Bekijk volle/desktop versie : lelijke tenen?

Pagina's : [1] 2

08-03-2004, 20:59
heb je weleens lelijke tenen gezien en wat was er lelijk aan?

hoe zien jou tenen eruit en heb je weleens last van je voeten gehad?

Ik ben benieuwd, omdat ik in de zaak vaak mensen krijg met vervelende voeten echt zielig

08-03-2004, 21:08

nee, ik heb gelukkig niet echt rare tenen......... k vind ze best mooi, als ik kijk naar anderen
k heb ook nooit last van mn voeten gehad. zat eerst een meisje bij mij in die klas, en die had eczeem..... ook aan der voeten, heel lelijk

08-03-2004, 21:20
jasses! Allah jehfad hoor.

likdoorns zijn pas lelijk...niet ect vrouwelijk, maar wat ik merk is dat veel mensen niet goed zijn voorgelicht wat betreft voetverzorging.

08-03-2004, 21:24

Citaat:
Origineel gepost door ambition
jasses! Allah jehfad hoor.

likdoorns zijn pas lelijk...niet ect vrouwelijk, maar wat ik merk is dat veel mensen niet goed zijn voorgelicht wat betreft voetverzorging.
ja he, maar eigenlijk doe ik niet echt mn voeten verzorgen.... alleen teennagels netjes bijknippen that's it, jij?

08-03-2004, 23:41

De mijne willen ook weleens paarsig worden in de winter. En behalve paars zijn ze dan ook pijnlijk, maar dat zie je niet.

Verder zitten de 2e en 3e teen bij mij (1e teen = grote teen) half aan elkaar vast, alsof ze niet ver genoeg geknipt zijn, zeg maar. Typisch, maar doorgaans vindt men dat wel schattig. Als men er al iets van vindt.

09-03-2004, 00:38
koue voeten............daar weet ik alles van

09-03-2004, 09:01
1 KEER PER WEEK VOETEBAD....
NAGELS BIJKNIPPEN OF VIJLEN...(HEB EEN PEDICURESETJE)
DAARNA INSMEREN MET EEN VOETENCREME....

VOETEN MOGEN OOK VERTROETELD WORDEN!

MMM....HEERLIJK

09-03-2004, 10:32
Eerlijk gezegd doe ik ook niks aan me voeten en tenen,maar hebben jullie een aantal tips voor me, want ik denk dat ik ze moet verwennen, ik heb ze echt in de steek gelaten....O wie O wie heeft tips voor me....vooral op het gebied van likdoorns

Liefs Rania

09-03-2004, 15:38
Ik heb in de zomer wel eens last van eelt onder mijn voeten. Dus op mijn 'voetzool' om het zo maar te noemen. Dat hebben veel (Marokkaanse) vrouwen heb ik gemerkt. Maar bij mij is het vooral in de zomer en dat komt omdat ik dan met veel water (dweilen) werk terwijl ik op blote voeten loop. Althans, ik denk dat het daardoor komt.

Iemand hier een tip voor?

09-03-2004, 15:41
Ik heb geen lelijke voeten, dat niet , juist wel schattig om naar te kijken

Maar ze zzijn altijd koud Soms zelfs in de zomer

09-03-2004, 20:08
hey one toutsch mijn moeder had dat ook en die is naar zo een vrouw geweest die voeten behandelingen doet.en ze kreeg ook pilletjes.maar wolah haar voeten zijn echt zuper mooi geworden.en het is nu helemaal weg.

09-03-2004, 21:23
ik heb persoonlijk heel erg last van LIKDOORNS( echt afschuwelijk) iK DURF MIJN VOETEN NIET te laten zien.......Heb pleisters geprobeerd enz. enz. Heeft iemand nog tips!!!!!!!!!

09-03-2004, 22:50

komt denk ik door te strakke schoenen ben je weleens naar pedicure geweest Imouzaria?

09-03-2004, 23:41

Citaat:
Origineel gepost door nadorgirl17
hey one toutsch mijn moeder had dat ook en die is naar zo een vrouw geweest die voeten behandelingen doet.en ze kreeg ook pilletjes.maar wolah haar voeten zijn echt zuper mooi geworden.en het is nu helemaal weg.
Echt waar?? Wie is die vrouw en heb je daar een nummer van want dan wil ik er ook wel naartoe!!

10-03-2004, 21:10
Hallo Ambition,

Ik ben 1x naar de pedicure geweest, toen zag het zeker redelijk uit, maar na weekjes begon het drama weer en ook draag ik smalle schoenen.

groetjes Imouzaria

Pagina's : [1] 2