Bekijk volle/desktop versie : Ik zoek echt geen medelijden maar....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

08-03-2004, 14:49
Ti’s niet dat ik medelijden zoek of zo, nee, ik zoek gewoon medeleven, gewoon dat ze me begrijpen. Nee, dus! Mijn eigen familie begrijpt me niet laat staan iemand anders. Tfoe ben het beu om altijd het zwarte schaap te zijn. Jah, met drie talibans en een Ben Laden kan het niet anders. Het is alsof het niet genoeg is dat die drie xxxxing broers mijn leven willen regelen, nee mijn vader besluit om gewoon mee te doen. Zien ze dan niet dat ik ongelukkig ben? Ik haat het hier thuis, ik voel me de hele dag goed, ik kom thuis en dat goed gevoel verdwijnt. Ik sluit de deur nog eens niet dicht of ik hoor mijn moeder al zagen van de woonkamer. Ik haal diep adem en ga de woonkamer binnen, ik leg mijn tas op de tafel, mijn moeder wijst dat ik naar de keuken moet gaan. Ik zet wat water op het vuur, rond deze tijd wil mijn moeder altijd koffie. “ik ga me even omkleden” zeg ik. Ik ga naar mijn kamer die ik deel met mijn zusje, mijn zusje die maar elf maanden jonger is dan mij. Ze is nog niet thuis, de tweeling van 11 is naar de moskee, mijn broertje van 7 is in zijn kamer aan het slapen. Zelfs mijn zus van 14 is nog niet thuis, tegen haar zeggen ze helemaal niets. Nee, alleen meryem, alleen ik, ik moet altijd maar op tijd thuis zijn. Tfoe. Ik doe mijn hoofddoekje uit, ik haat deze doekje nog meer dan de mensen in deze huis. Sinds ik twaalf ben heeft mijn vader me verplicht om het aan te doen. Hij niet alleen, mijn broers ook, vooral de twee oudste dan. Mohammed en Hassan, Hamza valt nog mee, we zeggen niets tegen elkaar, we praten niet met elkaar maar hij laat me dan ook met rust, dat kun je van die andere klootzakken niet zeggen. Vorig week vergeet ik nooit, ik was voor de poort van school met mijn zus Salama, die ene die elf maanden jonger is dan mij. Ineens komt mijn broer voorbij en hij stopt voor ons neus, ik wilde de school terug binnenlopen maar hij riep me. Salama was bang geworden, ik wilde haar niet alleen bij die monster laten. We moeste van hem instappen. “Waar is jullie hoofddoek” zei hij. “Ik ben het in de klas vergeten” zei ik. Salama zei het zelfde maar dat kon hem niet schelen. Ik wilde van achter instappen bij Salama maar hij hield me tegen. Hij wilde dat ik naast hem kwam zitten. Heel de rit naar huis gaf hij me boksen op mijn hoofd. Salama huilde maar op de achterbank, waarom huilt zij? Ik ben degene die rammel krijgt en zij begint dan hysterisch te krijsen. Op een gegeven moment wilde ik gewoon het portier open maken en springen. Maar die klootzak reed te snel. We komen aan bij ons huis en hij geeft me nog een boks op mijn hoofd. Salama sprong snel uit de auto en belde aan. Ik stapte ook uit, ik liet met opzet de deur open, hij stapte ook uit en rende mij achterna. Gelukkig kwam ik mijn ouders tegen in de hal. Zij begonnen te schreeuwen, mijn broer vertelde hen dat hij ons zag zonder hoofddoek. Mijn moeder begon nog harder te roepen tegen hem. “Het zijn mijn dochters, als ze geen hoofddoek willen aan doen dan doen ze het ook niet aan. Tot als jij kinderen hebt dan heb je iets te zeggen. Yallah uit het huis nu.” Mijn broer begon ons ook te maken en deed de deur met een klap dicht. Ons ouders kwamen naar ons toe, ze gingen eerst naar Salama, naar de persoon die geen rammel heeft gekregen. Ik had zo’n koppijn, ik wilde gewoon naar mijn bed gaan en gaan slapen. Shit, mijn moeder roept, ik moet weer altijd dromen. Ik doe snel mijn pyama aan en loop naar buiten. “Duurt het zo lang om je uit te kleden?” zei mijn moeder. “Nee, ik heb nog eerst gebeden” loog ik. “Waga, ga alstublieft koffie maken, je zusters komen zo.” Mij oudere zusters, Siham en Laila. Ik had hen graag, ze komen ook altijd voor me op. Echte schatten zijn het, ik hield van hen. Ik maakte snel koffie en ging naar boven, ik zocht in mijn tas naar mijn sigaretten. Ik nam er eentje uit en het pakje stopte ik mijn kussensloop, ik nam mijn aansteker en ging helemaal naar boven. Waar mijn broers sliepen, ze rookten daar toch altijd dus ze zullen het niet merken dat er iemand hier geroken heeft. Ik stak een sigaretje op toen ik in de kamer van Hassan was. Hij zou nu niet komen, zeker als mijn ouders met hem ruzie hebben gemaakt, dan komt hij pas laat in de avond als mijn ouders al aan het slapen zijn. Ik gooide het sigaretje van de raam en ging weer naar beneden. Ik poetste snel mijn tanden deed wat bodymelk op mijn hals, spoot wat deo en parfum tegelijk en ging naar beneden. Mijn zusters waren al aangekomen, ik zou morgen ergens gaan solliciteren, dit doe ik achter de rug van mijn vader. Hij heeft een hekel aan meisjes die werken maar toch zou ik het doen. Wat denkt hij wel, hij pakt ons kinderbijslag, geeft ons geen frank en we mogen dan ook niet gaan werken. Echt hilarisch vind ik het. Ik heb echt ouderwetse ouders, vooral mijn vader dan.


Salaam ik heb besloten om aan een nieuw verhaal te beginnen, maar ik ga pas verder als jullie vinden dat het goed is.
Alvast bedankt
mwaaaaaaaaah MERYEM!!

08-03-2004, 15:11


is een mooi begin, ga gauw verder zal ik zeggen!

xxxxxx youssra

heyyy ik ben je eerste fan

08-03-2004, 15:58
Hier meld je 2e fan zich!!! ihihh goed begin dus ga maar gauw verder met een vervolgje ...als je wilt hoor ahhaha. Groetjes
p.s. ik zie echt voor me hoe het in die auto ging zo ongeveer
--->

08-03-2004, 16:07
goed begin meid ga gauw verder

boussa je 3de fan

08-03-2004, 16:24


je hebt er weer een fan bij ga snel verder aub

en je weet dat je goed schrijft dus ga snel verder

groetjes zineb

08-03-2004, 16:36
you go gurl je andere verhaal is ook:blauwkus:Chaimaa

08-03-2004, 16:41
wajou je strakke verhaal ga verder snellllllll

08-03-2004, 20:52
hey zinna's bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben nog thuis, ik zet eerst een vervolg op mijn ander verhaal en dat dit.
Maar bedankt wallah mwaaaaaaaaaaaaaah XXX MERYEM!!!

08-03-2004, 21:11
ja helaas is dit waargebeurd!!

08-03-2004, 21:24
oke zid type me die handel skat:blauwkus:mwaah:blauwkus: dat andere verhaal van jhouw is ook so

08-03-2004, 21:26
thx zinna, ik moet nog beginnen met dit, ik zet eerst een stukje op mijn ander verhaal.
mwaaaaaah

08-03-2004, 21:29
meen je dat meryem ??? waar gebeurd ??? bij u ???

wilie meskiena, egt bij u ....

08-03-2004, 21:33


nee zinna, niet bij mij, bij een heel goede vriendin. Die is ook van Borgerhout!!

08-03-2004, 21:39
ocharme, ewa zeg der dat ze maar moet sbar
en wens der nog veel geluk van me in der leven zal
ze meskiena nog zwaar nodig hebben

beslamaa xxx en doe gauw verder he, met je ander verhaal
word dit nu trouwens u 2de verhaal ??,

08-03-2004, 21:39
mooi meid ga gauw verder love yaaa......dikke kussie
groetjes asmae

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22