Bekijk volle/desktop versie : kan er iemand me helpen?



27-12-2008, 21:11
salaam

zijn hier mensen die laptops kunnen maken?

laat het me weten

beslama

27-12-2008, 21:15


bedoel je hardware of software van je laptop?

27-12-2008, 21:24
ik denk software, ma iemand zei me hardware....

27-12-2008, 21:29

Citaat door selmo:
ik denk software, ma iemand zei me hardware....


dus je weet het niet zo zeker..laat ik het anders vragen: waar heb je problemen mee met je laptop? Probeer zo goed mogelijk te omschrijven wat het is en wat je al het gedaan om het op te lossen.

27-12-2008, 22:14



Citaat door marocieboy:
dus je weet het niet zo zeker..laat ik het anders vragen: waar heb je problemen mee met je laptop? Probeer zo goed mogelijk te omschrijven wat het is en wat je al het gedaan om het op te lossen.


wel, het begon eerst met mijn geluid dat heel traag ging, waardoor mijn laptop begon te hange, dan wnnr ik mijn laptop aanzet zag ik gekleure streepjes.

een paar maanden terug, verscheen er op mijn scherm "you have a security problem" ik had dan mijn internet afgezet en mijn laptop bleef hange, ik heb hem uitgeschakelt en opnieuw aangezet en toen kon ik me ni aanmelde op mijn account.

ik heb hem aan iemand geve en die had die geformateerd, ma daarna werkt mijn toetsenbord en muis nimeer, dus kan ik ni veel doen en hij zei da het aan de hardware lag

27-12-2008, 23:30

Citaat door selmo:
wel, het begon eerst met mijn geluid dat heel traag ging, waardoor mijn laptop begon te hange, dan wnnr ik mijn laptop aanzet zag ik gekleure streepjes.

een paar maanden terug, verscheen er op mijn scherm "you have a security problem" ik had dan mijn internet afgezet en mijn laptop bleef hange, ik heb hem uitgeschakelt en opnieuw aangezet en toen kon ik me ni aanmelde op mijn account.

ik heb hem aan iemand geve en die had die geformateerd, ma daarna werkt mijn toetsenbord en muis nimeer, dus kan ik ni veel doen en hij zei da het aan de hardware lag


zo te horen kliknt het als een probleem met je drivers en dat is software. probeer eens deze algemene tips voor drivers:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1959902

laat ff weten of het geholpen heeft.

succes

27-12-2008, 23:35
ik kan dit niet doen,omdat ik niks met mijn laptop kan doen, wnnr ik hem aanzet, blijft alles blokke, omdat mijn muis en toetsenbord ni werkt. zelf het uitschakelijk kan ik ni doen...

27-12-2008, 23:58

Citaat door selmo:
ik kan dit niet doen,omdat ik niks met mijn laptop kan doen, wnnr ik hem aanzet, blijft alles blokke, omdat mijn muis en toetsenbord ni werkt. zelf het uitschakelijk kan ik ni doen...


hoe kan het dan dat je wel kunt reageren in je topic? Maak je gebruik van een andere pc/laptop?

28-12-2008, 13:18

Citaat door marocieboy:
hoe kan het dan dat je wel kunt reageren in je topic? Maak je gebruik van een andere pc/laptop?

ja ik maak gebruik van de laptop van men zusje

28-12-2008, 13:45
dan ligt het aan je hardware idd, als je laptop is geformatteerd en het daarna nog steeds niet doet. Ik adviseer je om als naar je lokale pc boer te gaan en na te vragen hoeveel het kost om je laptop te repareren.

Als het meer dan 300 euro zou kosten, adviseer ik je om een nieuwe laptop te kopen.

succes

p.s: als je nog garantie hebt kun je terug naar de winkel waar je het gekocht hebt natuurlijk.