Bekijk volle/desktop versie : Als twee zielen maar een zijn......



Pagina's : [1] 2 3 4

08-03-2004, 22:04
hallo allemaal....
Ik ga schrijven over een jonge youssef & een meisje die Dounia heet..

(korte samenvating over de personen die er in voor komen)

YOUSSEF: is een stoere jonge die met alle soorte rassen omgaat en is een jonge die niet in liefde geloofde..Hij had met een nedelands meisje al best lang voor wat hij met een nedelander ging dat wisten al zijn vrienden en omgeving wel..
hij was populair bij de vrouwtjes en kon goed op schieten met iedereen..op een dag was hij het nedelandse meisje zat haar jaloezie haar gezeik logische ze voelde zich minderwaardig omdat hij zoveel aandacht kreeg...dus hij was haar zat en het ging UIT..hij dacht ik neem een tijdje geel meisje meer
(zoiezo geen morokaanse die veroorzaakte volgens hem toch alleen problemen)ouders enzo..
Tot dat hij haar zag de Drama begon wat hij zich nooit kon voorstellen..


DOUNIA:is een meisje die echt gewenst is bij de boys...
Ze straalt zelfvertrouwen uit ze weet dat ze mooi is lange mooie donker krullend haar met diep bruine ogen waar alle jongens wel van zouden willen proeven maar zo is dounia niet nog nooit heeft ze behoefte gehad aan een vriend/jongen
wie ze ook zag ze vond die genen te min voor haar zelf al dat aandacht dat ze kreeg maakte haar wel een beetje kapsones...Ze vond haar vriendinnen ziellig dat ze een vriendje hadden waar ze zo stapel op waren dat was niet hart je moest altijd (moeilijk zijn) zo hoorde het..nooit zei ze nooit word ik verliefd Ik zweer het zei ze geen een jonge kan mij ooit helemaal gek verliefd maken..
Tot dat ze die ene jonge zag die met open mond naar haar zat te kijken ze keek vies naar hem en dacht tttsssss...maar toen...

ALS JULLIE WILLEN DAT IK MET ME VERHAAL BEGINNEN WIL IK HET HOREN OKEYYY

MUCH LOVE

'K WACHT OP REACTIES..........................

12-03-2004, 09:11


Ga maar verder het is een leuki verhaal YOU GO GIRL

12-03-2004, 09:21
ga verder meid

13-03-2004, 15:27
Ik ga weer verder bedankt voor jullie reacties


Dounia kijkt hem aan ze denkt 'wat zit jij nou te kijken' ze draait haar hoofd om kijkt ergens anders heen maar het helpt niet het lijkt als of die jongen zijn hoofd niet meer kan bewegen..dounia begint boos te worden want ze houd hier dus echt niet van dan zegt ze:Wat..wat is er?is er iets..
Youssef denkt he he eindelijk ze zegt wat..hij wilt wat zeggen maar het lukt niet daMmM.. wat is dit het lijkt" alsof me mond is verlamd" en dan zegt hij droog alles goed shitt..denkt yousef in z'n zelf zo doe ik dit niet dammÿoussef waar zijn you player praatjes maar nee hoor het lukt niet enn zegt hij alles goed?..........
Dounia:Ja het ging goed met mij voordat jij mij vroeg hoe het met me ging je hebt zo'n beetje me dag verpest....
OOeePs..denkt youssef en loopt naar haar toe hij zegt je bent een mooi..Ik weet het maar dat kan ik niet van jou zeggen zegt dounia..
hahahahaha dat mag ik wel zegt youssef een beetje kapsones kan wel hahahahah...Ey jongen ik weet niet wat je tegen mij zit te praten maar ik heb echt geen tijd voor je...
Wacht maar meisje jij bent van mij denkt youssef hij geeft haar twee kussjes en loopt naar zijn vrienden toe rachid zijn beste vriend ligt plat van het lachen ey ik weet niet hoor dit is gewoon een meisje waar ji zeker mee zou willen trouwen hahahahah. Hou je bek man wat xxx je nou hou dat soort shit voor je a mongool..
hij denkt bij zich zelf waneer zie haar weer?????????ik weet niet eens hoe ze heet hij gaat naar huis gaat op bed liggen en zet muziek op denkt aan haar damm zo mooi maar nee..zezal een zeker een vriend hebben kan toch niet als je er zo uit ziet..Hij saat op en nou nee meisje zegt hij hart op jij bent van mij..naouar komt zijn kamer in dat is zijn kleine zusje van 17 ja wat riep je mij?? zegt ze nee lieverd ik praat in me zelf ik begin gek te worden..hahaha wat is er yous ben je verliefd??
wie is het zeg please misschien ken ik haar zeg zeg..
Weet je naouar was vandaag ff bij rachid op school ik zag daar een mooi meisje niet dat ik verliefd op haar ben maar..ey wat gebeurd er met mij zit ik mijn probleem aan jou te vertellen ey ik ga naar rachid ik moet zaken bespreken..yous ik ga zo naar jamila dat je het weet.Ok maar wees vroeg thuis. Ja is goed..hij loopt zijn kamer uit en naouar begint hart op te lachen en zegt he he jij bent ook verliefd..youssef komt terug en zegt dat hoorde ik naouar schrikt nee ik zei het niet tegen jou jij bent player jij word niet veriefd hahahahaha..
Donder op man wat verliefd wil je naar jamila if niet?? hou je mond dan ok??ja ja ik zeg niks hahahahah...Mongool zegt hij en loopt de kamer uit..
Het is vier uur dounia is uit wat een dag he zegt hayat tegen dounia ey maar het was een mooie jongen hoor ik zou echt wel me kans grijpen weet je hoeveel meisjes gek op hem zijn ik ken hem van me broer hij kwam vroeger weleens bij ons lang maar daarna waren me broer en hij niet zo goed meer met elkaar..Ja lekker belangrijk hayat jij hebt al vier vriendjes gehad en ik geen een moet ik meteen met de eerste de beste gaan ofzo en ik vind hem lelijk als je hem zo mooi vin ga jij toch met hem..ey waarom zo gefokt of???.....wat?? of....?? waattttt hayat wat..je ziet hem wel staan he..nee wat xxx je nou man doe normaal hoor. Dounia?????...neeeeee ik vind hem niet leuk hou er over op anders ga ik je hart breken ok??ok ok rustig para wijf hiezo..hahahh
smak smak sma smak..dounia en hayat kussen elkaar en dounia pakt de bus en gaat naar huis..
Even later...
dounia stapt uit oowww mijn god zegt ze hart op en mensen draaien zich om en kijken naar haar..zij ik dat hart op denkt dounia ja dus..
daar loopt hij..nee he zijn vriend wijst naar me..wat moet ik doen als hij naar me toe komt twee keer op een dag zie ik hem zij kijkt naar de lucht.. en zegt: Allah wat is dit toeval of wil je me wat zeggen???
Rachid begint te smilen en zegt ey yous kijk wie daar loopt..nu ff niet man ik hem geen tijd voor je bitches..ey kijk nou maar youssef tilt zijn hoofd op ennn...Ow shitt zegt hij hart op. ey man rustig kom rachy kom ik moet haar vragen hoe ze heet ey ey eyyyyyyyyyyyyyy...wat ren je man..
Hij rent gewoon ne kom niet please nee wat moet ik zeggen ok dounia blijf rustig het is zomaar iemand doe gewoon droog..niet te geloven ik ben in me eentje al was er nou een vriendin bij dan kan ik beter hart doen shiitt hij staat voor me..
hey toevallig of niet??e e ja maar ik ga weer..
youssef pakt haar bij haar hand en zegt ik eet je niet op ik wil gewoon ff een paar dingen vragen die op me hart zitten 2 vragen meer niet..ik moet naar huis en ze loopt haastig door..youssef loopt naast haar enzegt waarom loop je zo snel je rent bjna ik eet geen mensen dat meen ik wullah..hahah dounia lacht.wat ben jij mooi als je lacht. Ja ja hou maar op ik heb haast val me niet lastig. ok..Maar doe dan een ding voor mij kom op man ik ben helemaal biuten adem blijf ff staan ok..
wat??Laat me je twee vragen steel 2 niet meer??eeeeee..ok..vraag maar wat is je probleem..hahah nee geen probleem ik wil gewoon weten of je hart leeg is??Damm wat is hij lief zo vragen al die andere jongens het niet ze vragen meteen ey mag k je nummer ohh wat haat ik zulke mongole..Eehmm ja me hart is leeg klaar ik ga weer. Neeee wacht 2 weet je nog..Ja ik weet nog vraag maar denk je...wat? denk je...
wattttt...?jongen...watttt ..vraag dan ga ik???denk je dan ik een kans bij je maak een kans een kleine kans maar..
hahahah hou op man..hey beantwoord anders ga ik gewoon mee tot je huis en slap ik voor je deur wullah ik doe het..ja ja ok doei ik..ik doe heettt ik zweer het wullah Rachid ja of nee zeker wel hij doet het hij is een gekke marokaan..zie nou maak ik kans??
dounia denkt hij is leuk maar dat kan toch niet ik kan toch niet zeggen ja je maakt kans..tuurlijk wel als hij mijn ware is dan kan het maar wat als hij het niet is??jewel ik bid elke dag tot allah dat mijn eerste mijn man moet worden als het is gehoord dan..
ok misschien maak je kans ok zo goed nu ga ik weer..nee niet misscien ja of nee...Ik zeg misschien en je zou maar 2 vragen stellen en niet 3..en ze loopt door ok.. is goed ik speek je nog zeker wel vrouwtje maak je maar niet druk schreeuwt hij terwijl dounia door loopt..heyyyy heey..wat schreeuwt dounia je naam ik weet je naam niet eens...DOUNIA is de naam!!!!dounia.. dounia mijn vrouw het rijmt hahahah lacht hij hartop rachid vraagt wat is er maaf wat lach je.. nikksss..zomaarHey dounia ze hoort het niet dooouuuniaa...ze stopt en draait zich om ze zegt niks maar maar met haar armen een gebaar van wat nou weer?? YOUSSEF is mijn naam..!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rachid zegt:Ey kom Sahbi genoeg voor vandaag vond je niet touusef hoort hem niet en zegt wat??Wat zei je..Niks jongen laaatt maaaarrr..ow okey...weet je youssef ga nar huis en ga slapen heb je nodig denk ik..We gaan vanavond uit weet je nog oww jah ey rachy ik hen geen zin ga jij maar met mo..nee yous je gaat mee ga niet dom doen het is de verjaardag van kamal hij verwacht jou er ook zeker bij ok ok..ik ga mee maar ik ga nu ff naar huis ik ga met met me moeder boodschappen doen..ok man is goed ik bel je wel voor dat we gaan ja is goed..ciao..
youusef loopt naar huis belt aan gaan we zegt hij ja.. wel gaan zegt zijn moeder heb je je auto steutels bij je??nee neem ze mee ze liggen op de kast..zijn moeder loopt naar buiten en ze rijden met zijn zwarte golf 4 naar de alberthijn...
dounia loopt en opeens stopt ze met lopen wtdoe ik ik moest de bus pakken op station ze loopt hopend teug dat ze hem hem niet ziet anders staat ik voor xxx..nee nergens te bekennen geen youssef in de buurt.Youssef leuke naam ja toch kan er mee door..ze zit in de bus en zit uit de raam te staren. Ik heb gewoon tegen hem gezegt dat het misschien kan hij is gewoon leuk..oo allah ik smeek u als hij het niet is laat het niet verder gaan dan dit............
ze stapt uit de bus daar staat ze in klein morokko ze belt beneden bij de flat aan zzzzzzzzzz de deur gaat open..ze gaat met de lift naar boven de deur staat open ze geeft haar moeder een kus en gaat naar haar kamer..tttttttttrrrrrrrrrr.....hij telefoon trilt het is anoniem nou nee dat neem ik niet op..ze haat het als er anoniem word gebeld ze laat gewoon over gaan.................
ze gaat op bed liggen..YOUSSEF waaatttt ben jij het ??
en denkt na wat er allemaal is gebeurd vandaag "damm wat en dag".....





DAT WAS HET VOOR NU ALS IK MOET DOORGAAN WIL IK HET HEEELLLL GRAAG HOREN i HOPE SO

16-03-2004, 13:48


Al ik verder moet gaan wil ik het horen mensuh...

16-03-2004, 15:18
Ga Verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..................
Pleasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeee eeeeeeeeeee!!!..
Het is Een Topverhaal!!...

Ik Ben Je Eerste Fan!!

16-03-2004, 15:36
Hoofdpersonen:Yonca,Larissa,Naoul(Ze zijn elkaars beste vriendinnen.Hanane,Danielle(Worden vriendinnen van hun,Aziz,Soufiane(Tweelingbroertjes ook vriendtjes van Hanane en Danielle.Yassin(Naouals Boy maar ook de Player!!) Ouafa zusje van Naoual

Tringgg.Wat al 7 uur kanke het is soms vervelend om 7 uur op te staan voor school Maar vandaag wordt wel een leuke dag want er komen twee Leerlingen uit het buitenland en ik mag hun de komende twee weken gek maken.Hihihi.Naoual,Naoul opstaan je meot me haar doen.Ik kom lieve zusje van me.Die bitch ook elke dag weer het zelfde :je meot iets leuks in me haar doen oke.Anders ga ik tegen bebba en yemma zeggen dat je me slaat oke.Ik kleede me aan maar toen hoorde ik iets .Watttt wie belt op dit tijdstip nou .Ohw wat lief een smsje van Yassin hij is toch zo'n lieve schat (ook al heeft hij 300 vriendinnen gehad)Toen ik me aankleede mijn zusjes haar deed en naar beneden ging omdat ik wou ontbijten ging de telefoon en ik wist al wie dat was.Hey sweety's van me.Hoi Naoual Hoi Larissa alles goed met jullie wijffies .Goed goed en met jullie,Kan gewoon neit beter.Toen ik klaar was met praten aan de telefoon maakte ik het ontbijt wat ik trouwens elke morgen doe want mijn ouders worden pas 8 uur wakker.Ik kwam gelukkig nog op tijd op school.Wow wie is die lekkertje

16-03-2004, 19:51
............De volgende dag word ze wakker...Ze kijkt op haar tel dat meen je niet hij is uitgevallen....ze heeft zich verslapen ze doet snel haar mobiel in de lader zodat ze zo toch nog bereikbaar is. Ze is toch te laat dus daarom haast ze niet rustig aan kleed ze zich aan ze kijkt in de spiegel en zegt: "daammm you look good girl " en begint te lachen hahah ik begint echt kapsones te worden hoor hey.. als ze klaar is loopt ze de deur uit net als ze de deur achter zich dicht doet gaat hij weer open..Het is haar moeder.Ga je naar school zonder iets te eten lieverd ik heb geen trek ma is goed lieverd...Ze loopt naar de bushalte op de bus te pakken naar station. Ze staat er nog geen 2 min. en er word vet hart getoeterd toooeeett tooeeettt...het is een golf er zit een jonge in.
Dounia draait zich meteen om en doet alof ze het niet ziet de auto stopt bij de bushalte precies voor haar voeten de raam gaat open..nee niet kijken dounia je hebt genoeg van dat soort idioten meegemaakt die je lastig vallen diss hem gewoon zodat hij oprot..Opeens hoort ze oww je hebt het druk met je zelf??als ik in me zelf praat doe ik dat meestal niet hardop..hahahahah begint de jongen te lachen..Nee deed ik dit hart op heeft hij alles gehoort neeeeee....Ze kijkt in de auto wie het is dit meen je niet het is youssef..Youssef?????heyyyy meid stap in dan breng ik je naar je school..Nee ik ga met de bus kom nou dounia doe niet zo koppig ik eet je niet op stap gewoon in kunnen we ook ff praten nee youssef doe maar niet het is buiten mijn gewoontes om in een auto te stappen van een jongen waarvan ik alleen de naar ken..DUSSS sorry..
Aaa oke dan morgen weer een dag of straks jah toch????hahaha lacht youssef wat een leuke lach heeft hij denkt dounia..Wat een goed meisje denkt youssef een andere meisje was allang al ingestapt..
Je kan beter doorrijden youssef de bus komt eraan ooww jah je hebt gelijk is zie je ok pas goed op je zelf lieverd..ok zal ik doen yousef rij nou maar weg...en youssef rijd weg en toeterd nog twee keer voor dat hij helemaal uit mijn beeld verdwijnt..
Dounia zit in de bus damm youssef je doet het voor de tweede keer in twee dagen ik denk gewoon aan je neejj ik denk niet aan hem ik denk aan de situatie ik vind hem niet leuk of zo gewoon hij ziet er wel leuk uit maar that's it..Toch????
Youssef heeft heel hard muziek aan gezet en rijd naar station daar moet dounia zo heen komen als ze naar school moet damm wat ben jij mooi wat ben jij teder..


Ik ga morgen verder love youuu

17-03-2004, 15:39
: Love ya all

17-03-2004, 15:41
Echt leuk hoor meid ga snel weer verder

21-03-2004, 11:56

Citaat:
Origineel gepost door Tha_loveAngel
: Love ya all
Love Yahh 2...Maar Ga Gauw Verder!!..Ik Was Je Verhaal ff Kwijt...Maar Ik Heb Je Weer Gevonden!!..Gelukkig!!...I'll Never Leave Yah:P..Haha Mohim Ga Gauw Verder...Toppie
-x-koejsie-x-je Aiam

30-03-2004, 15:29
Ga verder Meisie...Kom op ik w8.>Doe ut voor mij

30-03-2004, 16:01


toppie ewa zid ga gauw verder:blauwkus:

::C::H::A::I::M::A::A::

30-03-2004, 23:24
Nou meid
ik heb net gelezen.
en ik moet je zeggen dat je zeker moet doorschrijven

12-04-2004, 14:01
Ewa Zid....Waar W8 Je Op....Snellllllllllll!!...Laat ons niet te lang wachtten meid!!!...:blauwkus: -x-kusje-x- @iam

Pagina's : [1] 2 3 4