Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Sporten voor moslima's?



28-12-2008, 21:41
Salam dames.

Ik weet dat heeeel veel meiden aan fitnes doen. Ik zelf ook, draag een hijaab maar sport zonder hijaab en heb mijn vriendin eindelijk zo ver gekregen om ook te gaan sporten maar ze weigerd haar hoofddoek af te doen groot gelijk heeft ze ik begrijp haar ook wel.. Zijn er meerdere meiden die dit hebben?
Sporten julie ook en wat dragen jullie dan qua kleding?
Het is wel een meidensportschool maar toch wil ze niet..

Iemand tipsss om haar verder te motiveren?

Groetjess

28-12-2008, 21:42


Sport ook eigenlijk liever met hoofddoek op, ook al is het een damesfitnesschool..

ik doe hem wel anders maar toch

28-12-2008, 21:44
Sorry hoor maar dat slaat nergens op om je hijaab af te doen tijdens het sporten!

Ik draag ook hijaab en laat um gwn lekker op no way dat ik um ga af doen OOKAL zou het ALLEEN voor vrouwen zijn NOG zou ik hem OP laten!

28-12-2008, 21:47

Citaat door nassima_sweety:
Sorry hoor maar dat slaat nergens op om je hijaab af te doen tijdens het sporten!

Ik draag ook hijaab en laat um gwn lekker op no way dat ik um ga af doen OOKAL zou het ALLEEN voor vrouwen zijn NOG zou ik hem OP laten!


Ieder z'n mening!!

Draag je em dan als echte hijaab of naar achter?

En wat heb je hierbij als kleding stijl?

Ik weet dat meningen hierover erg verschillen maar ik vraag het me gewoon af.. ik wil echt dat ze gaat..

Groetjes..

28-12-2008, 21:54



Citaat door nassima_sweety:
Sorry hoor maar dat slaat nergens op om je hijaab af te doen tijdens het sporten!

Ik draag ook hijaab en laat um gwn lekker op no way dat ik um ga af doen OOKAL zou het ALLEEN voor vrouwen zijn NOG zou ik hem OP laten!


Waarom zou je in Allah's naam een hijaab dragen, terwijl je je in een ruimte bevindt met alleen vrouwen, waarin je je ook nog eens gigantisch inspant?

Als er een risico bestaat dat er een man binnen loopt, dan moet je jouw hijaab zeker niet afdoen, als is de kans slechts 1%, maar als dat onmogelijk is..doe lekker je hoofddoek af, bedek je aura en weg met het overtollig vet.

..vind ik

28-12-2008, 22:03
w.w.w. c.u.r.v.e.s.nl dit is alleen voor dames dus misschien ideaal voor de hijaab dragende

28-12-2008, 22:11

Citaat door hasna_16:
Waarom zou je in Allah's naam een hijaab dragen, terwijl je je in een ruimte bevindt met alleen vrouwen, waarin je je ook nog eens gigantisch inspant?

Als er een risico bestaat dat er een man binnen loopt, dan moet je jouw hijaab zeker niet afdoen, als is de kans slechts 1%, maar als dat onmogelijk is..doe lekker je hoofddoek af, bedek je aura en weg met het overtollig vet.

..vind ik


Stel er komt een man binnenlopen? of iemand maak fotos?

Waar ik sport is het gemengd dus ben genoodzaakt om mijn hijaab op te houden

28-12-2008, 22:14
Ik droeg 'm gewoon hoor. Ik had toen voor het sporten een lange longsleeve gekocht, die kwam ongeveer tot het midden van mn bovenbenen en daaronder gewoon een wijde adidasbroek.

Oh ja, ik droeg wel van die Ameera hoofddoeken, die zitten heerlijk.

Bij ons was het ook gemengd.

28-12-2008, 22:17
Dames die hoofddoek dragen tijdens het sporten? Hoe dragen jullie de hoofddoek dan? Naar achter of echte hijaab"?

En voor degene die echt naar voren dragen is dat niet zwaar, moeilijk? Gebruiken jullie dan ook naalden is dat verstandig.

En wat ze ook soms zegt mensen gaan me raar aankijken dit bedoeld ze dan in een gemengde school..

Groetjess.

28-12-2008, 22:19

Citaat door __Salima__:
Dames die hoofddoek dragen tijdens het sporten? Hoe dragen jullie de hoofddoek dan? Naar achter of echte hijaab"?

En voor degene die echt naar voren dragen is dat niet zwaar, moeilijk? Gebruiken jullie dan ook naalden is dat verstandig.

En wat ze ook soms zegt mensen gaan me raar aankijken dit bedoeld ze dan in een gemengde school..

Groetjess.


Gewoon naar voren, over mn boezem (grote Ameera).

Hoe kan ze dat nu al weten als ze 't nog niet heeft geprobeerd? Bij mij keken ze echt niet raar hoor.

28-12-2008, 22:34

Citaat door Achmed_N:
Gewoon naar voren, over mn boezem (grote Ameera).

Hoe kan ze dat nu al weten als ze 't nog niet heeft geprobeerd? Bij mij keken ze echt niet raar hoor.


Ja bij mij kijken ze ook niet raar en ik ben e3d de ENIGSTE met hijaab

28-12-2008, 22:36
Ik was ook de enige

Was gewoon heel normaal, eigenaar en stagiaire kwamen vaak even een praatje houden.

28-12-2008, 23:12


ik laat me hoofddoek ook gwn op..omdat het natuurlijk gemixt is..
ik heb ook 1 maandje op een vrouwe fitness school gesport.. ik droeg me hoofddoek ook naar voren..was helemaal niet moeilijk hoor..
totdat et zomer was.. en ze hadden daar geen erco.. toen deed ik em wel af !