Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Droog, vebrand, dun haar.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

28-12-2008, 17:28
Hallo dames,

Ik zit al heel lang met droog, verbrand, beschadigd haar. Ik had vroeger van me zelf prachtige krullen, al zeg ik het zelf. Alleen ben ik het te vaak gaan stijlen, waardoor mijn krullen helemaal weg zijn.
Ik had ook echt vol & veel haar. Nu is het heel dun geworden. Ik heb ook last van haaruitval.
Nou, weet ik dat de stijltang slecht is en blabla. Maar wat gebeurd is gebeurd.
Ik kan nu ook niet meer zonder die verdomde stijltang. Ik stijl mijn haar nu 1x per week ( beter dan eerst, wantvroeger was dat elke dag).

Maar goed, ik vroeg me dus af of jullie tips hebben hoe ik mijn haar weer gezond kan krijgen? Mijn krullen krijg ik nooit terug, daar heb ik me al bij neergelegd. Maar ik zou toch weer gezond haar willen hebben. En die stijltang..Die moet ik wel 1x per week blijven gebruiken, dus die wegleggen is geen optie. En ik wil ook erg lang haar..Dus wil het liever niet knippen, behalve de dode puntjes dan natuurlijk.

Dus, hebben jullie tips om weer gezond haar te krijgen of in ieder geval dat ie minder droog en verbrand eruitziet? Producten, natuurlijke methodes..Alles is welkom. Prijs is niet belangrijk.
Ben je dan echt eeuwig dankbaar!
BVD

28-12-2008, 17:37


Ik heb ook droog, verdunt en verbrand haar... Wat moet ik daaraan doen!!!

28-12-2008, 17:39
Voller, dikker haar is binnen handbereik met de Power Grow Comb. Behandeling met de Power Grow Comb is een beproefde methode om haargroei te bevorderen op een compleet nieuwe manier. Dit baanbrekende systeem is zo geweldig dat het is uitgeroepen tot de nieuwste techniek, omdat er daadwerkelijk nieuwe haarzakjes verschijnen als er nieuwe haren groeien!

De Power Grow Comb wordt gevoed door low-level light- en lasertherapie, en dus wordt de energie naar het haarzakje geleid, waardoor de bloedsomloop in uw hoofdhuid wordt bevorderd. Hierdoor worden de individuele, slapende haarzakjes gestimuleerd en gerevitaliseerd, wat de terugkeer van uw haargroei bevordert.

De Power Grow Comb is een medisch hulpstuk, ter grootte van uw handpalm. Het is een verkleinde, maar even effectieve versie van professionele laserapparaten die duizenden dollars kosten. De technologie is ontwikkeld door de NASA; en onderzoeken in Japan, Finland, West-Europa en Amerika hebben aangetoond hoe effectief hij is.

De Power Grow Comb heeft ook een trilstand. Het voelt als een prettige hoofdhuidmassage en bevordert de bloedsomloop om zo de groei van het haar te stimuleren. Deze technologie is al voor duizenden gebruikers succesvol gebleken en zal ook bij u werken. Als u hem 10 minuten per dag gebruikt, zoals u met een gewone borstel of kam zou doen en uw haar voorzichtig kamt, bent u klaar. Het is geen probleem als u weinig haar heeft. Verwijder gewoon het borstelstuk en het werkt even goed. Voller, dikker haar is binnen handbereik met de Power Grow Comb.

Inclusief professionele haarborstel, een persoonlijk massage-apparaat om uw hoofdhuid te stimuleren als u een douche neemt en een speciale verzorgingsset met allerlei handige instrumenten die goed van pas komen als u op reis bent.


Het helpt echt en het kost ongeveer 150 euro

28-12-2008, 17:40
Verbrande stuk weg laten knippen, en olie met knoflook in je haar smeren , dat 2 x in de week. krijg je dikker haar van

28-12-2008, 17:43


ik gebruik zelf nu ipv alle rotzooi alleen maar olijfolie,
dus als het droog is, doe ik het er in, ook vlak voor het stylen...

anders is het net stro.

en voor de rest knip ik de dode puntjes en zodat het voller en mooier uitziet gebruik ik waveclips. zet gewoon extra haar in mijn eigen haar als ik het huis uitga.
want als ik ga wachten wanneer mijn eigen haar groeit dan kan ik een eeuw gaan blijven wachten. ik styleer het ook veel minder als eerst en verf me haar in een donkere kluer, hoe donkerder, hoe voller het haar lijkt..

er is helaas geen middel tegen haaruitval, niks werkt..
probeer je haar ook zoveel mogelijk te vlechten en gebruik maskertjes... ik hoop dat je hier wat aan hebt.

28-12-2008, 17:45

Citaat door Houdaifa:
Voller, dikker haar is binnen handbereik met de Power Grow Comb. Behandeling met de Power Grow Comb is een beproefde methode om haargroei te bevorderen op een compleet nieuwe manier. Dit baanbrekende systeem is zo geweldig dat het is uitgeroepen tot de nieuwste techniek, omdat er daadwerkelijk nieuwe haarzakjes verschijnen als er nieuwe haren groeien!

De Power Grow Comb wordt gevoed door low-level light- en lasertherapie, en dus wordt de energie naar het haarzakje geleid, waardoor de bloedsomloop in uw hoofdhuid wordt bevorderd. Hierdoor worden de individuele, slapende haarzakjes gestimuleerd en gerevitaliseerd, wat de terugkeer van uw haargroei bevordert.

De Power Grow Comb is een medisch hulpstuk, ter grootte van uw handpalm. Het is een verkleinde, maar even effectieve versie van professionele laserapparaten die duizenden dollars kosten. De technologie is ontwikkeld door de NASA; en onderzoeken in Japan, Finland, West-Europa en Amerika hebben aangetoond hoe effectief hij is.

De Power Grow Comb heeft ook een trilstand. Het voelt als een prettige hoofdhuidmassage en bevordert de bloedsomloop om zo de groei van het haar te stimuleren. Deze technologie is al voor duizenden gebruikers succesvol gebleken en zal ook bij u werken. Als u hem 10 minuten per dag gebruikt, zoals u met een gewone borstel of kam zou doen en uw haar voorzichtig kamt, bent u klaar. Het is geen probleem als u weinig haar heeft. Verwijder gewoon het borstelstuk en het werkt even goed. Voller, dikker haar is binnen handbereik met de Power Grow Comb.

Inclusief professionele haarborstel, een persoonlijk massage-apparaat om uw hoofdhuid te stimuleren als u een douche neemt en een speciale verzorgingsset met allerlei handige instrumenten die goed van pas komen als u op reis bent.


Het helpt echt en het kost ongeveer 150 euro


Dankjewel voor je reactie.
Maar door deze methode krijg je dus voller haar..Maar dat hoeft voor mij niet perse. Wil liever gezond haar & dat mijn haaruitval stopt..

Citaat door bloedsirieus:
Verbrande stuk weg laten knippen, en olie met knoflook in je haar smeren , dat 2 x in de week. krijg je dikker haar van

Als ik mijn verbrande stukjes weg moet knippen, dan ben ik kaal
En ik wil het niet knippen, ben er al zo lang mee bezig om het lang te krijgen..
Knoflook en olie? Helpt dat echt?

Dankje voor je reactie meis!

28-12-2008, 17:46
Elvive Royal Jelly.

Het is algemeen bekend dat Royal Jelly goed is voor huid en haar.

28-12-2008, 17:48

Citaat door oxxRiiFFiiAxxo:
ik gebruik zelf nu ipv alle rotzooi alleen maar olijfolie,
dus als het droog is, doe ik het er in, ook vlak voor het stylen...

anders is het net stro.

en voor de rest knip ik de dode puntjes en zodat het voller en mooier uitziet gebruik ik waveclips. zet gewoon extra haar in mijn eigen haar als ik het huis uitga.
want als ik ga wachten wanneer mijn eigen haar groeit dan kan ik een eeuw gaan blijven wachten. ik styleer het ook veel minder als eerst en verf me haar in een donkere kluer, hoe donkerder, hoe voller het haar lijkt..

er is helaas geen middel tegen haaruitval, niks werkt..
probeer je haar ook zoveel mogelijk te vlechten en gebruik maskertjes... ik hoop dat je hier wat aan hebt.


Dankjewel voor je reactie. Ik heb ook wel eens gedacht aan wave(clipjes), maar extra haar is haram.

Dat van die donkere kleur wist ik niet, ik verf mijn haar altijd juist in een lichte kleur.
En olijfolie doe ik er wel in. Maar de eerste dag na het douchen blijft mijn haar super droog. Dan doe ik er dus nog meer in & de 2de dag is mijn haar super vet en dan kan ik het weer gaan wassen & begint het drama opnieuw

28-12-2008, 17:49

Citaat door Ave_Maria:
Elvive Royal Jelly.

Het is algemeen bekend dat Royal Jelly goed is voor huid en haar.

Ja, ik ben daar sinds kort op overgestapt. Ik gebruik de Shampoo, cremespoeling & leave-in creme. Merk nu nog geen verbetering. Misschien na een lange tijd pas..

28-12-2008, 17:52
waarom is het haram? ik bedoel dan is denk ik stylen ook haram of nieT?

28-12-2008, 17:54

Citaat door oxxRiiFFiiAxxo:
waarom is het haram? ik bedoel dan is denk ik stylen ook haram of nieT?

Extra haar, dus haar dat niet van jou is, is haram. Zo is het mij aangeleerd en laatst had een geleerde het erover.

Ik zal ff kijken of ik een daliel erover kan vinden.

28-12-2008, 17:54
Phoeh, alles is 7aram. Het grappige is, mensen maken alles 7aram.

28-12-2008, 17:55


Scheer je hoofd kaal, dan groeit het dubbel

28-12-2008, 17:57

Citaat door Ave_Maria:
Phoeh, alles is 7aram. Het grappige is, mensen maken alles 7aram.

Over extra haar is een daliel te vinden. En de uitspraak ''mensen maken alles haram'' is niet waar.

28-12-2008, 17:59
Waarom is het voor jou noodzakelijk om je haar 1 x per week te stijlen als ik vragen mag?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6