2008, 01:26

Citaat door dustismybed:
geniet, want deze dounya is voor jullie.


En el Akhiera ook.

30-12-2008, 01:27

Citaat door Dina-87:
En el Akhiera ook.


Laat dat maar aan Allah over om te bepalen

30-12-2008, 01:30

Citaat door Dina-87:
En el Akhiera ook.

jah idd klopt,,, fi asfelli djahanam .. el wailoe 3alakoem

30-12-2008, 01:31
dina, ik heb je toch geciteerd, waarom verwijder je opnieuw al je reacties?

30-12-2008, 01:32



Citaat door moejahid_88:
jah idd klopt,,, fi asfelli djahanam .. el wailoe 3alakoem


soubhannallah

sorry, voor het verpesten van je topic

30-12-2008, 01:35

Citaat door dustismybed:
soubhannallah

sorry, voor het verpesten van je topic

neejoh geeft niet zus...
Zij heeft het verpest .. jij duid juist alleen aan dat je geeft om je geloof..

30-12-2008, 01:42

Citaat door Dina-87:
En el Akhiera ook.


Pure shit jood!

Ach jullie joden zullen snel in de douches belanden!

Pagina's : [1] 2