Bekijk volle/desktop versie : Een vraagje



23-10-2002, 09:54

Citaat door Starlight:
Mijn vriend heeft komende zondag (27 oktober) een kickboksgala in Weert. Ik wilde vragen of er nog meer mensen van Yasmina daar zullen zijn (vechters of toeschouwers).

P.s. mijn vriend is de lekkertste mocro op die gala en hij gaat zijn tegenstander (hopelijk) een lesje leren om nooit meer te vergeten.

.

23-10-2002, 09:56


Hebt aub een beetje respect voor je medemens...

23-10-2002, 09:59
en schep niet zo op wil je

23-10-2002, 10:20
meid ga alleen naar boks gala's niet naar kickbok gala's
trouwens kickboxen is niets aan . (boksen daarintegen is veel leuker , spreek uit eigen ervaring )

23-10-2002, 10:37



Citaat:
Origineel gepost door Starlight
Mijn vriend heeft komende zondag (27 oktober) een kickboksgala in Weert. Ik wilde vragen of er nog meer mensen van Yasmina daar zullen zijn (vechters of toeschouwers).

P.s. mijn vriend is de lekkertste mocro op die gala en hij gaat zijn tegenstander (hopelijk) een lesje leren om nooit meer te vergeten.

De meeste leden hier, gaan zaterdag dagje tegen de oorlog demonstreren op t dam.

Zondag gaan de meesten naar de lezing over de wettenschap in de islam, gehouden in de moskee.

23-10-2002, 12:13
dat is ook een idee???????

23-10-2002, 12:57

Citaat:
Origineel gepost door TNAwie
De meeste leden hier, gaan zaterdag dagje tegen de oorlog demonstreren op t dam.

Zondag gaan de meesten naar de lezing over de wettenschap in de islam, gehouden in de moskee.
Mooi gesproken, insallah ga ik zondag zeker ...... zaterdag weet ik nog niet

23-10-2002, 14:47

Citaat:
Origineel gepost door Ismael21
Mooi gesproken, insallah ga ik zondag zeker ...... zaterdag weet ik nog niet
Ik zie je in ieder geval zondag

Ik zal een plo shjaal dragen :mrt2:

23-10-2002, 14:53
kickboksgala`s zijn leuk om aan mee te doen.maar naar mijn mening absoluut niet leuk om naar te kijken.
de hele tijd die gestresde muziek.(getrommel enzo)
en juigen als er iemand knocky gaat.
neeh niks voor mij