Bekijk volle/desktop versie : Amerikaanse man verkleedt als kerstman slacht schoonfamilie af



28-12-2008, 02:07

Citaat door melkisgeil:
Een 45-jarige man, verkleed als kerstman, heeft een bloedbad aangericht op het kersfeest van zijn voormalige schoonfamilie. Bij de slachtpartij in Covina, nabij Los Angeles, vielen zeker zes doden. Bruce Pardo pleegde zelfmoord na de slachtpartij. Het eerste slachtoffer van de man was een achtjarig meisje, dat de deur voor hem open deed toen hij op kerstavond bij het huis van de ouders van zijn ex-vrouw aanbelde. Hij schoot haar in het gezicht en drong naar binnen. Daar schoot hij zijn semi-automatische pistool leeg op ongeveer 25 feestende mensen. Met een zelfgemaakte brandbom zette hij vervolgens het huis in brand. De dader deed zijn kerstkostuum uit en vluchtte in onopvallende kleding naar het huis van een familielid. Daar pleegde hij zelfmoord. De man zou zijn doorgedraaid na een recente scheiding. Zijn ex-vrouw en haar ouders behoren tot de slachtoffers. Het meisje van acht heeft de aanslag overleefd en ligt in het ziekenhuis.

http://waarmaarraar.nl/pages/re/36325/Man_verkleedt_als_kerstman_slacht_schoonfamilie_af .html

LAND DER BESCHAVING...
.

30-12-2008, 23:19


Vs wonen te veel gekke mensen

30-12-2008, 23:31

Citaat door melkisgeil:
blijkbaar had ik als topictitel moslim slacht familie af moeten zettem



Ben ik het met je eens, ik vind het al verwonderlijk dat dit het nieuws heeft gehald!

30-12-2008, 23:37

Citaat door melkisgeil:
blijkbaar had ik als topictitel moslim slacht familie af moeten zettem

Ja dan hadden sommige kunnen roepen eerwraak maar nu is het maar een familiedrama.