Bekijk volle/desktop versie : Love has no Age.



28-12-2008, 19:47
Proloog :

Ik kijk in de spiegel, ''He Gatver.'' terwijl ik mijn Chaneljurk uittrek en het gooi op mijn Bureaustoel, ''Niks staat me meer! Hoe komt dit toch?'' Ik kijk naar mijn lichaam, en ik voel aan mijn vetrollen. Niet echt bepaald sexy, vindje? Ik liep naar de klerenkast en ik pakte een hempje en ging op bed
liggen. Nu alleen nog een lekkere boek om te lezen, en ze keek naar haar boekenkast. Ja lezen, dat is waar ze van hield. Een goed romantische boek om mee te smelten, gevoelens mee te delen, van passie en romantiek. Inderdaad, zo'n mens was ze zeker. Een Leesmens, daarom is zij ook een dame die zeer slim was, ze wist mensen Altijd te voltreffen met haar ideeen, en op zo'n jonge leeftijd, 15, 15 en al zo serieus. Mensen die haar zagen, en haar spraken denken dat zij al zo volwassen is, maar wanneer ze weten over haar huidige leeftijd schrikken ze. Maar dat maakte Hayat
niet uit. Alles ging volgens haar lot, en dat is wat zo krachtig was bij haar. Niks kon haar verwoesten, Althans, voordat ze iemand ging ontmoeten die haar pad zou veranderen.

''Dankjewel Cynthia, heb je misschien ook nog de cijferlijsten die mijn vader heeft opgebracht?'' vroeg de Charmante man, die zijn vader's zaak mocht runnen voor 1 week. Ja inderdaad, runnen.
Een grote woord, vond Marouan zelf, maar het was wat hij later wilde doen. Zijn vader's zaak overnemen. Marouan, de 20 jarige man zit nog op school, en doet een niveau voor zakenman. Maar aangezien het vakantie is, en zijn vader spoedig naar Marokko moest gaan, vond zijn vader het nu wel tijd dat zijn zoon even de touwtjes in handen mocht hebben, en geweldig dat Marouan het vond. ''Ja meneer, ik ga ze even voor u halen'' ''Dankjewel Cynthia'' en hij nam een zucht. Hij dacht aan zijn oma die in het ziekenhuis ligt in Marokko, hij wou dat hij mee kon gaan, maar iemand moest voor dit miljoenenbedrijf staan. Het beviel hem wel, achter een grote bureau zitten met zijn achternaam op het bureau, en de grootste Bureaustoel die je maar ooit kon wensen, heerlijk de baas zijn van een Miljoenenbedrijf, dacht hij. ''BZZ, BZZZZ, ja hallo?''
''Asahbii, ben je nog steeds bezig ? '' ''Hahaha, Ewa Karim, de zaken zijn niet zo makkelijk als de jouwne he, liggen in je lekkere bedje, verschoond door je mama'' zei Marouan lachend, die goeie Karim he.
Zijn beste vriend kon hem altijd opvrolijken met dingen, en hij had iets speciaals wat veel mensen niet hadden, echte humor. Dat maakt hem ook zijn vriend, ookal verschillen ze totaal van elkaar'' ''Maar amattie, kom je straks chillen dan?'' ''Ik kan straks wel even langskomen ja, ben je alleen thuis hahahaha?'' ''Zied lach maar, ik krijg tenminste lekkere marmita, terwijl jij alleen thuis eitje aan 't eten bent'' ''Mama komt snel van Magrib, dan geniet ik 'r ook wel van hoor'' ''Oke Marouan, ik zie je straks'' ''Tot straks Karim'' en hij hing zijn telefoon op en bekeek de cijferlijsten. ''Zozo, dat heeft papslief wel netjes gedaan, iedergeval Cynthia je kan naar huis gaan, we zijn klaar voor vandaag'' ''Oke Marouan, Fijne Avond'' zei ze blozend, en ik gaf haar een knipoog. Ik liep naar beneden,
ging naar mijn Auto toe en stapte in en reed naar Karim's huis toe, niet wetend dat zijn pad daar word bekruist.

28-12-2008, 19:58


upp

lijk me leuk meid, ga snel verder!!

XX

28-12-2008, 20:03

Citaat door Monkey1:
upp

lijk me leuk meid, ga snel verder!!

XX



Dankjewel meid ! Ik zal verdergaan als ik meer reacties heb.
xxx!

28-12-2008, 20:35
Dankjewel meiden! Hier een nieuwe vervolg.

'' Hayat! Wat heb je gedaan aan deze pizza?'' ''Jonge zeur niet met je groothoofd, en ga eten''Hij was altijd zo vermoeiend, en zo verwend, terwijl hij al 20 is met zijn grote hoofd. Terwijl ik nog 15 ben, kook ik, ruim ik op, moet ik werken aan school en doe ik aan alles voor dit gezin.
Word minder waardeert door die kleuter. Kon ik mezelf maar zo noemen, dacht ik.''Mijn vriend komt zo hé, dus dan wil ik geen gezeur aan mijn hoofd'' ''Money, en ik ben weg Karim'' Ik liep naar hem toe, hij gaf mij 50 euro en ik lachte lief naar hem terwijl hij me booskeek met zijn ogen, hahahaha. Lekker voor hem , dat onze ouders in Marokko zijn voor zaken en hij op mij moet passen, en jammer voor hem dat hij zo'n love-shopping-and-money zusje heeft. -DINGDONG, en de bel ging. ''Karim je vriend ofzo,'' ''Doe dan open je ziet toch dat ik op de wc zit'' en vermoeiend
liep ik naar de deur en deed 't open. En daar zag ik een jongen, ongeveer even oud als mijn broer, maar zo tegenovergestelde van mijn broer. Hij is netjes in pak, met een koffer en zijn haren in gel
Plus een geweldige smile. ''Heey, is Karim hier?'' ''Karim is op de wc, grote boodschap'' zei ik met een grote smile, en hij moest lachen. '' Hahahaha, oke dan wacht ik wel op hem'' ''Kom maar binnen hoor, buiten is het koud'' ''Dankjewel'' en hij kwam binnen.

--

Ik stapte uit mijn auto, deed de deur dicht en zuchtte flink omdat het zo koud was buiten. ''Oke, hier moet het zijn dan'' zei ik tegen mijzelf. Het was voor 't eerst dat ik er ben in de avond, want meestal als ik er was, was niemand thuis, ik vraag me af of het nu ook zo is. Ik drukte op het belknopje, en ik zag via een raampje een meid aan de Afwas. ze keek uit
het raampje en lachte, ze had een mooie lach en ik hoorde ''KARIM, JE VRIEND OFZO''. Ja, je vriend ofzo, met nadruk ofzo. Ook lekker hoor, en ik zag dat ze naar de deur kwam. Ik zag de deur opengaan, en wat ik zag was een mooie dame in een jurkje en ze was ongeveer 1,70 en normaal. Wat is normaal? Ja moet je zelf maar zien hé. ''Heey, is Karim hier?''
zei ik met een lach, en ze ontblootte haar tanden met de melding dat haar broer op de pot zat, en ja hoor typisch iets voor Karim om te schijten wanneer ik kom. Leuk. Ik werd gevraagd of ik binnenkwam, en yessur dat ik binnenkwam, want ik had het veelste koud buiten en wat ik zag was dat de tv keihard aanstond, en toen kwam Karim eindelijk.
''Wil je volgende keer een vriend uitnodigen, dan doe het niet wanneer je een halfuur in de wc zit!'' ''Houd je bek peuter'' ''Moet jij zeggen schijtleuter'' en zo ging het maar door met die 2. ''Hallo Karim, ja Gaat goed hoor, met jou ook? , Ja hmdl.'' ''Ooh ja sorry Marouan, let maar niet op haar'' ''Op mij? MOET JIJ NODIG ZEGGEN. Laat zo'n mooie man toch niet zo staan! Sul''
en ze liep naar boven, Mooie man hé, ja dat vonden meerdere meiden van me. Alleen boeide het mij nooit. In meiden zal ik niet trappen. Alleen maar gedoe,gedoe, gedoe.
Rather no girls, Then being called like a Player, maar om het van haar te horen was wel grappig, de zusje van Karim die mij een mooie man vind, moet er niks achter zoeken? toch?

28-12-2008, 20:40


Haha, typisch Broer-Zus