Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een Brandende Vraag

marocalhoceima
23-10-2002, 14:09

Hallo Iedereen, IK wil wat vragen aan jullie zouden jullie mij kunnen helpen met het zoeken naar een goeie NEGAFFA. Mijn zus gaat in feb trouwen en we zoeken daarnaar. Ben je getrouwd of ken je iemandLaat het me weten. P.S Als jullie een goeie site weten? Daar ben ik ook heel blij mee. En de standaard negaffa`s zoals Afrah en saloua en de *********** die ken ik al. XXXXmarocalhoceima :zwaai:

Soetje
23-10-2002, 14:35
He hallo, heb je al op Yasmina.nl gekeken??? Er is een negafa in amsterdam haar naam is Toria, Er is eentje in Maarssen haar naam is Hafida maar telefoonnummers moet ik echt gaan zoeken, ik zal kijken maar ik beloof niks! Zoen Soetje

missriffia2002
23-10-2002, 14:48
ik ken er ook een uit tilburg haar naam is rita En het is een hele goeie!! ik zal na vragen aan mijn moeder zij weet haar gegevens wel en als ik het heb dan geef ik het door

marocalhoceima
23-10-2002, 15:19
meiden shoekran jullie zijn schatten. En nog bedankt dat jullie gaan zoeken naar de gegevens. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxAnoual

rabke
23-10-2002, 15:31

Ik ben zelf vorig jaar getrouwd en had een negaffa uit rotterdam, Naima heet ze echt een hele goeie!! echt een aanrader.

marocchik
23-10-2002, 16:27
hoi Rabke heb je misschien wat meer gegevens over haar. Waar het is en heb je misschien haar nummer. of heeft ze misschien een internet site? Maar als je dat niet weet in ieder geval bedankt voor je reactie. XXXXXXXXXXXXXXXXXanoual

marocalhoceima
23-10-2002, 19:19
hoi, Dank je wel he. je bent een schat. xxxx