Bekijk volle/desktop versie : SOS Fillisteen, stort wat je kwijt kan op de Weg van Allah.



Pagina's : [1] 2

28-12-2008, 13:43
http://www.steuneenwees.net/donation/step1

Geef wat je kwijt kan. Wallahi een sadaqa fi sabili Allah zal niks van je bezittingen minderen. Allah zal je er meer voor teruggeven.

Op gezag van Aboe Hurairah(moge Allah tevreden met hem zijn), die zei,dat de Boodschapper van Allah(moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) zei: Allah zei:

“Besteed [1], O zoon van Adam en Ik zal aan jou besteden.”
Dit is overgeleverd door Al-Boechari (ook door Moeslim)
_______
1 Dat wil zeggen besteed aan liefdadigheid

28-12-2008, 13:46


Bedankt voor de link.

28-12-2008, 13:47
Geen dank

28-12-2008, 13:57
Vraagje: kan ik dit ook doen als ik uit belgie kom.. ik heb namelijk een belgisch rekeningnummer geen nederlands


28-12-2008, 14:00


Weet ik eigenlijk niet. inshAllah kan je het gewoon proberen en als je verzoek word voltooid is het gelukt.

28-12-2008, 14:15

Citaat door Raya-ul-Bayinah:
Weet ik eigenlijk niet. inshAllah kan je het gewoon proberen en als je verzoek word voltooid is het gelukt.


Thx ik ga het proberen..

28-12-2008, 14:41

Citaat door Raya-ul-Bayinah:
http://www.steuneenwees.net/donation/step1

Geef wat je kwijt kan. Wallahi een sadaqa fi sabili Allah zal niks van je bezittingen minderen. Allah zal je er meer voor teruggeven.

Op gezag van Aboe Hurairah(moge Allah tevreden met hem zijn), die zei,dat de Boodschapper van Allah(moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) zei: Allah zei:

“Besteed [1], O zoon van Adam en Ik zal aan jou besteden.”
Dit is overgeleverd door Al-Boechari (ook door Moeslim)
_______
1 Dat wil zeggen besteed aan liefdadigheid


Assalamoe'alaikoem warahmatoelahi wabarakatoehoe,

Broeder zou ik dit bericht op elke forum mogen plaatsen. zelf ben ik er ook kapot van en ik wil er zo graag iets aan doen om toch het gevoel te hebben dat het insha'alah goed gaat komen
Ik wacht op je antwoord.

Assalamoe'alaikoem amal,

28-12-2008, 15:04

Citaat door amoela87:
Assalamoe'alaikoem warahmatoelahi wabarakatoehoe,

Broeder zou ik dit bericht op elke forum mogen plaatsen. zelf ben ik er ook kapot van en ik wil er zo graag iets aan doen om toch het gevoel te hebben dat het insha'alah goed gaat komen
Ik wacht op je antwoord.

Assalamoe'alaikoem amal,


Graag! Hoe meer het verspreidt word hoe beter.

28-12-2008, 15:08
Ik ben ook verspreiden en overal aan het uppen. Insallah doen meer mensen hun ogen open en helpen ze onze broeders en zusters.

28-12-2008, 17:09
Waarom doet de site van islamicrelief het niet?

28-12-2008, 17:11
En wanneer wordt het afgeschreven?

Vind het een beetje onduidelijk allemaal

29-12-2008, 19:45
De site doet het gewoon bij mij en ik weetniet wanneer het geld word afgeschreven.

29-12-2008, 19:55



Citaat door Raya-ul-Bayinah:
http://www.steuneenwees.net/donation/step1

Geef wat je kwijt kan. Wallahi een sadaqa fi sabili Allah zal niks van je bezittingen minderen. Allah zal je er meer voor teruggeven.

Op gezag van Aboe Hurairah(moge Allah tevreden met hem zijn), die zei,dat de Boodschapper van Allah(moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) zei: Allah zei:

“Besteed [1], O zoon van Adam en Ik zal aan jou besteden.”
Dit is overgeleverd door Al-Boechari (ook door Moeslim)
_______
1 Dat wil zeggen besteed aan liefdadigheid



29-12-2008, 19:56

Citaat door ~M@ghrAbiA~:
En wanneer wordt het afgeschreven?

Vind het een beetje onduidelijk allemaal


Het is zeker te vertrouwen zuster! Het duurt wel even voor het bedrag wordt afgeschreven +/- een week.

29-12-2008, 19:58
Bij mij is het ook nog niet afgeschreven. Ik denk dat het te maken heeft met drukte. Ik heb weleens wat laten afschrijven en het is altijd alhamdoelilah goed gegaan. Ik kreeg altijd brieven thuis. Informatie enz. Dus maak je geen zorgen.

Pagina's : [1] 2