Bekijk volle/desktop versie : boete voor hondedrol



28-12-2008, 16:47
wie vind dat er naast vuilnisboete ook een hondedrol boete moet komen.
dat is toch ook vuil?
de eigenaren moeten wel hondenbelasting betalen, maar laten gewoon hun honden erop los poepen. waar dan ook. is toch niet normaal?
die straten zijn gewoon niet schoon meer. overal waar je komt zie je zo een akezoh liggen. er komen kinderen aan rennen die die drol niet hebben gezien, en kunnen dan glijden. niet alleen kinderen. iedereen.
of er moet zo een plek komen waar alleen honden hun behoeften mogen doen. helaas hebben ze die niet. de eigenaren laten hun honden uit bij een tram baan, park, straat,stoep.
gadverdamme, vind dat zo goor.

28-12-2008, 17:05


Uf, wat ben jij irritant.

28-12-2008, 17:54
Ehuummmm, voor zover ik weet is die wet al in het leven geroepen hoor....

http://www.stz.rotterdam.nl/smartsite2216202.dws?MainMenu=0

28-12-2008, 18:53

Citaat door Alaina_1985:
Ehuummmm, voor zover ik weet is die wet al in het leven geroepen hoor....

http://www.stz.rotterdam.nl/smartsite2216202.dws?MainMenu=0


is dat zo? nou, van mij mogen ze meer boetes uitdelen en de boetes verhogen. want ik heb er niets van gemerkt

28-12-2008, 19:06



Citaat door waterijs:
wie vind dat er naast vuilnisboete ook een hondedrol boete moet komen.
dat is toch ook vuil?
de eigenaren moeten wel hondenbelasting betalen, maar laten gewoon hun honden erop los poepen. waar dan ook. is toch niet normaal?
die straten zijn gewoon niet schoon meer. overal waar je komt zie je zo een akezoh liggen. er komen kinderen aan rennen die die drol niet hebben gezien, en kunnen dan glijden. niet alleen kinderen. iedereen.
of er moet zo een plek komen waar alleen honden hun behoeften mogen doen. helaas hebben ze die niet. de eigenaren laten hun honden uit bij een tram baan, park, straat,stoep.
gadverdamme, vind dat zo goor.

je bent grappig, maar hebt groot gelijk hoor..

28-12-2008, 22:41

Citaat door waterijs:
is dat zo? nou, van mij mogen ze meer boetes uitdelen en de boetes verhogen. want ik heb er niets van gemerkt


Willen ze volgens mij ook gaan doen. De boete bedraagt als ik het goed heb nu 28 euro....